VERSTOPPING 1E UUR ¤ 100,-quote:
Tja dan maar een pisstraalquote:
Laat zien dat je een vent bent, en regel het zelf.. zelfs ik kan een chifon reinigen en vervangenquote:
Ja duh, ik sloop hem er vannacht wel af, dan kan ie een nachtje weken en me water eraf halenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat zien dat je een vent bent, en regel het zelf.. zelfs ik kan een chifon reinigen en vervangen![]()
Gewoon je douchekop schoonmaken, geen paniekquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, ik sloop hem er vannacht wel af, dan kan ie een nachtje weken en me water eraf halen![]()
Vergeet niet de hoofdkraan dicht te draaien als je aan de slag gaatquote:
Me kop is altijd schoonquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon je douchekop schoonmaken, geen paniek![]()
Dat laatste is wel handigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, ik sloop hem er vannacht wel af, dan kan ie een nachtje weken en me water eraf halen![]()
Maar heb je ook de binnenkant van de kop schoongemaakt? En de gaatjes doorgeprikt?quote:
Zal wel lukken, thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vergeet niet de hoofdkraan dicht te draaien als je aan de slag gaat![]()
Oh en succes[ afbeelding ]
ja dat las ik in de blog van huub, dat de traagheid van Fok! ook kwam door IWNquote:
Ja, doe ik regelmatig. Ik kan niet tegen een verstopte douchekopquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar heb je ook de binnenkant van de kop schoongemaakt? En de gaatjes doorgeprikt?
Oh, die fakelog van IWNquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat las ik in de blog van huub, dat de traagheid van Fok! ook kwam door IWN![]()
en wat Huub zegt is waar...![]()
Geen last van verstopping, net nog gecheckt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whoa Gertje... hoe ist met de kleine grote jongen?
Ik hou me in voor jou..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen last van verstopping, net nog gecheckt.![]()
Ben jij nou al geweest?![]()
Daar gaat een hoop tijd in zitten als je een zeikwijf bentquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen last van verstopping, net nog gecheckt.![]()
Ben jij nou al geweest?![]()
quote:
Oe, wat kinky en toepasselijk: een golden shower.quote:
Krijgt gertjuh een golden shower?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |