quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:52 schreef Bullebak het volgende:
Bij het politiebureau op het August Allebéplein in Slotervaart is zondagmiddag rond 12.00 een verdachte doodgeschoten door de politie nadat agenten werden belaagd.
Volgens een bron ging het om een jongeman die aangifte kwam doen. Toen daarbij iets mis ging, ging hij door het lint.
Twee agenten raakten gewond. Hun toestand is stabiel. Eén agente zou in haar nek zijn gestoken.
Wat moet het toch heerlijk zijn om door een slotje heen te kunnen posten als je graag het laatste woord hebt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga 'ns iemand anders vervelen.
Ik zeg: die schizofrenie is de oorzaak.
nah, ik kan me niet voorstellen dat een crimineel vrijwillig een politieburo instaptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet het toch heerlijk zijn om door een slotje heen te kunnen posten als je graag het laatste woord hebt!![]()
Ik zeg: dat het een stuk tuig was, dat is de oorzaak.
Dat konden wel meer mensen niet voorstellen, zoals wel meer invloedrijke mensen wel meer niet kunnen voorstellen, daarom is het ook allemaal zo verrot hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik kan me niet voorstellen dat een crimineel vrijwillig een politieburo instapt
mja, beetje reconstructie van zijn verleden zegt me dat er heel veel mis was in dat hoofd van hem, iemand op 13 jarige leeftijd met een schroevendraaier bewerken wordt tegenwoordig al gezien als een psychische aandoening (CD, ODD oid) en zijn recentere opnames denk ik dat hij gewoon dood wilde, en niet omdat hij een crimineel is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat konden wel meer mensen niet voorstellen, zoals wel meer invloedrijke mensen wel meer niet kunnen voorstellen, daarom is het ook allemaal zo verrot hier![]()
Maar goed om een lang verhaal kort te maken Re: toch is het gebeurd.
mja, we hebben een blanke dochter en moeder die blijkbaar door het systeem zijn uitgekotst en nu ook dood zijn, maar jah, da's politiek niet echt interessant...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:37 schreef JohnDope het volgende:
Dat intellectuele gezever over die zwakzinnige zijn brein kost klauwen met geld. De jongen is dood, de maatschappij is weer 1 crimineel kwijt, case closed.
Op naar de volgende - door de politiek gestimuleerde - nare gebeurtenis.
Precies en weet je wanneer dat politieke geboefte een keertje wakker wordt? Als inderdaad hun blanke dochter, moeder of andere dierbare een keer getroffen worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:44 schreef Re het volgende:
[..]
mja, we hebben een blanke dochter en moeder die blijkbaar door het systeem zijn uitgekotst en nu ook dood zijn, maar jah, da's politiek niet echt interessant...
Het systeem kan hooguit mensen enige hulp of steun bieden. Niet het leven leiden of lijden. En ja, er is een hoop mis bij bureau Jeugdzorg (bijvoorbeeld) en hulp kan allemaal wat adequater en wat meer met de zogenaamde menselijke maat. Maar nee, het zijn geen Stasi-diensten. Als je sommige mensen moet geloven is uiteindelijk alles de schuld van de samenleving en bestaat het begrip verantwoordelijkheid alleen in woordenboeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:44 schreef Re het volgende:
[..]
mja, we hebben een blanke dochter en moeder die blijkbaar door het systeem zijn uitgekotst en nu ook dood zijn, maar jah, da's politiek niet echt interessant...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Beelden van gisteren in Slotervaart.!
Pas dan minimaal de titel erboven even aanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Beelden van gisteren in Slotervaart.!
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:24 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik kan me niet voorstellen dat een crimineel vrijwillig een politieburo instapt
Dat kan ik niet zien. Als ik reageer, komt-ie er gewoon op.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet het toch heerlijk zijn om door een slotje heen te kunnen posten als je graag het laatste woord hebt!![]()
"Een stuk tuig". Kun je niet met een wat zwaardere analyse komen? Anders zijn we snel uitgeluld.quote:Ik zeg: dat het een stuk tuig was, dat is de oorzaak.
Hij was niet zwakinnig. En als je wil voorkomen dat er nog eens zoiets gebeurt, moet je kijken waar het misging.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:37 schreef JohnDope het volgende:
Dat intellectuele gezever over die zwakzinnige zijn brein kost klauwen met geld. De jongen is dood, de maatschappij is weer 1 crimineel kwijt, case closed.
Natuurlijk niet. Eigen verantwoordelijkheid is een groot goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:07 schreef nikk het volgende:
Als je sommige mensen moet geloven is uiteindelijk alles de schuld van de samenleving en bestaat het begrip verantwoordelijkheid alleen in woordenboeken.
Interesant. Zouden die Franse toestanden niet juist uitbreken omdat Welten en Ter Horst er over beginnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:31 schreef Het_hupt het volgende:
nu nog ff snel posten voordat er weer iemand gaat roepen van racisme
http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/article2591174.ece
typisch gedrag van een struisvogelaar![]()
Ja Floripas het was een hele lieve jongen met de beste bedoelingen, het is een schande dat hij zo is afgeschotenquote:
Waarom zit je daar toch zo mee? Er is toch een nieuw topic?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in.
Ik kan er alleen zo slecht tegen dat er wordt gezegd 'dat de schizofrenie de oorzaak was'.
Vrij 'makkelijk' namelijk, om dat zo te stellen, nog even snel als laatste post in het topic
JohnDope: "Het was een smurf!"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja Floripas het was een hele lieve jongen met de beste bedoelingen, het is een schande dat hij zo is afgeschoten
Ik denk dat deze rellen toch wel zullen uitbreken, weliswaar niet zo groot als in Parijs, zeker als er niet harder word ingegrepen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Interesant. Zouden die Franse toestanden niet juist uitbreken omdat Welten en Ter Horst er over beginnen?
Verder zegt Welten ook dat het om dertig jongens gaat. Als je die lik op stuk geeft, zou je van het probleem af moeten zijn, dus dat snap ik niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |