Ik kan je nou wel vertellen dat dat niet waar is, ik volg buiten het Nederlands elftal ook Duitsland en België regelmatig. Zulke wedstrijden kijk ik niet omdat ik wat met die landen heb, maar om vermaakt te worden, en tot nu toe heb ik me ook bij bijna elke wedstrijd die ik van die beide landen gezien heb, vermaakt. Passes komen daar aan, er wordt goed bewogen, en met het hart gespeeld, met af en toe tussendoor eens een leuke individuele actie. Meer vraag ik echt niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar waarom kritiek op Oranje? Je ziet in het overzicht van kwalificatiewedstrijden zelden goede wedstrijden gespeeld worden. En als dat eens gebeurt, dan gaat het om twee toplanden die elkaar treffen, niet om Nederland-Slovenië of Italië-Azerbeidzjan.
Waarom niet:
-Kritiek op de eigen verwachtingen. Kwalificatievoetbal is zelden leuk, teams hebben nauwelijks trainingstijd samen. Dat gold ook al in de jaren '70
-Kritiek op SBS6 en de hele opgeklopte show rond kwalificatiewedstrijden. Kijk gewoon massaal eens NIET naar de live-wedstrijd, maar kijk naar de samenvatting van het ontbijtnieuws de volgende ochtend.
Kwalificatiewedstrijden zijn er voor de kwalificatie. That's all folks.
Het Nederlands Elftal kan makkelijk mee met de top als ze ff een logische formatie met dito spelers zouden gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:17 schreef Scorpie het volgende:
30 jaar subliem voetbal
Tering hey, gaan we nou nog steeds dat ene incident toen we EK werden erbij halen? Godverdomme zeg, wat een stelletje arrogante teringlijers zijn wij Nederlanders toch ook, we bogen nog steeds op internationaal succes van meer dan 20 jaar geleden !!!! :")_!
Echt hoor, verzuurde kuthuilies hier die niet kunnen accepteren dat het Nederlands Elftal niet meer bij de top hoort, ongelooflijk hoe zielig![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, die helmjosti's op de tribune komen toch alleen maar om carnaval te vieren. Misschien zou een verandering van publiek wel eens wat kunnen gaan schelen...
1 van die gasten is verkouden en had een pakje Kleenex mee, dat is toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat deze mensen zélf toevallig een wit zakdoekje in hun zak hadden. Die zijn dus waarschijnlijk met voorbedachte rade meegenomen... Weet er iemand wannéér ze precies begonnen met zwaaien?
Humor!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
Wat het precies is, weet ik ook niet. Maar het is een feit dat er op Marco van Basten véél meer kritiek is, dan op zijn voorgangers. Zijn bondscoaches als Guus Hiddink, Louis van Gaal en Dick Advocaat in het verleden weleens massaal uitgefloten? Werden er bij die drie bondscoaches namen gescandeerd van potentiële opvolgers? Waar ligt het aan dat Van Basten veel meer kritiek te verduren krijgt? Dat terwijl hij eigenlijk een favoriet van het volk was, gezien zijn voetbalverleden. Wat is de reden dat Van Bastel veel meer tegenstanders heeft?
Suggereer je nu dat er tien of minder mensen met witte zakdoekjes aan het zwaaien waren? Of gewoon toevallig erg veel verkouden mensen gisteravond?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:59 schreef MaxPower het volgende:
1 van die gasten is verkouden en had een pakje Kleenex mee, dat is toch wel duidelijk?
dank je... maar liever weet ik het toch zéker... iemand die het zéker weet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:59 schreef Loohcs het volgende:
Waarschijnlijk ergens in de tweede helft (rond 60e minuut). Van Persie moest er toen uit en daar kwam een verdediger voor waardoor het spel weer enorm stroperig, saai en voorspelbaar werd. En misschien wel eerder want toen Robben er in kwam voor VD Vaart en Seedorf naar rechts ging werd het al veel minder.
We staan als NL al ik weet niet hoe lang in of rond de top-10 van de FIFA-wereldranglijst. Als je kijkt naar het totaal aantal landen dat daar instaat, dan kan je wel stellen dat de top-10 de toplanden zijn. Wat dat betreft zijn we dus nog altijd een topland en zo'n beetje altijd geweest. Hoe komt dat? Nou, en daar zit 'm het probleem nou juist. Wij zijn wat Nieuw-Zeeland van het rugby is (vaak de beste zijn tussen de grote toernooien in en daar dus veel winnen en weinig weggeven, maar welhaast altijd falen als het er op aankomt). Daar word je als liefhebber toch niet vrolijk van. Wedstrijdjes om des keizers baard en kwalificatiewedstrijden met slecht spel winnen en op eindrondes afgestraft worden. Dat slechte zou me niets uitmaken als we met matig/slecht spel eens wat zouden winnen. Maar ja, dat is en blijft een utopie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:17 schreef Scorpie het volgende:
30 jaar subliem voetbal
Tering hey, gaan we nou nog steeds dat ene incident toen we EK werden erbij halen? Godverdomme zeg, wat een stelletje arrogante teringlijers zijn wij Nederlanders toch ook, we bogen nog steeds op internationaal succes van meer dan 20 jaar geleden !!!! :")_!
Echt hoor, verzuurde kuthuilies hier die niet kunnen accepteren dat het Nederlands Elftal niet meer bij de top hoort, ongelooflijk hoe zielig![]()
1 pakje = 10 zakdoekjes. Er hoeft dus maar 1 persoon ziek te zijn voor elke 10 personen die met een zakdoekje wuiven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat er tien of minder mensen met witte zakdoekjes aan het zwaaien waren? Of gewoon toevallig erg veel verkouden mensen gisteravond?
Inderdaad. Daarbij tel ik op bovenstaande foto zo'n 10 zakdoekjes, en ook op camera heb ik gisteren slechts een klein groepje zien zwaaien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1 pakje = 10 zakdoekjes. Er hoeft dus maar 1 persoon ziek te zijn voor elke 10 personen die met een zakdoekje wuiven.
Meer!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef MaxPower het volgende:
Inderdaad. Daarbij tel ik op bovenstaande foto zo'n 10 zakdoekjes, en ook op camera heb ik gisteren slechts een klein groepje zien zwaaien.
Dus je volgt ze allemaal neem ik aan? Zoals ik al zei ben ik de laatste tijd snel tevreden. Het is geen topvoetbal dat België laat zien, maar er wordt wel gevochten en de passes komen over het algemeen goed aan. Gooi daar af en toe is een individuele actie van Dembele, Mirallas of Defour bij tussendoor en ja, ik vermaak me. De wedstrijd tegen Servië bijvoorbeeld was heel goed te doen, met nog een mooie solo van Dembele op het einde en een aantal sterke acties van Mirallas.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij wedstrijden van Belgie vermaakt? Oh Solstice toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |