quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
Dennis: "Ik kreeg net zowat weer zo'n aanval".
Waarschijnlijk komt die... zoals alles bij Dennis.. morgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
Dennis: "Ik kreeg net zowat weer zo'n aanval".
Helemaal mee eens dus eigenlijk passen Nadia en hij erg goed bij elkaar in dat aspect.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een engerd die nix, brrrr
Loopt constant achter Nadia en als hij haar dan spreekt loopt hij alleen maar emotioneel te chanteren. Het is jou schuld dat ik me slecht voel, dat ik ik weer zo'n aanval krijg, dat ik niet kan slapen, wil je me dan naar huis hebben.
Brrrrrr, eng mannetje![]()
Iemand die geen gevoel voor humor heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Toch vraag ik me af wie zo'n grappige en onschuldige poster nou meldt:
[Forum] Banmeldtopic
Hij maakt alleen altijd grapjes.Hij is toch een kennis van Huub .quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Daar snap ik nou niets van!!! HIj is zooo grappig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Oh Disana......als je een jongen was van 20 jaar zonder borsthaar had ik je vol op je bek gepakt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande cap is speciaal voor dgk_fan.
Vraag me af om welke post het dan gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Wat helemaal zo eng is dat hij op de meest vreemde momenten zo'n lachje op z'n mond krijgt. Net ook tijdens dat kietelen van Luc. Dat zou hij toch vreselijk moeten vinden, gaat ie zitten lachen op zo'n manier van kijk m'n meisje daar nu een lol hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef T-lex het volgende:
Ik krijg echt de kriebels als ik kijk hoe nix steeds aan het loeren is.
Dan die praatjes erbij alsof het nog steeds aan is....wat een creap.
Kunnen ze vast een TBS kliniek bellen, zodat ze een plekje vrij houden voor onze vriend.
Het is een echte stalkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
Loopt constant achter Nadia en als hij haar dan spreekt loopt hij alleen maar emotioneel te chanteren. Het is jou schuld dat ik me slecht voel, dat ik ik weer zo'n aanval krijg, dat ik niet kan slapen, wil je me dan naar huis hebben.
Het is gewoon een grappige poster, zie hier meer [FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklopquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:19 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Vraag me af om welke post het dan gaatDie gast is niet echt duidelijk...
Nee, nee. Dat hoeft écht niet hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh Disana......als je een jongen was van 20 jaar zonder borsthaar had ik je vol op je bek gepakt !
THANKS !!!
Inderdaad, dat is ook zo eng dat hij alleen z'n momentjes pakt als hij alleen met haar is. Ok, in DGK niet zo heel vreemd gezien de verstandhoudingen in de villa, maar de manier waarop hij doet...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:19 schreef riri het volgende:
[..]
Het is een echte stalker
hij is echt niet helemaal pluis in zijn bovenkamer
toen hij nog in een relatie was met nadia deed hij niks
nu het uit is en hij niks meer te vertellen heeft over wat zij doet wordt hij agressief....en pas dan als de kust veilig is en met haar alleen is
hij is een griezel die zijn werkelijke zijn voor iedereen verborgen houdt
Dennis wees haar op haar wallenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef Clank het volgende:
Nadia is nog wat van plan? Ze gaat zich op dit uur nog opmaken.
Beetje late reactie maar ik ben het helemaal met je eens wat een engerd,heel ziekelijk.Hoewel het is Nadia haar eigen schuld,zij is zo gek op aandacht.Ik zou hem al lang gezegd hebben dat hij op kon zouten en niet zo eng moest doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook zo eng dat hij alleen z'n momentjes pakt als hij alleen met haar is. Ok, in DGK niet zo heel vreemd gezien de verstandhoudingen in de villa, maar de manier waarop hij doet...
Ah dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige poster, zie hier meer [FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Dat gaat echtn iet gebeuren, hij pakt haar wel weer als ze alleen zijn, met zijn verkapte dreigementen.quote:
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
OP gewijzigd.
Dank vrouwe P.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OP![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
Naad krijgt de kieteldood; genade kermt ze.
Luc je bent helemaal nat ( de badjas), Naad: nee nog niet. Naad zei quasi grappig "Nu al??"Nix houdt het in de gaten:
[ afbeelding ]
Naad: weet je wat Louis Vutton is
Luc: nee, ik geef niet om merken
Naad: ik ook niet![]()
Hij wil haar ook helemaal niet....het is zijn spel....vanmiddag zei hij tegen Lieke...."Ze gaat mij nooit krijgen"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Meganog het volgende:
Ook de versierpogingen van Luc ontstijgen het niveau van groep 8 niet.
grappig was dat zeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Stupidisco het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist, maar wie gaat waar slapen ?
Ook zonder vingers hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Waar zijn die goede vrienden van hem ? Die zouden hem toch tenminste een welgemeend advies kunnen sturen en hem een beetje beschermen voor een totale afgang (als dat nog kan)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Kijk hem gluren door z'n vingers.
hmm, toch benieuwd waar Dennix dan gaat slapen...of zou die alsnog gaan proberen naast Dennix te gaan liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.
Wil ie weer met d'r praten...? Gisteren wou ze niet met hem praten omdat ze wallen tot d'r knieen had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis wees haar op haar wallen![]()
Waarom denk je dat hij uitgerekend daar ligt te lezen. Niet alleen vanwege het uitzicht schat ik zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Wil ie weer met d'r praten...? Gisteren wou ze niet met hem praten omdat ze wallen tot d'r knieen had.
Dat zag je al een beetje in de eerste week, zijn vechtpartijen met Huub .......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef riri het volgende:
ik weet zeker dat....en als je goed naar lichaamstaal kijkt weet je dat....dat dennix iemand is die een gevaar vormt....ik denk dat die vent tot hele rare dingen doen in staat is....die wordt zwart voor zijn ogen en dan is het kwaad geschied
Japio ging een tijdje geleden slapen (beetje veel gedronken)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
Waarom mogen we huub, lieke en jaap niet zien???
Ze zijn dus gewoon bij Jaap op de kamer.En mogen wij weer niet zien.Dat wijf heeft nu alle streams.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio ging een tijdje geleden slapen (beetje veel gedronken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |