Ah dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige poster, zie hier meer [FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Dat gaat echtn iet gebeuren, hij pakt haar wel weer als ze alleen zijn, met zijn verkapte dreigementen.quote:
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
OP gewijzigd.
Dank vrouwe P.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OP![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
Naad krijgt de kieteldood; genade kermt ze.
Luc je bent helemaal nat ( de badjas), Naad: nee nog niet. Naad zei quasi grappig "Nu al??"Nix houdt het in de gaten:
[ afbeelding ]
Naad: weet je wat Louis Vutton is
Luc: nee, ik geef niet om merken
Naad: ik ook niet![]()
Hij wil haar ook helemaal niet....het is zijn spel....vanmiddag zei hij tegen Lieke...."Ze gaat mij nooit krijgen"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Meganog het volgende:
Ook de versierpogingen van Luc ontstijgen het niveau van groep 8 niet.
grappig was dat zeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Stupidisco het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist, maar wie gaat waar slapen ?
Ook zonder vingers hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Waar zijn die goede vrienden van hem ? Die zouden hem toch tenminste een welgemeend advies kunnen sturen en hem een beetje beschermen voor een totale afgang (als dat nog kan)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Kijk hem gluren door z'n vingers.
hmm, toch benieuwd waar Dennix dan gaat slapen...of zou die alsnog gaan proberen naast Dennix te gaan liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |