Moet je het wel een nacht erin laten liggen... calgonite power is ook goed, maar pas op dat je niet flauw valt..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Azijn, weet alleen niet of je het moet koken/verwarmen.
Anders wacht ik nog wel even tot ik azijn heb gehaald, dit is echt een pisstraaltjequote:
Weet niet maar denk het niet, geloof dat het om een zuur moet gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet in huis hebben, zou wc reiniger werken![]()
Alsof die in zijn eentje verantwoordelijk is voor de tegenvallende inkomsten van Fok! waardoor apparatuur dat aan vervanging nodig was niet is vernieuwd.quote:
Ook nog kokenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet maar denk het niet, geloof dat het om een zuur moet gaan.
Citroenzuur schijnt het ook te doen..
Maar koken/verhitten is ook nodig voor zover ik weet.
Heb je geen pot augurken of zilveruien staan, met een beetje mazzel lukt dat - de vloeistof dan..
En anders naar de buuv voor een fles azijn te leen.
Wordt tijd dat we eens een pokernight organiserenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alsof die in zijn eentje verantwoordelijk is voor de tegenvallende inkomsten van Fok! waardoor apparatuur dat aan vervanging nodig was niet is vernieuwd.
Anyways: als jullie me zoeken.
Ik ben pokeren.
Mare heb je een mengkraan of 1 met 2 van die aparte uitstromingen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
Anders wacht ik nog wel even tot ik azijn heb gehaald, dit is echt een pisstraaltje![]()
Een gewone kraan met 1 uitstroomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mare heb je een mengkraan of 1 met 2 van die aparte uitstromingen?
Bij 1 uitstroming zit het niet in het eerste stuk namelijk maar in de leiding...
Wat een zure posts allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owwww..ik ook niet...
Mokum...I love you!!!!![]()
Dan zit het in de leiding.quote:
VERSTOPPING 1E UUR ¤ 100,-quote:
Tja dan maar een pisstraalquote:
Laat zien dat je een vent bent, en regel het zelf.. zelfs ik kan een chifon reinigen en vervangenquote:
Ja duh, ik sloop hem er vannacht wel af, dan kan ie een nachtje weken en me water eraf halenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat zien dat je een vent bent, en regel het zelf.. zelfs ik kan een chifon reinigen en vervangen![]()
Gewoon je douchekop schoonmaken, geen paniekquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, ik sloop hem er vannacht wel af, dan kan ie een nachtje weken en me water eraf halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |