dag snoepie van me!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:55 schreef Lobasca het volgende:
Zwaait even naar de uitvoerder van de Zaanse verhoormethode![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij weet toch al wat voor naam je hier hebt![]()
Ikweetniets!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is jou gisteren ook verteld, maar blijkbaar ben je dat vergeten. Toevallig wat veel gedronken
wellicht?![]()
Jullie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ikweetniets!!!Enne de rekening is onderweg voor mijn drankverslaving!!!! Heb advocaat genomen dusse jullie kunnen je lol op.
![]()
zeggen de woorden: sex, streepje en alcohol je iets?quote:
Gert en zijn 13 andere persoonlijkheden...quote:
Nee!!! die woorden zeggen me dus geen bal. Ja dat alcohol wel, ik zuip me de kolere hiero door dat klote fokquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeggen de woorden: sex, streepje en alcohol je iets?![]()
maar absoluut niet burgerlijk
![]()
![]()
Gezelligquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet...ik klaag haar aan wegens laster![]()
Hij slaapt zeker ook al op de grond bij je voeteneind?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Als je naar DGK kijkt zie je pcies hetzelfde!!! Tis net zo'n lulletje als Dennix![]()
Hij heeft vast iets gehoord van zijn matties in de buitenwereld... laat lullen...quote:
dus jij bent net zo'n sloerie leuke ex-stewardess als Nadia?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Als je naar DGK kijkt zie je pcies hetzelfde!!! Tis net zo'n lulletje als Dennix![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij slaapt zeker ook al op de grond bij je voeteneind?![]()
Ik weet nog niet eens bij wie ik slaap vannacht...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij slaapt zeker ook al op de grond bij je voeteneind?![]()
Zuipen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Soury het volgende:
Fok is net zo traag als ik ga maar es wat nuttigs doen![]()
Nee, die ambitie heb ik nooit gehad. Ik ben een leuke, lieve, allerschattigste zelfstandige!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dus jij bent net zo'n sloerie leuke ex-stewardess als Nadia?![]()
Jochie, jij doet van ellende geen oog meer dicht.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens bij wie ik slaap vannacht...![]()
Ik wilde er wat op zeggen, maar doe het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jochie, jij doet van ellende geen oog meer dicht.....![]()
Nee als jij 100 rondjes moet rennen om het bed dan niet....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jochie, jij doet van ellende geen oog meer dicht.....![]()
Ahhh...doe nou wehel!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wilde er wat op zeggen, maar doe het niet![]()
Waarom moet ik 100 rondjes om het bed van Petraa rennen? Je slaat wartaal uit met een mokums accent...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee als jij 100 rondjes moet rennen om het bed dan niet....![]()
Lobas, dat wordt ook wel Dementie genoemd!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom moet ik 100 rondjes om het bed van Petraa rennen? Je slaat wartaal uit met een mokums accent...
Dat stond er helemaal niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie ik krijg in me pm excuses!!!!![]()
![]()
Trap er niet in....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg net een PM dat je op de kast zit...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Leer eensch lezen LULLO. ik zei dat ik NIET op de kast zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik krijg net een PM dat je op de kast zit...![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
IK ga me nuttig maken, niet roddelen over me als ik weg ben gaarne!!![]()
EEJ!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pssttttt...is dat zeikwijf weg?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
EEJ!!!Gedraag je.... en PM de laatste roddels...
Oh, skatje..ik ga um ff opschonen...speciaal voor jou...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
je inbox zit vol, ik had een heleboel roddels...
Moet ie je billetjes afvegen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Gert, waar zit je als ik je nodig heb?
En de PM brigade is weer bezig?![]()
Nee, jullie PM troep is doorgeslagen en ik heb er last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |