Ah dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een grappige poster, zie hier meer [FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Dat gaat echtn iet gebeuren, hij pakt haar wel weer als ze alleen zijn, met zijn verkapte dreigementen.quote:
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
OP gewijzigd.
Dank vrouwe P.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maakte net een foutje, maar echt gave TT en OP![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
Naad krijgt de kieteldood; genade kermt ze.
Luc je bent helemaal nat ( de badjas), Naad: nee nog niet. Naad zei quasi grappig "Nu al??"Nix houdt het in de gaten:
[ afbeelding ]
Naad: weet je wat Louis Vutton is
Luc: nee, ik geef niet om merken
Naad: ik ook niet![]()
Hij wil haar ook helemaal niet....het is zijn spel....vanmiddag zei hij tegen Lieke...."Ze gaat mij nooit krijgen"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef Meganog het volgende:
Ook de versierpogingen van Luc ontstijgen het niveau van groep 8 niet.
grappig was dat zeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Stupidisco het volgende:
ik heb het waarschijnlijk gemist, maar wie gaat waar slapen ?
Ook zonder vingers hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Scandalous het volgende:
Hij zat gewoon door z'n vingers te gluren![]()
![]()
Waar zijn die goede vrienden van hem ? Die zouden hem toch tenminste een welgemeend advies kunnen sturen en hem een beetje beschermen voor een totale afgang (als dat nog kan)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef schatje het volgende:
Kijk hem gluren door z'n vingers.
hmm, toch benieuwd waar Dennix dan gaat slapen...of zou die alsnog gaan proberen naast Dennix te gaan liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia wou het bed van Dennis en haar alleen, en Dennis heeft toegezegd ergens anders te slapen.
Wil ie weer met d'r praten...? Gisteren wou ze niet met hem praten omdat ze wallen tot d'r knieen had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis wees haar op haar wallen![]()
Waarom denk je dat hij uitgerekend daar ligt te lezen. Niet alleen vanwege het uitzicht schat ik zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Wil ie weer met d'r praten...? Gisteren wou ze niet met hem praten omdat ze wallen tot d'r knieen had.
Dat zag je al een beetje in de eerste week, zijn vechtpartijen met Huub .......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef riri het volgende:
ik weet zeker dat....en als je goed naar lichaamstaal kijkt weet je dat....dat dennix iemand is die een gevaar vormt....ik denk dat die vent tot hele rare dingen doen in staat is....die wordt zwart voor zijn ogen en dan is het kwaad geschied
Japio ging een tijdje geleden slapen (beetje veel gedronken)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
Waarom mogen we huub, lieke en jaap niet zien???
Ze zijn dus gewoon bij Jaap op de kamer.En mogen wij weer niet zien.Dat wijf heeft nu alle streams.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio ging een tijdje geleden slapen (beetje veel gedronken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |