ja hoor, ik zeg dat ze dat niet gaan halen!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef tong80 het volgende:
Iemand die wil wedden met me dat Nederland minstens de halve finale haalt ?
quote:
ROFL !!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef Happel het volgende:
De Roemeense supporters hebben er verstand van:
[ afbeelding ]
Wanneer gaat die weer open? Kan niet wachten om vooruit te blikken op de wedstrijd waarin oranje volledig scheelgetikt wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Hrvat het volgende:
Een beetje debiel dat de topic over Kroatie - Holland is gesloten.
Wedstrijdtopics bijna twee maanden voordat de wedstrijd wordt gespeeld openen heeft geen zin, is niet debiel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Hrvat het volgende:
Een beetje debiel dat de topic over Kroatie - Holland is gesloten.
Geen nieuwswaarde was de reden helemaal niet. Was gewoon te vroeg geopend. Mij boeit het trouwens niet wat Nederland doet hoor, al verliezen ze 8-0 in een vriendschappelijke wedstrijd.quote:Onder het mom van "geen nieuwswaarde" en "te vroeg" schuilt volgens mij eerder een vorm van zelfprotectie. Niet willen herinnerd worden aan '98 en schrik voor een ploeg die wel gemotiveerd is, zelfs als er niets op het spel staat, kan natuurlijk een rol spelen.![]()
Recente bekendmaking op 15 december, vrij recent ja. Welke zwans zei dat trouwens, over nieuwswaarde?quote:Over die zwans van "geen nieuwswaarde" lach ik. Het is een recente bekendmaking van het onderling interland en er kan zeker nu al over gesproken worden.
Maar goed, de mods rule. Ik lach later wel.
Over drie weken ofzo lijkt me wel okay.quote:
Inderdaad.quote:
Kijk eens in de dikke Van Dalequote:
Eigenlijk wel ja, de taalpuristen zijn het daar niet over eens.quote:
Klopt, het topic klinkt veel logischer, omdat je denkt het onzijdig lijkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
Verdomd.
Mijn taalgevoel wat doe je.
Het gaat over de TT van dit topic en is dus volstrekt ontopic.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Tennessee het volgende:
heeee, wél on-topic blijven he, dit is de Nederlands elftal topic, niet de Nederlandse taal topic...
Je hebt gelijk mijn grote heldquote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Tennessee het volgende:
heeee, wél on-topic blijven he, dit is de Nederlands elftal topic, niet de Nederlandse taal topic...
breek me de bek niet open!!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat over de TT van dit topic en is dus volstrekt ontopic.
Ik vind een topic als De centrale Nederlands Elftal topic #1 EK Kampioen 2008 veel beter!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind de TT van dit topic trouwens veel te negatief. Hier spreekt absoluut geen steun uit.
HUP HOLLAND HUPORANJUHHH
KAMPIOENNUHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |