ach eindelijk goed nieuwsquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:59 schreef TNA het volgende:
Die feestsmiley lijkt me niet geheel gepast
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Kans is gezien de buurt toch zeer groot dat het indd een Marokkaan isquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woontquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel niet
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woont
Treinen zijn voor lutsers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.
Dat werkt in Birma ook prima ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
Bron?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:38 schreef Synthesist het volgende:
Iemand die aangifte kwam doen?
Het slachtoffer was dus een Nederlander
too bad
Rooibos?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Kan er iemand alvast thee gaan zetten?
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef GizartFRL het volgende:
Mogelijk scenario:
Jongen (J) komt aangifte doen opzondagmiddag.
J wacht 15 minuten aan balie.
Agente (A) komt na 15 minuten vanuit het kantoortje dat duidelijk zichtbaar achter de balie is.
J: Ik kom aangifte doen
A: Kan dat straks, ik ben even aan het eten.
J: Nee, liever nu want mijn fiets is gejat en ik weet wie de deader is en waar ie is.
A: Rustig jongen... Weet je zeker dat je fiets gestolen is?
J: WTFR, ja ik zag de dader wegfietsen op mijn fiets.
A: En het was jouw fiets?
J:Ja, het was mijn fiets, maar kan iemand meekomen, want ik weet waar de fiets en de dader zich op dit moment bevinden.
A: En hoe laat gebeurde dit?
J: 15 minuten geleden, ik ben direct naar het bureau gelopen.
A: Aha, dus je weet niet waar de fiets zich de afgelopen 15 minuten bevond.
J: AAARGGGHHH STERF *steek*
Agent2 (A2): piefpafpoef.
1998 en 2006, op Allebépleinquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef Bullebak het volgende:
Als het indd een Mocro is, gaat het spannend worden in Amsterdam, even terug kijkend naar de Mercatorpleinrellen paar jaar geleden![]()
http://www.theovangogh.nl/stuk19.htmquote:Die stoute jongetjes op het August Allebéplein haten vrouwen zonder hoofddoek, haten homosexuelen, haten ongelovigen, Allah-loochenaars en Nederlanders in het algemeen.
Rivieren van bloed zullen volgen. [Theo van Gogh]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Maarre, wat is kapoere nou?
Neh.. Dat gaat een beetje lastig vanuit Groningen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Perrin het volgende:
Foto's zelf genomen, venomsnake?
Kapot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is trouwens kapoeres, het betekent "kapot".quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |