abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:30:45 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54013679
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Zij vraagt aan mij of ik vanavond kom!

Ik kan vanavond wederom geen actie ondernemen.... maar ja... elke dag is een verloren dag!
Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54013691
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:22 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Nou... ik ben wel toe aan een vaste relatie...
Dat zijn maar woorden, en mensen kunnen soms veel dingen beweren, maar als je kijkt naar het gedrag is dat veelal veelzeggender...

uit het gedrag dat je hier beschrijft haal ik dat je nog lang niet toe bent aan een échte relatie, het hooguit als een soort van 'excuus' jezelf voorhoud, zolang je volop aan het meedoen bent in een flirt-spelletje; Dat vaak vooral bedoeld is om 'jezelf' te leren kennen... bij zulk geflirt is het niet zo dat je veel ervaart over anderen (die spelen ook maar een 'spelletje') maar wel een hoop leert over jezelf en je eigen reacties op situaties.
quote:
Als ik eenmaal zeker van mijn zaak ben, dan is de drank ook niet nodig meer.... dan valt alle spanning op de een of andere manier van me af!
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.

verder niet zoveel mis mee, maar zolang je niet het fijn kunt hebben met een ander persoon zònder die drank, is de bodem van een potentiele relatie ook erg glibberig (van de gemorste alcohol)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:35:23 #28
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54013775
quote:
.
Mijn probleem is.... nuchter ben ik wat meer chicken om dingen te zeggen/ondernemen.
Dit is het verschil tussen een man en een jongen.

BTW, na 6,5 jaar relaties weet je nog niet wat je moet doen? Of je bent een beetje contact gestoord of je bente ECHT VERLIEFD. Trek eigen conclusies, of vraag aan je beste vriend die conclusie voor je te trekken. Die is vast objectiever dan jij bent op dit moment.

Ik ga er van uit dat ik mañana hier leest dat je haar de liefde hebt verklaard. Toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_54013994
Wispelturig wijf. Ik zou er geen tijd meer in steken, hooguit om haar een keer te neuken. Nu houdt ze je aan het lijntje. Let it go, dus.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:27:27 #30
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54015903
als ze vanavond niet voor je gaat
(wel echt vragen.zeggen dat je het niet voor een keertje wil, maar serieus)
dan dumpen

trouwens, vind ik het niet lullig van die andere gast
je zegt namelijk zelf dat hij al langer een oogje op haar had

maar misschien vindt ze jullie alletwee wel leuk
en omdat ze toch op zoek is naar een relatie, gaat ze gewoon voor diegene die het eerst is
dus grijp je kans
als je uberhaubt aan zo'n meisje wilt beginnen natuurlijk
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54015934
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef dawg het volgende:
Wispelturig wijf. Ik zou er geen tijd meer in steken, hooguit om haar een keer te neuken. Nu houdt ze je aan het lijntje. Let it go, dus.
Juistem.

Ik snap niet waarom je zoveel achter haar aan loopt. Zo krijgt ze de volle aandacht van twee jongens die ze helemaal gek weet te maken met haar wispelturige gedrag. Gewoon keihard op de man af vragen hoe de vork in de steel steekt.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:17:29 #32
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54016904
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.
Naw, das te 'direct'

There is no rehab for stupidity.
pi_54017832
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.

verder niet zoveel mis mee, maar zolang je niet het fijn kunt hebben met een ander persoon zònder die drank, is de bodem van een potentiele relatie ook erg glibberig (van de gemorste alcohol)
Ik zeg niet dat ik dan niet serieus bezig ben. Integendeel, ik ben dan juist serieus. Ook zonder drank kan ik helemaal voor iemand gaan, maar als je niet zeker bent of het gevoel wederzijds is, maakt dat mij een stuk onzekerder. Dit zorgt ervoor dat ik meer met mijn eigen onzekerheid op dat gebied bezig ben dan dat ik actie onderneem en mijn ogen open hou voor signalen. Het leuk kunnen hebben met iemand zonder drank is imho iets heel anders dan actie ondernemen en ballen tonen.

Want zeker.... jullie hebben gelijk, ik toon mijn ballen niet. Komt misschien ook wel omdat dit écht een hele knappe meid is. Maakt mij dus een beetje onzeker! En zoals iemand anders al opmerkte.... misschien ben ik wel echt verliefd. Stel nu dat zij mij de liefde verklaart op de een of andere manier.... dan is de bonk zenuwen echt in een klap verdwenen.

Verder wil ik nog ff reageren op iemand die zei.. "weet je nu nog steeds niet hoe te handelen na 6.5 jaar relatie!?" of iets dergelijks. Uh.... tja weten en doen zijn 2 verschillende dingen hé. Overigens ben je de kunst van het versieren na 6 jaar relatie misschien wel een beetje verleerd. Ben je dan niet meer zo mee bezig hé... hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen opgaat

[ Bericht 0% gewijzigd door baggerbak op 19-10-2007 11:33:41 ]
pi_54018594
TS, vanavond zoen je haar vol op haar mond, jij bent het alfamannetje enzo, en je kijkt haar diep in de ogen. Vervolgens zeg je boedserieus dat je haar voor jezelf wil. Wees zelfverzekerd. Ze zal waarschijnlijk smelten en als ze dat niet doet, dan ga je zeker gelijk weten waar je aan toe bent.
pi_54019828
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef baggerbak het volgende:

En zoals iemand anders al opmerkte.... misschien ben ik wel echt verliefd.
wees gerust, dat ben je niet ... hooguit een beetje op jezelf en op de gevoelens die je jezelf in zit te denken.

om die reden hecht je ook veel meer waarde aan het 'jezelf inkapselen' zodat ze je vooral niet afwijst ... voorlopig is overduidelijk dat het voor jou belangrijker is bij haar geen opzichtig blauwtje te lopen (zeker niet eentje waarbij die 'vriend' met de buit voor je neus vandoor gaat) ... dan dat je gewoon voor je gevoelens voor een ander persoon gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 18-10-2007 23:04:40 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:54:57 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54020416
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Nee joh... absoluut niet.

Die gozer was al bij die andere vriendin waar we film gingen kijken. Ik haalde haar alleen op!
Ik bedoelde dus...dat ze thuis blijkbaar kauwgom in had en dit weggooide voor ze instapte. Zo van... ik moet een frisse adem hebben want je weet maar nooit. Kan toeval zijn, maar goed...
Ik denk dat de wens hier de vader van de gedachte is en dat ze eerder minty fresh voor die andere jongen wilde zijn. De tekenen lijken mij aadig duidelijk, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54020754
Ach, mensen hebben altijd iemand anders. Jij bent heus niet de enige jongen in haar leven, en bij je volgende meiden zal dat ook wel zo zijn. Das des menselijks.
Cliche, maar altijd geldig: gewoon jezelf zijn. Als ze je dan niet wilt, heb je jezelf niets te verwijten.

Trouwens: Altijd voor zorgen dat je jezelf niets te verwijten hebt, dan voel je je veeeeeeel beter! Weg piekeren!
pi_54021083
ps. kan je niet op haar hyves een berichtje neerkwakken dat het bitterzoet smaakte en voor herhaling vatbaar was enzo en dan kan je 1. haar reactie afwachten en 2. kan je wellicht gelijk doorsollen mbt die andere ka(r)per op de kust. Moet je wel iets leuks verzinnen , ik denk met je mee, maar weet even niets beters * think thinkt nog.
pi_54021430
Ja wacht, je bent toch borrelen nu, dan zet je daarna iets neer van 'blij dat je wijn omviel hehe.. ' of 'weet jij nog hoe die man heette, hij was wel raar, maar zorgde er wel voor dat dat het iets anders verliep.. hehehehe...' of 'damn, jouw wodka smaakte tig keer beter dan mijn bier, niet dat ik het erg vond...hun (die doet het um ! ) ' enzoverders

ik ben een hopeloze romanticus
pi_54021473
Of, ik heb een nog beter idee , geef mij jouw hyves en ik zal ervoor zorgen dat zij jaloers wordt
pi_54021628
Ik hoop dat TS ver komt met zijn alfamannetjeshouding vanavond.

Ik ben wel een romantica
pi_54026200
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:41 schreef Bramito het volgende:
WTF, spring op de fiets, ga naar d'r toe en zeg dat je verliefd op haar bent. Zeg gewoon dat je wat met haar wil en klaar! O ja en doe het een keer nuchter en zonder eerst te bellen/smsen/mailen/faxen dat heeft meer impact. Spontaniteit rules!
Ja, dit dus!

Man, laat haar gewoon duidelijk merken wat je voor haar voelt in plaats van alvast voor haar uit te maken of ze het wel wilt horen! Ze is mansvrouws genoeg om zelf een keuze te maken. En je loopt hoe dan ook geen blunder als ze je afwijst als jij dat zegt. Je kunt jezelf dan zelfs een klopje op je schouder geven omdat je dat aan durfde.

Kom op, man! Je bent toch geen kind meer! Gewoon spontaan zeggen!
En dus NIET op de manvrouw af vragen, maar het als een statement brengen. Laat ze er maar even over nadenken.

Ben wel benieuwd hoe het gisteravond is geweest btw.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:48:25 #43
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_54026230
Waarom doen sommige mensen zo moeilijk?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:52:11 #44
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_54026262
ik ben erg nieuwschierig hoe het gegaan is gister.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_54026282
Je bent veel te ingewikkeld bezig man, al dat nadenken is nergens voor nodig, laat dat maar aan vrouwen over.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:03:00 #46
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_54026386
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Je bent veel te ingewikkeld bezig man, al dat nadenken is nergens voor nodig, laat dat maar aan vrouwen over.
Wat jij zegt.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:03:47 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54026392
UPDATE
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54026485
dahm lang verhaal...
ga gewoon iets met haar drinken met de instelling gewoon vrienden te zijn, en zie wat er gebeurt.
niets verwachten, gewoon op je af laten komen en niet teveel nadenken
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_54026503
Neem haar mee uit eten, en leg uit wat je voelt. Is toch een vriendin? Dan is het toch al makkelijk om mee te praten?

En welke sukkel gaat nou dronken met iemand zoenen waar je verliefd op bent! Dat moet je nuchter doen!
In een ressentte studi is bewesen da al wi da goet is in bet tameleik feel vauten schreift
pi_54026570
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Wat jij zegt.
Word, niggah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')