quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
Die doet dalijk net of hij in slaap is gevallen en blijft gewoon liggen.
Hij wacht net zolang tot Nadia naar um toe komt... en dan verplicht babbelen.... en daarna laat ie zich z'n eigen bed uitzetten? Dat zou nergens opslaan. Hij wil gewoon stiekum bij d;r blijven liggen. Beet achterbaks manier. Komop nix probeer eens een vent te zijn en trap die snol uit bed. Dit is weer te zielig voor woorden. De TV beelden zullen wel weer mooi zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij uitgerekend daar ligt te lezen. Niet alleen vanwege het uitzicht schat ik zo.
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:31 schreef riri het volgende:
[..]
Hij wil haar ook helemaal niet....het is zijn spel....vanmiddag zei hij tegen Lieke...."Ze gaat mij nooit krijgen"
Hij beschreef Nadia tegen Lieke als heel onevenwichtig
Ja ze zei dat hij Dennis niet moest toelaten in zijn bed, zodat Dennis op de bank moet slapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc en Lieke .... snode plannen ? Het was niet te verstaan, het ging iig over Dennix
[ afbeelding ]
Lieke verteld Luc dat nix beloofd heeft niet in bed te slapen en of hij het een beetje in de gaten wil houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc en Lieke .... snode plannen ? Het was niet te verstaan, het ging iig over Dennix
[ afbeelding ]
Volgens mijn zei Lieke dat Luc bij Nadia moest gaan liggen en dat Dennix dan in hem bed ging maar toen hoorde je Lux zeggen hij gaat echt niet in mijn bed.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei hij ervoor/erna?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Jaap: soms is dit een fucking gemanipuleerde productie, ik ga morgen verhaal halen.
Hij krijgt zijn verdiende loon. Ik herinner nog goed hoe hij Jaap aan het opstoken was om het jurkje van Lieke d'r lijf te trekken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:54 schreef AutumnTears het volgende:
Vind het best sneu voor Dennis al is het een eikel
Vandaar dus geen streams op Jaap vanavond.. hij is (weer) boos op achter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Jaap: soms is dit een fucking gemanipuleerde productie, ik ga morgen verhaal halen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:52 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gaat bij Fries kijken en Fries heeft zijn jas nog niet aan.
Juist daarvoor vroeg hij Nadia of het echt waar was dat ....... en of ze dat 'achter' echt gezegd hadden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Dennis is gewoon super goed in één ding.. zich zelf in iedere situatie onsterfelijk belachelijk te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:58 schreef Stupidisco het volgende:
wat ligt Dennix nou nep te doen met z;n portugese les zo in het donker. Dat is toch zo fake als wat. Je gaat mij niet vertellen dat ie in al die tijd dat ie daar ligt ook maar enigzins geconcentreerd daar mee bezig is geweest.
is het al gezegd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:08 schreef itsme het volgende:
niemand die weet wat Dennis zijn pa doet in het dagelijkse leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |