maar dan kan de politie ook niet snel ingrijpen je zou juist bij een politiebureau dit soor tafrelen niet verwachten omdat je er toch nooit mee weg komtquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef Brammetje het volgende:
Bizar verhaal allemaal, hierdoor zullen alle politie bureau's wel worden aangepast met een glazen scherm bij de receptie. En zo hollen we met zijn allen steeds verder achteruit.
Wat een gekke wereld!
De dader is een blanke (zelfs op de geenstijl staat dat ook).quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef bleiblei het volgende:
Is er al bekend of de dader wit, groen of paars was?.
Ah kijk... En dat paddo verhaal was achteraf bullshit of klopte dat wel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De dader is een blanke (zelfs op de geenstijl staat dat ook).
Overigens ben ik wel benieuwd hoeveel PvdA-onderzoeken er weer tegen aangegooid gaan worden, waarin onderzocht wordt of die vrouwelijke politie agente terecht die man heeft doodgeschoten of niet.![]()
Ik zie niet in waarom Ze over de identiteit zouden moeten liegen, het lekt toch later wel uit in dit Media 2.0 tijdperk en dan hebben Ze een ongekend (politiek) probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah kijk... En dat paddo verhaal was achteraf bullshit of klopte dat wel?
Om maar op z'n AT5's te zeggen: We wachten af.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef sjimz het volgende:
Straks dus op AT5 een persconferentie.
ja, schiet niet echt op....quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef sjimz het volgende:
Gewoon de herhaling van gisteren op AT5.
gebruik jij npog steeds die verouderde media 2.0 versiequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom Ze over de identiteit zouden moeten liegen, het lekt toch later wel uit in dit Media 2.0 tijdperk en dan hebben Ze een ongekend (politiek) probleem.
Ze zijn dus wel zo intellectueel om meteen open kaart te spelen.
Eerst maar eens afwachten wat er nou echt aan vooraf is gegaan. En dan nog moet je dit soort incidenten niet meteen beleid laten bepalen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef Brammetje het volgende:
Bizar verhaal allemaal, hierdoor zullen alle politie bureau's wel worden aangepast met een glazen scherm bij de receptie. En zo hollen we met zijn allen steeds verder achteruit.
Wat een gekke wereld!
Het is de politie niet de 2e kamer.. Die laatste is zo lek als een mandje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef HiZ het volgende:
Ik ben wel verbaasd hoe goed ze dit allemaal vertrouwelijk weten te houden.
Eerst zien dan geloven, want gisteren riepen die pappers en nathouders allemaal nog expliciet dat het een Blanke was.quote:
De naam is al vrijgegeven hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, want gisteren riepen die pappers en nathouders allemaal nog expliciet dat het een Blanke was.
Politiek gezien zou het wel geniaal zijn als dit gebeuren van gister een rap-related-killing was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |