ach eindelijk goed nieuwsquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:59 schreef TNA het volgende:
Die feestsmiley lijkt me niet geheel gepast
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Kans is gezien de buurt toch zeer groot dat het indd een Marokkaan isquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
Dit wordt een stormlooptopic als de dader Marokkaan blijkt te zijn.. Zo niet dan is dit topic zo doodgebloed.
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woontquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
wtf is kapoere?![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Aangezien hij aangifte kwam doen, zal dat wel niet
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die kans is 99,9%. Ik ben de andere 0,1% die in het stadsdeel woont
Treinen zijn voor lutsers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een trein kopt vanavond.
Dat werkt in Birma ook prima ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Armageddon het volgende:
Straks weer rellen daar in 020. Hoop dat ze eens flink met scherp gaan schieten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |