Lees: SODEFLIKKER OP MET JE TERINGPM'S TRIESTE TYFUSMONGOOL!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee, jullie PM troep is doorgeslagen en ik heb er last van.
Nou is dát niet zo erg maar de inhoud is niet erg fijn.
Als er users zijn die graag Al Qaeda technieken via PM willen toepassen moeten ze dat vooral doen.
Maar stuur het dan niet ook naar uitgerekend mij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee, jullie PM troep is doorgeslagen en ik heb er last van.
Nou is dát niet zo erg maar de inhoud is niet erg fijn.
Als er users zijn die graag Al Qaeda technieken via PM willen toepassen moeten ze dat vooral doen.
Maar stuur het dan niet ook naar uitgerekend mij.
Mongooltjes die PM's (ik neem aan per ongeluk) naar mij sturen.quote:
Dat schat, zijn je alterego'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mongooltjes die PM's (ik neem aan per ongeluk) naar mij sturen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat schat, zijn je alterego's [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Dan bouw ik maar een feestje in me up!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uh... party-animal in the house!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aUUGblNjK20
Voor onder de douche, my friend!
Geyl nummerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aUUGblNjK20
Voor onder de douche, my friend!
http://nl.youtube.com/watch?v=vSFUkM3yJiAquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je best wat vrolijker bij kijken.... it takes two babe...![]()
De Wiel?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een oplossing voor een kleine douchestraal?
Me warmwater knop gaat niet meer verder
Mwa, daar heb je maar 7 min over na hoeven denkenquote:
Ander keertje..ik heb geen diploma...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mwa, daar heb je maar 7 min over na hoeven denken![]()
![]()
Ga je mee?![]()
![]()
Wat moet Mokum wel niet van me denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehh..ik hou nog meer van je als je lelijk tegen me doet...![]()
![]()
Ik ben er al 15 jaar niet meer geweest, denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ander keertje..ik heb geen diploma...![]()
Pompen of verzuipen..![]()
Vind het wel jammer dat de suisbuis er niet meer is..
Sinds wanneer maken wij ons druk om Mokum?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet Mokum wel niet van me denken![]()
Kan die denken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet Mokum wel niet van me denken![]()
gaat het weer een beetje?!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lees: SODEFLIKKER OP MET JE TERINGPM'S TRIESTE TYFUSMONGOOL!
Ik denk dat degene waar ik het over heb zelf wel weet dat hij/zij zich aangesproken moet voelen.![]()
Goeie vraag ? Hij lust geneens zuurkoolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken wij ons druk om Mokum?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje?!![]()
zeg, fok! gaat nog zwaar irritant traag, zeker gezien het feit dat de vermeende aanstichter geband is...![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje?!![]()
zeg, fok! gaat nog zwaar irritant traag, zeker gezien het feit dat de vermeende aanstichter geband is...![]()
Je bedoeld dat je douchekop vol met kalk zit? Offe zit je kraan vast?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een oplossing voor een kleine douchestraal?
Me warmwater knop gaat niet meer verder
IkWeetNiets ??quote:
Ik denk kalk in me kraan, want hij gaat gewoon niet meer verder open.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je douchekop vol met kalk zit? Offe zit je kraan vast?
Azijn, weet alleen niet of je het moet koken/verwarmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk kalk in me kraan, want hij gaat gewoon niet meer verder open.![]()
Douchekop is schoon en waterdruk is normaal bij andere kranen.
Ik denk dat ik hem er even af moet halen en in een bakje leggen.
Wat is een goede ontkalker ?
Owwww..ik ook niet...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie vraag ? Hij lust geneens zuurkool![]()
Laat ik dat nou net niet in huis hebben, zou wc reiniger werkenquote:
Azijn of citroensap.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk kalk in me kraan, want hij gaat gewoon niet meer verder open.![]()
Douchekop is schoon en waterdruk is normaal bij andere kranen.
Ik denk dat ik hem er even af moet halen en in een bakje leggen.
Wat is een goede ontkalker ?
Moet je het wel een nacht erin laten liggen... calgonite power is ook goed, maar pas op dat je niet flauw valt..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Azijn, weet alleen niet of je het moet koken/verwarmen.
Anders wacht ik nog wel even tot ik azijn heb gehaald, dit is echt een pisstraaltjequote:
Weet niet maar denk het niet, geloof dat het om een zuur moet gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet in huis hebben, zou wc reiniger werken![]()
Alsof die in zijn eentje verantwoordelijk is voor de tegenvallende inkomsten van Fok! waardoor apparatuur dat aan vervanging nodig was niet is vernieuwd.quote:
Ook nog kokenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet maar denk het niet, geloof dat het om een zuur moet gaan.
Citroenzuur schijnt het ook te doen..
Maar koken/verhitten is ook nodig voor zover ik weet.
Heb je geen pot augurken of zilveruien staan, met een beetje mazzel lukt dat - de vloeistof dan..
En anders naar de buuv voor een fles azijn te leen.
Wordt tijd dat we eens een pokernight organiserenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof die in zijn eentje verantwoordelijk is voor de tegenvallende inkomsten van Fok! waardoor apparatuur dat aan vervanging nodig was niet is vernieuwd.
Anyways: als jullie me zoeken.
Ik ben pokeren.
Mare heb je een mengkraan of 1 met 2 van die aparte uitstromingen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
Anders wacht ik nog wel even tot ik azijn heb gehaald, dit is echt een pisstraaltje![]()
Een gewone kraan met 1 uitstroomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mare heb je een mengkraan of 1 met 2 van die aparte uitstromingen?
Bij 1 uitstroming zit het niet in het eerste stuk namelijk maar in de leiding...
Wat een zure posts allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owwww..ik ook niet...
Mokum...I love you!!!!![]()
Dan zit het in de leiding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |