Volgens mij vallen alleen HBO en Uni onder het student beleid van Apple.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
MBO + ADC = no go?
Snel! Volposten!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:36 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik een 24" iMac kopen.
Als hij gewoon een goede beveiliging bouwt. En niet alles als root laat lopen.quote:October 17, 2007
Third Party Applications on the iPhone
Let me just say it: We want native third party applications on the iPhone, and we plan to have an SDK in developers’ hands in February. We are excited about creating a vibrant third party developer community around the iPhone and enabling hundreds of new applications for our users. With our revolutionary multi-touch interface, powerful hardware and advanced software architecture, we believe we have created the best mobile platform ever for developers.
It will take until February to release an SDK because we’re trying to do two diametrically opposed things at once—provide an advanced and open platform to developers while at the same time protect iPhone users from viruses, malware, privacy attacks, etc. This is no easy task. Some claim that viruses and malware are not a problem on mobile phones—this is simply not true. There have been serious viruses on other mobile phones already, including some that silently spread from phone to phone over the cell network. As our phones become more powerful, these malicious programs will become more dangerous. And since the iPhone is the most advanced phone ever, it will be a highly visible target.
Some companies are already taking action. Nokia, for example, is not allowing any applications to be loaded onto some of their newest phones unless they have a digital signature that can be traced back to a known developer. While this makes such a phone less than “totally open,” we believe it is a step in the right direction. We are working on an advanced system which will offer developers broad access to natively program the iPhone’s amazing software platform while at the same time protecting users from malicious programs.
We think a few months of patience now will be rewarded by many years of great third party applications running on safe and reliable iPhones.
Steve
P.S.: The SDK will also allow developers to create applications for iPod touch.
quote:
Ik ga altijd voor en schone installatie. Dan de apps maar opnieuws installeren... Best kans dat er een paar apps zijn die een nieuwe versie behoeven voor Leopard. Zo gebruik ik zelf Clean APP, die zal denk ik niet onder Leopard draaien zonder een nieuwe versie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Kan niet wachten op Leopard.. alleen nog even zien hoe ik hem ga installeren. Schone of een van de upgrade methodes..
Jo Victorquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:36 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik een 24" iMac kopen.
Right.. sounds like a good idea..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor en schone installatie. Dan de apps maar opnieuws installeren... Best kans dat er een paar apps zijn die een nieuwe versie behoeven voor Leopard. Zo gebruik ik zelf Clean APP, die zal denk ik niet onder Leopard draaien zonder een nieuwe versie.
Nice.. op zich zou ik mijn MacBook ook wel onder handen willen nemen. Op z'n minst meer geheugen, dat is toch wel prettig met Leopard straks. Harde schijf heb ik niet direct nodig daar ik hem voornamelijk voor m'n werk gebruik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
250GB
Gekocht. Eindelijk af van die veel te kleine 60gb schijf. Nu nog een leuke case daarvoor vinden.
Wat ik bedoelde, je kan toch een gewone Leopard kopen? Is dat family pack niet voor mensen die 70 euro extra aan Apple willen doneren?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Inderdaad, hier staan er ook 3. En we kopen dus zo'n family pack samen.
MacBook specs: klikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nice.. op zich zou ik mijn MacBook ook wel onder handen willen nemen. Op z'n minst meer geheugen, dat is toch wel prettig met Leopard straks. Harde schijf heb ik niet direct nodig daar ik hem voornamelijk voor m'n werk gebruik.
Maar nog steeds niet echt een idee welk geheugen ik moet kopen. En dat terwijl het nu zo goedkoop is.
http://tweakers.net/price(...)-kvr667d2s5-1g).htmlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nice.. op zich zou ik mijn MacBook ook wel onder handen willen nemen. Op z'n minst meer geheugen, dat is toch wel prettig met Leopard straks. Harde schijf heb ik niet direct nodig daar ik hem voornamelijk voor m'n werk gebruik.
Maar nog steeds niet echt een idee welk geheugen ik moet kopen. En dat terwijl het nu zo goedkoop is.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe doe je in Office for Mac verder op nieuwe pagina. In office voor windows is het ctrl+enter maar dat werkt niet bij office for mac.
Wow.. dat is cheap! Zeker weten dat ik die moet hebben? PC5300? Well, je hebt ze ook zeg je. Welke MacBook heb je? Ik heb de C2D 2Ghz, het middelste model van de vorige "generatie".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-kvr667d2s5-1g).html
Gewoon twee van deze latjes kopen. Heb ik ook en het werkt perfect. Ook denk ik dat ik nu een performance boost ga zien wanneer de 250gb schijf erin zit.
Tijdens de installatie was m'n font in Safari wel verneukt. De volgende dag was het ineens weer goed. Overigens zuigt Office 2008 nog steeds. Word doet er wel 20 seconden over om op te starten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Verneukt die nieuwe Office 2008-beta nu al je fonts..? Heb dat ding gedownload, maar ik hoor mixed verhalen.
Die moet je hebben, ja. Ik heb de Core Duo 1,83ghz. met Combo Drive. Achteraf wel een beetje spijt van. Een SuperDrive is toch wel handig. Nu moet ik steeds bestanden naar de andere PC FTP'en om dvd'tjes te fikken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow.. dat is cheap! Zeker weten dat ik die moet hebben? PC5300? Well, je hebt ze ook zeg je. Welke MacBook heb je? Ik heb de C2D 2Ghz, het middelste model van de vorige "generatie".
Ow, je hebt dus ene uit de eerste generatie. Zitten er geen verschillen tussen onze modellen? Ik bedoel, jij hebt een Core Duo, ik een Core 2 Duo.. Niet dat ik straks 2 reepjes heb waar ik niks mee kan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die moet je hebben, ja. Ik heb de Core Duo 1,83ghz. met Combo Drive. Achteraf wel een beetje spijt van. Een SuperDrive is toch wel handig. Nu moet ik steeds bestanden naar de andere PC FTP'en om dvd'tjes te fikken.
Ik ga 'm zo 's op de FP pleuren, in de hoop een -2 te scorenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Voel een ongelofelijke drang om dit op tweakers te pleuren![]()
Nou ik wil elk hoofdstuk op een nieuwe pagina, hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef Maidenfan het volgende:
Oja, aangezien de geheugenprijzen best laag worden kan je 't misschien overwegen om een 2 en een 1 GB te combineren... Is sowiezo sneller dan 2x 1 GB paired...
[..]
Geen idee of je dit bedoelt maar ik gebruik altijd insert/pagebreak. Ik gebruik vaak die knop die spaties en nieuwe paragrafen visualiseert (die speciale P) en zo'n visuele voorstelling vind ik wel handig.
Zit geen verschil in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, je hebt dus ene uit de eerste generatie. Zitten er geen verschillen tussen onze modellen? Ik bedoel, jij hebt een Core Duo, ik een Core 2 Duo.. Niet dat ik straks 2 reepjes heb waar ik niks mee kan.
Nog een vraagquote:
haha nicequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gelukt: Voetbal: Nederland wint van Slovenië
Manueel enters toevoegen of een pagebreak? Zo deed ik 't altijd, en dan een hoofdstuk als hoofdstuk markeren met een header (bij styles), zodat je 't zonder veel moeite in een TOC (inhoudstafel krijgt)...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik wil elk hoofdstuk op een nieuwe pagina, hoe doe ik dat?
Right.. het KTA geheugen? Daar zit ik ook aan te denken, betaal ik wel 10 euro meer. Maar heb ik wel wat meer zekerheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb dat kingston apple geheugen. Geen probleem :)
1 |
Had een perfecte batterij tot de update uitkwam, nu valt hij tussen de 20 en 30% uit, health 70%quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog geen enkele kernel panic gehad in het jaar, alleen maar dat m'n Macbook niet meer opstarte na het installeren van een aantal software updates..
Kwam je niet in aanmerking voor een nieuwe batterij? Mijne was ook in capaciteit gezakt in een vrij korte tijd. En een paar maanden geleden gewoon een nieuwe gekregen. Heb niet meer gechecked, maar ik geloof dat hij nog steeds @ 100% is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Had een perfecte batterij tot de update uitkwam, nu valt hij tussen de 20 en 30% uit, health 70%
Thx Steve!![]()
iMac zou ik wel willen, maar mijn PowerBook volstaat nogquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:24 schreef H4ze het volgende:
[..]
Jo VictorTijd niet gesproken, hier alles goed. Draai je nog wel is plaatjes? En ging je nog voor een iMac/Mac Pro?
![]()
Hehe oke dan, ik kom wel weer een keer party'en in A'damquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
iMac zou ik wel willen, maar mijn PowerBook volstaat nogEerst even een PS3 kopen
Ja ik draai af en toe nog wel eens plaatjes, binnenkort gaan we weer met Break & Enter kijken hoe we verder gaan!
Bevalt je MacBookje een beetje?
Wat suf dat je de voorraad niet op de site kunt zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Kwam je niet in aanmerking voor een nieuwe batterij? Mijne was ook in capaciteit gezakt in een vrij korte tijd. En een paar maanden geleden gewoon een nieuwe gekregen. Heb niet meer gechecked, maar ik geloof dat hij nog steeds @ 100% is.
Anyway, ik bel morgen even met Macstuff om te checken of het KTA geheugen op voorraad is.![]()
We kunnen ons nog een paar euro per reep besparen:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat suf dat je de voorraad niet op de site kunt zienAnyway, kan je hier even de uitkomst laten weten als je gebeld hebt? Ik wil ook dat geheugen aan gaan schaffen
![]()
iPod is al bijna twee jaar oud, maar de MBP houdt zich nog wel even gedeisd na een reboot...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:08 schreef DaFrenk het volgende:
Ingebouwde garantie-voorbij mechaniekje?Tijd op, problemen beginnen
Mac Mini met ACDquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hehe oke dan, ik kom wel weer een keer party'en in A'damM'n macbook is sacred en gaat zowat overal mee naar toe. Ik hoop begin volgend jaar ook een mac desktop aan te schaffen. Of dit een mini of iMac gaat worden weet ik nog niet.
Waar denk je dat 'Family Pack - 5 licenties' precies voor bedoeld is?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:05 schreef Svyatagor het volgende:
Mag je een nieuwe Leopard trouwens officieel maar op één mac installeren?
Hmjaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar denk je dat 'Family Pack - 5 licenties' precies voor bedoeld is?
Ik klap 'm dicht....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Over reboot gesproken.. laten jullie je Mac's over het algemeen aan staan? Of sluiten jullie elke keer af?
Ja, ik vraag me dat ook wel eens af. Je leest wel eens mensen die een uptime van weken hebben, maar wat is nou wijsheid?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Over reboot gesproken.. laten jullie je Mac's over het algemeen aan staan? Of sluiten jullie elke keer af?
Ik begrijp altijd dat het voor bijvoorbeeld de harde schijf beter is om altijd aan te staan.. omdat de schommelingen in de warmte door hem aan/uit te zetten de levensduur kunnen verminderen. Maar aan de andere kant zou je denken dat hij ook weer meer slijt door altijd aan te staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat ook wel eens af. Je leest wel eens mensen die een uptime van weken hebben, maar wat is nou wijsheid?
Echt wel! Toch jammer dat ze die functie eruit hebben gehaald waarbij OS X tijdelijk wordt gepauzeerd en je kunt rebooten in Windows.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die linker maar.
Ik zet 'm 's nachts in hibernate door middel van een widget, zodat hij niet nutteloos stroom verbruikt (milieu etc.). De dag daarna dan gewoon booten en overdag in sleep. Op die manier is mijn uptime meestal de tijd tussen twee belangrijke updates.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat ook wel eens af. Je leest wel eens mensen die een uptime van weken hebben, maar wat is nou wijsheid?
Pagebreaks dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Manueel enters toevoegen of een pagebreak? Zo deed ik 't altijd, en dan een hoofdstuk als hoofdstuk markeren met een header (bij styles), zodat je 't zonder veel moeite in een TOC (inhoudstafel krijgt)...
Styles achteraf gaan gebruiken in een bijna klaar document is wel een pain in the ass though...
Dan is er echt iets mis met je install. Ik gebruik VLC ook veel en ik zit nu alweer op een uptime van 28 dagen. Voorheen liep Transmission veel vast bij mij, maar dat is sinds de laatste paar updates ook niet meer het geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Dankzij VLC en Finder komt mijn uptime meestal niet hoger dan 3 a 4 dagen.
Ik klap 'em dicht. Zolang er geen updates zijn die een reboot vereisen, kan m'n uptime behoorlijk hoog oplopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Hij maakt idd een reservekopie van je hele schijf. En vervolgens wijzigt hij alleen de bestanden die veranderd zijn dus. Maar je kan ook instellen dat hij bepaalde mappen moet overslaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb Leopard besteld
Ik ben benieuwd naar de werking van Time Machine. Neemt deze nou de hele HD in beslag? En wat gebeurt er met de back-up files als je OS X opnieuw installeert? Is de back-up dan waardeloos geworden?
Volgensmij is 't handigste om gewoon een HD speciaal d'r bij te zetten voor TimeMachine ja, helemaal met die prijzen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Kremers het volgende:
Ik ben benieuwd naar de werking van Time Machine. Neemt deze nou de hele HD in beslag?
Finally, er kunnen binnenkort ook 3th party apps gebouwd worden voor de iPhone, vanaf volgend jaar. TomTom op je iPhone..quote:Third Party Applications on the iPhone
Let me just say it: We want native third party applications on the iPhone, and we plan to have an SDK in developers’ hands in February. We are excited about creating a vibrant third party developer community around the iPhone and enabling hundreds of new applications for our users. With our revolutionary multi-touch interface, powerful hardware and advanced software architecture, we believe we have created the best mobile platform ever for developers.
It will take until February to release an SDK because we’re trying to do two diametrically opposed things at once—provide an advanced and open platform to developers while at the same time protect iPhone users from viruses, malware, privacy attacks, etc. This is no easy task. Some claim that viruses and malware are not a problem on mobile phones—this is simply not true. There have been serious viruses on other mobile phones already, including some that silently spread from phone to phone over the cell network. As our phones become more powerful, these malicious programs will become more dangerous. And since the iPhone is the most advanced phone ever, it will be a highly visible target.
Some companies are already taking action. Nokia, for example, is not allowing any applications to be loaded onto some of their newest phones unless they have a digital signature that can be traced back to a known developer. While this makes such a phone less than “totally open,” we believe it is a step in the right direction. We are working on an advanced system which will offer developers broad access to natively program the iPhone’s amazing software platform while at the same time protecting users from malicious programs.
We think a few months of patience now will be rewarded by many years of great third party applications running on safe and reliable iPhones.
Steve
P.S.: The SDK will also allow developers to create applications for iPod touch. [Oct 17, 2007]
17:28 up 22 days, 1:05, 3 usersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Idem!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb 'm continu aanstaan ('s nachts sleep), reboot af en toe voor een update maar verder niet...
Ik dus ook... was ERG tevreden over de dev. build...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef Daklem het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik Leopard moet bestellen of niet ..
Gewoon downloaden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef Daklem het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik Leopard moet bestellen of niet ..
Same herequote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:55 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb hem al besteld.. maar misschien dat ik wel even wacht met installeren. Maar dan heb ik hem iig al in huis![]()
Dat lukt mij dus amper.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
9 dagen? Dat is niks...
19d 7h 27m
Als je 10 Leopard-dvds achterover tikt, helpen wij je met je iTunesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef DamianDDDDD het volgende:
Hmmp, niks tegen iTunes, maar mijn Library is beschadigd zonder reden. Ik ben het al aan het herstellen, maar het blijft vervelend.
En morgen heb ik mijn sollicitatie-gesprek bij de HTR.
Ik gooi nog liever Windows Vista-licenties weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je 10 Leopard-dvds achterover tikt, helpen wij je met je iTunes![]()
Welke HTR?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef DamianDDDDD het volgende:
Hmmp, niks tegen iTunes, maar mijn Library is beschadigd zonder reden. Ik ben het al aan het herstellen, maar het blijft vervelend.
Kan dat kwaad eigenlijk? Ik heb't een keer gehad dat ik enkel de mp3s had gekopiëerd bij wijze van backup. Toen ik ze terugzette moest ik een hele reeks tags terugveranderen omdat iTunes blijkbaar de gegevens wijzigt in de library...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef DamianDDDDD het volgende:
Verhuizen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat ben jij allemaal aan het doen dat je wat minder hier reageert, Xil?
Ik ook. Ik wacht alleen even op een update van de MPBquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Leopard combineren met een nieuwe MacBook Pro.
Je bedoeld http://www.apple.com/getamac/viruses.html ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:30 schreef super-muffin het volgende:
Lol, zoek eens op virus op de Apple site.
Dit:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld http://www.apple.com/getamac/viruses.html ?
Die foto's van een 24" iMac zijn allang gepost..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Verhuizen!
Erg druk met verhuizen
Morgen krijg ik de sleutel dus is het écht beginnen (nu was het nog vooral inkopen en inpakken doen).
Maar daar ben ik er weer volop. Dus ook hier!
En heb nog wat vragen voor m'n iPod Touch om 'm te Jailbreaken... Geen idee trouwens wat hier daarover de policy is...?
En dan kan ik eindelijk eens foto's maken van m'n 24" iMac!
In z'n nieuwe omgeving!
Rechtsonder schuifbalkjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Koop je een software pakket om je foto's te beheren. Kun je niet eens op je foto inzoomen.
Wat alleen werkt in edit-mode of fullscreen.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het exporteren van de iTunes playlist naar html?
Ik wil dat graag doen, maar het lukt niet echt
Vond dit wel een mooie, maar de site daarvan werkt niet meer
http://hmai18.sphosting.com/Library.html
Owned voor de Mac Pro gebruikers.quote:Front Row requires a Mac with built-in IR and an Apple Remote.
http://www.apple.com/macosx/techspecs/
Appletje+escape werkt prima hoor. Maar erg praktisch is het inderdaad niet denk ik.quote:
In Leopard?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:19 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Appletje+escape werkt prima hoor. Maar erg praktisch is het inderdaad niet denk ik.
Ik heb hier nog een Windows versie voor je. Die had ik op mijn hdd staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het exporteren van de iTunes playlist naar html?
Ik wil dat graag doen, maar het lukt niet echt
Vond dit wel een mooie, maar de site daarvan werkt niet meer
http://hmai18.sphosting.com/Library.html
maar.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Windows versie voor je. Die had ik op mijn hdd staan.
Dat dacht ik wel...quote:
ah, dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel...
Maar meer kan ik niet voor je doen....![]()
Maar het is volgens mij was het enkel je library exporteren als .txt in iTunes, en die weer in dit proggie inladen en die maakt er dan wat moois van. (je kan een paar kleine dingen instellen) Dus misschien kan je dat even op iemand anders zn PC doen.![]()
![]()
quote:64-bits processor
De Intel Core 2 Duo kan gegevens bewerken en instructies uitvoeren in blokken die twee keer zo groot zijn (64 bits in plaats van 32 bits), waardoor de iMac over geavanceerde rekenkracht beschikt. Het resultaat: uitzonderlijke snelheid en veelzijdigheid en betere prestaties - die je zult merken als je werkt met foto's in iPhoto of Aperture, Keynote-presentaties maakt of video's bewerkt in Final Cut Pro. En als je Doom speelt natuurlijk.
A-Mac
Werd ook wel tijd dacht ik zo..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
Vanmiddag iPhone halen bij de vrienden van TNT Inklaring. Hele shitload aan formulieren bij me, hopelijk kan ik hier op tijd weg enzo.
What the fuck hebben ze daar gerookt man!quote:Daarnaast bevat Tiger de volgende programma's:
* Safari 2
* Mail 2
* Adresboek 4
* iChat AV 3
* iCal 2
* Lettertypecatalogus 2
* Dvd-speler 4.5
* Voorvertoning 3
* Xcode 2
Ja, we zijn verdomme een maand verder. Eerst gelazer bij USPS die er bijna 2 weken over hebben gedaan om m'n pakje te verzenden, en nu ligt -ie alweer een dikke week bij de douane... Wat een ellende.quote:
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kun je die "verzendkosten" nog declareren denk je?
Wie mooi wilt zijn....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, we zijn verdomme een maand verder. Eerst gelazer bij USPS die er bijna 2 weken over hebben gedaan om m'n pakje te verzenden, en nu ligt -ie alweer een dikke week bij de douane... Wat een ellende.
Nou ja, bij USPS oid, je hebt voor 5 dagen verzending betaald, maar je kreeg er een maand levertijd voor terug...quote:
Ach so. Ja, dat is misschien nog wel de moeite. De vijf dagen zijn er ruim 10 geweest voordat het in NL was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, bij USPS oid, je hebt voor 5 dagen verzending betaald, maar je kreeg er een maand levertijd voor terug...
En gatverdamme, waarom gaat dat typen nu in slow-motion..
Probeer iPhoneclub 's: daar zijn meerdere mensen met eenzelfde vraag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Jappe90 het volgende:
Zoals is ook al in het iPhone topic gepost had, wellicht hier wat meer mensen die het aanspreekt:
hey allemaal.
Net terug uit New York, en heb nu de iPhone voor me liggen. Het is er een uit week 39 dus versie 1.1.1
Nu raak ik alleen in de war van alle unlock en activatie programma's.
Is ANYSIM nou een Activatie of Unlock applicatie?
Heeft er iemand misschien tijd om me hier mee te helpen? Wat te doen met een out of box 1.1.1 iPhone? PM maar emailadres als het gelegen komt
Dank u.
Ja ach, ik slaap er ook niet slecht om hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno, als je dat ding uitpakt, vergeet je alle ellende. Trust me.
Het lijkt net alsof het ding met de Titanic verscheept wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ach, ik slaap er ook niet slecht om hoor.. Ik vind het alleen zo 1912, alsof een pakketje uit den Vereenigden Staaten ontvangen nog een big thing is enzo. Kom op, dat moet gewoon in een week in huis kunnen zijn anno 2007 toch?
Ach, vandaag de iPhone, volgende week Leopard....
Ik heb de laatste paar maanden sowieso al dat Safari absurd veel CPU vreet, als ik een uptime van hooguit 2 dagen heb en 3 tabbladen open heb staan en ik wil er 3 nieuwe openen vanuit MyATquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vreet dat typen van jullie ook 100% CPU, als je de quick reply aan het invullen bent? Tijdens de nieuwe Peugeotbanner
Heeft naar mijn mening weinig te maken met de nieuwe lay-out, met silver had ik het ook al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:08 schreef Kremers het volgende:
De nieuwe lay-out is sowieso fukced-up. Soms renderd Safari echt de hele pagina door elkaardaarnaast is hij retetraag en krijg ik regelmatig een database error te zien...
Adobe CS3 is al 1 ding in het lijstje, dat schijnt nog niet helemaal uitgetest te zijn onder Leopard. Verwacht wordt dat er medio november een patch komt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:08 schreef Kremers het volgende:
De nieuwe lay-out is sowieso fukced-up. Soms renderd Safari echt de hele pagina door elkaardaarnaast is hij retetraag en krijg ik regelmatig een database error te zien...
Maar goed, ontopic weer: Wellicht een idee om volgende week een apart topic te openen voor Leopard, waar mensen die hem hebben kunnen posten welke apps wel en welke apps nog niet werken met Leopard? Wellicht handig voor de mensen die afhankelijk zijn van een bepaalde apps.
Ja, maar daar zitten vooral mensen met een Mac pc, en ik heb ene windows pc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Probeer iPhoneclub 's: daar zijn meerdere mensen met eenzelfde vraag.
Ik vind CS3 eigenlijk sowieso veel logger dan CS2 of CS1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Adobe CS3 is al 1 ding in het lijstje, dat schijnt nog niet helemaal uitgetest te zijn onder Leopard. Verwacht wordt dat er medio november een patch komt..
Het kan best werken maar ik zou het nog niet in "productie" omgeving gebruiken..
Ben benieuwd wat Office 2004 gaat doen onder Leopard..
Wacht even op Leopard, zodat CS3 ook 64-bits berekeningen kan doen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind CS3 eigenlijk sowieso veel logger dan CS2 of CS1.
Als het geen PPC software was, had ik allang terug geswitch't.![]()
Zelfs op FF onder Vista.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vreet dat typen van jullie ook 100% CPU, als je de quick reply aan het invullen bent? Tijdens de nieuwe Peugeotbanner
Ik heb het ook even getest met FF onder XP..quote:
Mja in CS2 op m'n Athlon 2400+ met 512mb ram kon ik makkelijk op a4 300dpi met 50 tot 70 layers werken voordat het sloom begon te gaan. Nu heb ik op m'n mbp soms al dat het met 30 layers allemaal al wat stroperiger wordt. Opeens tussendoor strandballen etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht even op Leopard, zodat CS3 ook 64-bits berekeningen kan doen..
Kan best, ik heb nooit met zoveel layers gewerkt..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja in CS2 op m'n Athlon 2400+ met 512mb ram kon ik makkelijk op a4 300dpi met 50 tot 70 layers werken voordat het sloom begon te gaan. Nu heb ik op m'n mbp soms al dat het met 30 layers allemaal al wat stroperiger wordt. Opeens tussendoor strandballen etc.
Ik vind het echt maar niks.
Ik wacht nog even met activeren, zorg dat ik gewoon de 26e het spulletje activeer, dezelfde week dan nog de papieren doorfax, daarna krijg ik pas het pakketje dus dan zal het wel Leopard zijn..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik begin trouwens opeens heel erg te twijfelen of ik nog wel Leopard ga krijgen als ADC'er.
Eerst stond er iets van 'je krijgt de gangbare versie van OSX' en nu lijkt het er veel meer op dat je 'eenmalig de op dat moment actuele' versie krijgt.
Hmm.![]()
Nieuwe Javascript die kijkt of je niet gebruik maakt van het o zo gevaarlijke Full Quick Reply.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb het ook even getest met FF onder XP..Het ligt in dit geval echt aan Fok! hoor..
De HTR in Utrecht. Ik loop er stage in de week van 12 t/m 16 november.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Welke HTR?Arnhem/Utrecht/Veenendaal?
![]()
Het gebeurde zomaar. En met herstellen bedoel ik de verplaatste bestanden weer invoeren en de bestanden die niet in de back-up stonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:31 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Kan dat kwaad eigenlijk? Ik heb't een keer gehad dat ik enkel de mp3s had gekopiëerd bij wijze van backup. Toen ik ze terugzette moest ik een hele reeks tags terugveranderen omdat iTunes blijkbaar de gegevens wijzigt in de library...
Hoop voor jou dat jij 't niet voorhebt...
Dat heeft weinig zin, volgens mij wordt hij pas vanaf 18:00 in de winkel verkochtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef Geqxon het volgende:
26 oktober ga ik bij A-Mac voor de deur slapen.
Dat je dat onthoudquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:23 schreef Geqxon het volgende:
Remzz is een iPod bikkel! Mini > Nano > Nano > Touch... toch?
Staan meestal onder een bureau (behalve bij die paar patsers) dus een remote is dan toch nutteloos.quote:
En dan te bedenken dat logistiek bij ons dagelijks bezig is met inklarenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:04 schreef Jarno het volgende:
iPhone!
Wat. Een. Ambtenaren. Bij. TNT.
Ongelooflijk. Als je nog de onvervalste jaren '50 Oostblok mentaliteit wilt meemaken, moet je eens een pakje gaan inklaren bij TNT. Men o men. Ma goed. Ik hebbem! Nu spelen.
Die van J. was toch al gehacked?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Have fun, dude! Ik hang hier nog een uurtje online, dus mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik 't wel.
En bedenk: paperclip en WiFI-netwerk zijn nodig.
Whaaaaaaaa! Weet je hoeveel luiers dat zijn??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de 8GB en was incl. unlocken, verzenden en inklaren 400 euro kwijt. Redelijk nette prijs dus.
En dan staat fw 1.0.2 erop?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de 8GB en was incl. unlocken, verzenden en inklaren 400 euro kwijt. Redelijk nette prijs dus.
Yups.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan staat fw 1.0.2 erop?
... hmz...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef nietzman het volgende:
Haske leuk hoor, die iMac randomcrashbug, maar vier keer in het laatste uur vind ik wel een beetje veel van het goede.
Het is toch van z'n eigen bankrekening?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaaaa! Weet je hoeveel luiers dat zijn??![]()
Nou, hup, dan gaan de kinderen maar wat eerder op toilet training.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaaaa! Weet je hoeveel luiers dat zijn??![]()
Wauw! Te gek!quote:
Nee, ik heb er een nier voor verkocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is toch van z'n eigen bankrekening?
Begrijpelijk... die heeft geen touchscreen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een nier voor verkocht.
kweenie, kan je beroerd pissen of ademen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:29 schreef Jarno het volgende:
Of was het nou een long?
Maar he... je hebt wel die iPhone waar je de afgelopen maanden op gescholden heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
Als ik af moet gaan op hoe ik me voel, hebben ze niet veel overgelaten daarbinnen vrees ik.
Meen je dat? Ik vond em best oké.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, wat een hardeschijf vervuiling voor m'n Macbook. Death Proof, wat een bout-film van jewelste. Tarantino is duidelijk de weg kwijt geraakt bij het regisseren van die film..
waardoor komt dat eigenlijk?? mijn iMac heeft (nog) niksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef nietzman het volgende:
Haske leuk hoor, die iMac randomcrashbug, maar vier keer in het laatste uur vind ik wel een beetje veel van het goede.
Jailbreaken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:30 schreef Remzz het volgende:
Jailbreaken van de touch lukt niet op een power pc of wel?
Soort van unlocken zodat je er andere applicaties op kan installeren (zoals die van de iPhone zoals Mail, Google Maps etc)quote:
Ja toevallig laatst voor het eerst gehoord. Vage shit. Wel tof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Sjoewe ken jij Slagsmålsklubben?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Soort van unlocken zodat je er andere applicaties op kan installeren (zoals die van de iPhone zoals Mail, Google Maps etc)
inderdaad jammer, maar dan blijf ik voorlopig ook nog wel even bij Tiger hoor... ik heb die programma's nodig!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:24 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens balen dat Adobe nog niet goed weet of CS3 goed gaat draaien op Leopard. Enkele reacties die CS3 hebben gedraaid op eerdere Leopard builds waren niet echt positief. Dus ik zie het al gebeuren dat ik pas Leopard kan installeren totdat Adobe met patches uitkomt![]()
Nice, dat wil ik ook doen met mijn Macbook..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
250GB
Gekocht. Eindelijk af van die veel te kleine 60gb schijf. Nu nog een leuke case daarvoor vinden.
Ze komen binnekort in Amsterdam... 5 euro entreequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja toevallig laatst voor het eerst gehoord. Vage shit. Wel tof.
Niet dat is de grapquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe maak je die topcase schoon? Hier heb ik ook een donkere vlek..
Als het geen verkleuring van de topcase is dan doet een gewoon nat schoonmaak doekje al wonderen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe maak je die topcase schoon? Hier heb ik ook een donkere vlek..
Uhm... hoezo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:54 schreef Geqxon het volgende:
DutchErrorist, is er iets dat je ons wilt vertellen?
Wachten is altijd een beetje dubieus, vind ik. Met dit soort consumententechnologie gaan de ontwikkelingen zo snel, dat je nieuwe product hoe dan ook over een half jaar (oid) ingehaald is door iets beters / mooiers, terwijl jouw eigen apparaat tientallen procenten in waarde is gedaald (hoewel dat bij macs nog wel meevalt). Daarom: als je't ding nodig hebt, kopen. Zo niet, wacht dan tot de uni, want dan koop je voor dat geld waarschijnlijk wel iets snellers en beters.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:12 schreef Metroid het volgende:
Beste mensen! Ik zit erover te denken een MacBook te halen (die van 2,0Ghz, 80GB harde schijf en 1GB RAM geheugen à 1050 euro). Ik kan hem krijgen voor ongeveer 980 euro met een gratis iPod Nano 4GB..
Momenteel zit ik in 6VWO en na dit jaar ben ik van plan naar de universiteit te gaan. Een laptop wordt op de universiteit pas écht een vereiste maar ik zou 'm nu ook al handig vinden op school. Is het een goed idee nu deze Macbook te bestellen volgens jullie? Of verwachten jullie zeer binnenkort een prijsverlaging/nieuw modellen?
Alvast bedankt voor jullie advies!![]()
Tenzij het apparaat telkens om de 6 maanden geupdate word en het nu al 5 maanden geleden is dat hij voor het laatst geupdate is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wachten is altijd een beetje dubieus, vind ik. Met dit soort consumententechnologie gaan de ontwikkelingen zo snel, dat je nieuwe product hoe dan ook over een half jaar (oid) ingehaald is door iets beters / mooiers, terwijl jouw eigen apparaat tientallen procenten in waarde is gedaald (hoewel dat bij macs nog wel meevalt). Daarom: als je't ding nodig hebt, kopen. Zo niet, wacht dan tot de uni, want dan koop je voor dat geld waarschijnlijk wel iets snellers en beters.
ik heb anders in 5HAVO heel wat uren achter mn computer doorgebracht. tenzij het VWO totaal anders is, lijkt me een computer erg nuttig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij het apparaat telkens om de 6 maanden geupdate word en het nu al 5 maanden geleden is dat hij voor het laatst geupdate is.
Maar ik snap je punt er goed. Heb je nu het geld, is het je het waard, heb je hem nu nodig, kopen.
Overigens ben ik van mening dat je in VWO6 wel wat anders te doen hebt dan achter je computer zitten
Sorry, verkeerd begrepen. Maar als je dan een nieuw systeem gaat halen: Wacht tot november, en koop een Macbook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, maar als je dan toch een computer gaat halen kan je beter een beetje in de toekomst kijken?
Ow wacht ik mag voor jou beslissen of je een apparaat van 1000 euro gaat kopen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:02 schreef Metroid het volgende:
Ja, dat is allemaal wel heel leuk, maar ik moet wél even een beslissing maken. Iemand goede argumenten voor/tegen?
ach, die dvd brander heb ik nog geen 1x gebruiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou een model duurder gaan zitten, anders heb je geen DVD brander
Bruggers onderuittrappen blijft er natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:Laptops op middelbare school... psh... toen ik nog jong was gingen we als we ons verveelden bruggers onderuit trappen... dat waren nog eens tijden![]()
Foto's maken en bewerken in iPhotoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:33 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bruggers onderuittrappen blijft er natuurlijk altijdEn dan mooi met je laptop bijhouden hoe veel je er neer haalt (in Numbers uiteraard), eventueel filmen en door iMovie '08 halen. Duidelijk, die Macbook heeft ie nodig
![]()
Een vriend van me heeft ruzie met z'n iMac atm, z'n dock wordt steeds gereset, al z'n mailaccounts verdwijnen, z'n widgets zijn weg en nog meer gezeur. Iemand enig idee hoe het komt? Lijkt alsof er ergens iets corrupt is oid
Tja, als je laptop je enige computer is in huis, hoort er gewoon een dvd-brander in. Dat is gewoon de standaard tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ach, die dvd brander heb ik nog geen 1x gebruikt
naam van zn huisje verandert misschien?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:33 schreef Battlefan het volgende:
Een vriend van me heeft ruzie met z'n iMac atm, z'n dock wordt steeds gereset, al z'n mailaccounts verdwijnen, z'n widgets zijn weg en nog meer gezeur. Iemand enig idee hoe het komt? Lijkt alsof er ergens iets corrupt is oid
Ik bedoel of iemand weet of er zeer binnenkort nieuwe modellen komen, want dan kan ik misschien nog beter even 1 of 2 maandjes wachten (dan mis ik wel die gratis iPod Nano 4GB)... Bvd. =)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow wacht ik mag voor jou beslissen of je een apparaat van 1000 euro gaat kopen?![]()
Ik voel me zo verantwoordelijk
Goede vraag.. ik heb 17 oktober Leopard besteld en direct het geld over gemaakt.. even later kwam de bevestiging dat ze mijn order ontvangen hebben. De dag erna kreeg ik bericht dat mijn bestelling "wordt verwerkt". Is dat dan niet dat ze het geld ontvangen hebben? Ik ging er vanuit dat mijn bestelling op die status blijft staan omdat hij nog niet verzendbaar is (pas de 26e dus).quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:48 schreef Cubewoods het volgende:
Heb een Ipod Classic 80gig besteld op apple.nl
Geld overgemaakt met abn amro internet bankieren. Hoe lang duurt het ongeveer voordat dat bibit het verwerkt? Donderdag overgemaakt en status is nog steeds "Wordt verwerkt"
Ze mogen wel is ideal support maken. Stukken sneller.
Er zijn wel geruchten over een nieuwe MacBook. De store is nu offline.. je weet maar nooitquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:23 schreef Metroid het volgende:
[..]
Ik bedoel of iemand weet of er zeer binnenkort nieuwe modellen komen, want dan kan ik misschien nog beter even 1 of 2 maandjes wachten (dan mis ik wel die gratis iPod Nano 4GB)... Bvd. =)
Hij had FileVault aangezet, probleem is nu opgelost (FileVault uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 07:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
naam van zn huisje verandert misschien?
Toch wacht ik maar even. Echt direct heb ik hem namelijk niet nodig, anders had ik de vraag überhaupt niet gesteld natuurlijk. Zou wel tof zijn als ze nu nieuwe Macbooks toevoegen, maar ik betwijfel hetquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er zijn wel geruchten over een nieuwe MacBook. De store is nu offline.. je weet maar nooitMaar de mensen die het zeker weten, die zeggen toch niks
![]()
Het is iig niet zo dat je een onwijs slecht product koopt als je nu een MacBook zou aanschaffen en hij wordt dit jaar nog vernieuwd. Helemaal als ik de geruchten over de specs moet geloven, dan zou de MacBook geen DVD/CD speler meer hebben en werkt hij op Flash geheugen. Maar dat zijn weer geruchten dus.
Lijkt me wel heel sterk...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er zijn wel geruchten over een nieuwe MacBook. De store is nu offline.. je weet maar nooitMaar de mensen die het zeker weten, die zeggen toch niks
![]()
Het is iig niet zo dat je een onwijs slecht product koopt als je nu een MacBook zou aanschaffen en hij wordt dit jaar nog vernieuwd. Helemaal als ik de geruchten over de specs moet geloven, dan zou de MacBook geen DVD/CD speler meer hebben en werkt hij op Flash geheugen. Maar dat zijn weer geruchten dus.
Ja.. dat denk ik ook wel.quote:
Zeker, je kan nu ook gewoon een bestand inhoudelijk te zien krijgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Leuk, die guided tour! Krijg nu echt helemaal zin om met Leopard aan de gang te gaan! En men, wat is Finder erop vooruit gegaan zeg! Eigenlijk is alles tof geworden. Zin an!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef JoMo0 het volgende:
Hij is weer online , geen veranderingen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeker, je kan nu ook gewoon een bestand inhoudelijk te zien krijgenIk heb veel digitale foto's als JPG, en die heten allemaal IM_xxx.JPG. Nu moet ik gokken in welke buurt de foto staat, straks kan ik dat gewoon zien
iChat is ok heel cool. Jammer alleen dat MSN in Nederland een gebruikerspercentage van 89% heeft....
Ik wilde even weten of m'n Macbook die 1080p X.264 bestanden trok. Maar goed geen idee hoe groot 1080p filmpjes er eigenlijk uitzagen, maar het paste idd niet allemaal op m'n scherm..quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Geqxon het volgende:
Waarom speel je in godsnaam 1080p op een 720p scherm?
Ze trekken 't wel, maar met veel fangeluid... Niet echt mijn ding...quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of m'n Macbook die 1080p X.264 bestanden trok. Maar goed geen idee hoe groot 1080p filmpjes er eigenlijk uitzagen, maar het paste idd niet allemaal op m'n scherm..
Uhh.. Ik had het meer over die franse tekst...quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:07 schreef Metroid het volgende:
Nou zeg, wat een toevoegingen
*wacht verder*
Viel wel mee hoor met VLC 0.8.6c (Intel) binary...quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ze trekken 't wel, maar met veel fangeluid... Niet echt mijn ding...
Toen ik me order had gesplaatst, en ik een orderbevestiging kreeg stond er al "Wordt Verwerkt" en ik had nog niks overgemaakt. Het is van ABN amro naar een Rabobank rekening, dus dat moet gewoon instant overgemaakt worden met internet bankieren. Snap niet waarom het zo lang moet duren dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goede vraag.. ik heb 17 oktober Leopard besteld en direct het geld over gemaakt.. even later kwam de bevestiging dat ze mijn order ontvangen hebben. De dag erna kreeg ik bericht dat mijn bestelling "wordt verwerkt". Is dat dan niet dat ze het geld ontvangen hebben? Ik ging er vanuit dat mijn bestelling op die status blijft staan omdat hij nog niet verzendbaar is (pas de 26e dus).
Maar als jouw iPod nog altijd niet verzonden is.. dat is idd vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |