Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Zij vraagt aan mij of ik vanavond kom!
Ik kan vanavond wederom geen actie ondernemen.... maar ja... elke dag is een verloren dag!
Dat zijn maar woorden, en mensen kunnen soms veel dingen beweren, maar als je kijkt naar het gedrag is dat veelal veelzeggender...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:22 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nou... ik ben wel toe aan een vaste relatie...
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.quote:Als ik eenmaal zeker van mijn zaak ben, dan is de drank ook niet nodig meer.... dan valt alle spanning op de een of andere manier van me af!
Dit is het verschil tussen een man en een jongen.quote:.
Mijn probleem is.... nuchter ben ik wat meer chicken om dingen te zeggen/ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siesta & Fiesta!
Juistem.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef dawg het volgende:
Wispelturig wijf. Ik zou er geen tijd meer in steken, hooguit om haar een keer te neuken. Nu houdt ze je aan het lijntje. Let it go, dus.
Naw, das te 'direct'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.
Ik zeg niet dat ik dan niet serieus bezig ben. Integendeel, ik ben dan juist serieus. Ook zonder drank kan ik helemaal voor iemand gaan, maar als je niet zeker bent of het gevoel wederzijds is, maakt dat mij een stuk onzekerder. Dit zorgt ervoor dat ik meer met mijn eigen onzekerheid op dat gebied bezig ben dan dat ik actie onderneem en mijn ogen open hou voor signalen. Het leuk kunnen hebben met iemand zonder drank is imho iets heel anders dan actie ondernemen en ballen tonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.
verder niet zoveel mis mee, maar zolang je niet het fijn kunt hebben met een ander persoon zònder die drank, is de bodem van een potentiele relatie ook erg glibberig (van de gemorste alcohol)
wees gerust, dat ben je niet ... hooguit een beetje op jezelf en op de gevoelens die je jezelf in zit te denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef baggerbak het volgende:
En zoals iemand anders al opmerkte.... misschien ben ik wel echt verliefd.
Ik denk dat de wens hier de vader van de gedachte is en dat ze eerder minty fresh voor die andere jongen wilde zijn. De tekenen lijken mij aadig duidelijk, dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nee joh... absoluut niet.
Die gozer was al bij die andere vriendin waar we film gingen kijken. Ik haalde haar alleen op!
Ik bedoelde dus...dat ze thuis blijkbaar kauwgom in had en dit weggooide voor ze instapte. Zo van... ik moet een frisse adem hebben want je weet maar nooit. Kan toeval zijn, maar goed...
Ja, dit dus!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:41 schreef Bramito het volgende:
WTF, spring op de fiets, ga naar d'r toe en zeg dat je verliefd op haar bent. Zeg gewoon dat je wat met haar wil en klaar! O ja en doe het een keer nuchter en zonder eerst te bellen/smsen/mailen/faxen dat heeft meer impact. Spontaniteit rules!
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Je bent veel te ingewikkeld bezig man, al dat nadenken is nergens voor nodig, laat dat maar aan vrouwen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |