ach eindelijk goed nieuwsquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:59 schreef TNA het volgende:
Die feestsmiley lijkt me niet geheel gepast
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Kans is gezien de buurt toch zeer groot dat het indd een Marokkaan isquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woontquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel niet
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woont
Treinen zijn voor lutsers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.
Dat werkt in Birma ook prima ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
Bron?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:38 schreef Synthesist het volgende:
Iemand die aangifte kwam doen?
Het slachtoffer was dus een Nederlander
too bad
Rooibos?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Kan er iemand alvast thee gaan zetten?
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef GizartFRL het volgende:
Mogelijk scenario:
Jongen (J) komt aangifte doen opzondagmiddag.
J wacht 15 minuten aan balie.
Agente (A) komt na 15 minuten vanuit het kantoortje dat duidelijk zichtbaar achter de balie is.
J: Ik kom aangifte doen
A: Kan dat straks, ik ben even aan het eten.
J: Nee, liever nu want mijn fiets is gejat en ik weet wie de deader is en waar ie is.
A: Rustig jongen... Weet je zeker dat je fiets gestolen is?
J: WTFR, ja ik zag de dader wegfietsen op mijn fiets.
A: En het was jouw fiets?
J:Ja, het was mijn fiets, maar kan iemand meekomen, want ik weet waar de fiets en de dader zich op dit moment bevinden.
A: En hoe laat gebeurde dit?
J: 15 minuten geleden, ik ben direct naar het bureau gelopen.
A: Aha, dus je weet niet waar de fiets zich de afgelopen 15 minuten bevond.
J: AAARGGGHHH STERF *steek*
Agent2 (A2): piefpafpoef.
1998 en 2006, op Allebépleinquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef Bullebak het volgende:
Als het indd een Mocro is, gaat het spannend worden in Amsterdam, even terug kijkend naar de Mercatorpleinrellen paar jaar geleden![]()
http://www.theovangogh.nl/stuk19.htmquote:Die stoute jongetjes op het August Allebéplein haten vrouwen zonder hoofddoek, haten homosexuelen, haten ongelovigen, Allah-loochenaars en Nederlanders in het algemeen.
Rivieren van bloed zullen volgen. [Theo van Gogh]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Maarre, wat is kapoere nou?
Neh.. Dat gaat een beetje lastig vanuit Groningen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:58 schreef Perrin het volgende:
Foto's zelf genomen, venomsnake?
Kapot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is trouwens kapoeres, het betekent "kapot".quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Straatcoach? Wat is dat nou weer?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:24 schreef Omaha het volgende:
[..]
Net zoiets als een bondscoach, maar deze zorgt voor de opstelling bij rellen
![]()
belachelijk inderdaad, die horen op straat...en niet op kantoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
een hoop politie aanwezig zo te zien
Hier wel?quote:
Misschien was het een Pool! Doet het ook altijd goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Heerlijk
Dit topic bloedt dan echt dood
Wel goed van haar, dat ze gewond en al de dader nog weet neer te schieten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:37 schreef Bullebak het volgende:
Zal een lekkere chaos geweest zijn. Vent springt over de balie en steekt meteen die brigadier in haar nek en rugDaarnma steekt hij een andere agent neer die haar wilt helpen, waarna die gewonde brigadierchick die vent naar de hel schiet.
Sluit niets uit, maar zal mij niet verbazen dat ze dit zeggen om de angel eruit te halen en rellen te voorkomen.quote:
En waarschijnlijk ook de reden dat ze op een vitaal onderdeel van de agressor schoot, en niet op bijvoorbeeld zijn knie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wel goed van haar, dat ze gewond en al de dader nog weet neer te schieten.
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan gaan we d'r dus meteen anders over denken?
Zo hoort het ook, uitschakelen, niet verwondenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook de reden dat ze op een vitaal onderdeel van de agressor schoot, en niet op bijvoorbeeld zijn knie.
Daar zul je best kans van hebben. Ik betwijfel namelijk of er zoveel van die gast te zien is geweest, je let namelijk echt niet op wie er nu een politiebureau ingaat als er nog niets aan de hand is, en zo te horen heeft hij de buitenlucht niet meer gezien nadat hij neergeschoten was. Of er moet een agent zijn die dat gezegd heeft, maar dat betwijfel ik. Die zijn nu druk bezig met sporenonderzoek enzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sluit niets uit, maar zal mij niet verbazen dat ze dit zeggen om de angel eruit te halen en rellen te voorkomen.
Verder maakt het niet uit, je zwaait niet met messen op een politiebureau, eigen schuld, dikke bult.
Dat lijkt me sterk, zoiets komt namelijk vrij snel uit. Dat zou dus heel dom zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sluit niets uit, maar zal mij niet verbazen dat ze dit zeggen om de angel eruit te halen en rellen te voorkomen.
Hoevaak hoor je dat een agent iemand fataal verwond en hoevaak dat degene in zijn knieën word geraakt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook de reden dat ze op een vitaal onderdeel van de agressor schoot, en niet op bijvoorbeeld zijn knie.
Je moet natuurlijk zo min mogelijk schade aanbrengen terwijl je iemand uitschakelt. Iemand die met een afstand met een mes staat te zwaaien wordt vrij effectief uitgeschakeld met een schot in het been.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:43 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, uitschakelen, niet verwonden![]()
Waarom?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zoiets komt namelijk vrij snel uit. Dat zou dus heel dom zijn
Ja maar je hebt geen andere keus: Shoot to kill.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wel goed van haar, dat ze gewond en al de dader nog weet neer te schieten.
Meestal is dreigen met een pistool of een schot in de lucht voldoende.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hoevaak hoor je dat een agent iemand fataal verwond en hoevaak dat degene in zijn knieën word geraakt?
Zo'n torso richt nu eenmaal wat makkelijker dan een knie.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zo min mogelijk schade aanbrengen terwijl je iemand uitschakelt. Iemand die met een afstand met een mes staat te zwaaien wordt vrij effectief uitgeschakeld met een schot in het been.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:35 schreef Floripas het volgende:
Voor fascisten, communisten en andere mensen met een geweldsfetisjisme heeft de politie altijd gelijk. Sieg staat!
Zou me niets verbazenquote:
Dat lijkt me dus niet van toepassing in dit geval, en dus een zinloos punt om te maken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
Iemand die met een afstand met een mes staat te zwaaien wordt vrij effectief uitgeschakeld met een schot in het been.
dan moet ik met mijn mede-cheeso's maar eens dat politiebureau gaan opzoeken en een potje gaan rellenquote:
Raakte ik de vorige keer niet van onder de indruk overigens, maar dat terzijde.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Meestal is dreigen met een pistool of een schot in de lucht voldoende.
Zeik niet zo floripas.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef Floripas het volgende:
Mag ik trouwens vragen hoe je aan al die 'wijsheid' komt? Wat zijn je eigen ervaringen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
8 meter met een Walther of Glock is nog vrij lastig om op het been te mikken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef Bullebak het volgende:
[..]![]()
Op 8 meter afstand wellicht, niet als hij over de balie springt en in je nek steekt![]()
![]()
We?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
En dan gaan we d'r dus meteen anders over denken?
Heb jij soms niet gelezen wat ik eerder schreef? Even d'r bij blijven, jong.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef Bullebak het volgende:
[..]![]()
Op 8 meter afstand wellicht, niet als hij over de balie springt en in je nek steekt![]()
![]()
Nee er zijn al een paar mensen neergesstoken, hij wil nog meer mensen verwonden. Dan schakel je hem uit en een schot in het been is dan echt niet het eerste waar ze aan denken. Jij hebt weinig realiteitszin.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zo min mogelijk schade aanbrengen terwijl je iemand uitschakelt. Iemand die met een afstand met een mes staat te zwaaien wordt vrij effectief uitgeschakeld met een schot in het been.
je dacht eerst dat het een marokkaan was en nu dat het een nederlander isquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
We?
Wie bedoel je..
En waarover? Wat dacht ik dan en denk ik nu
Ja, ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Raakte ik de vorige keer niet van onder de indruk overigens, maar dat terzijde.
Kan die agente met deze beperkte informatie gelijk geven dat wanneer je al gestoken ben, je eerder voor een vitaal lichaamsdeel gaat, niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook uit emotie.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:53 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe durven ze een nederlander zo af te maken, was het een marokkaanse agent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |