Het sissy S.P. woont heel ver van zijn eigen Amerikaanse prachtwijken, waar schietpartijen niet eens meer in de krant komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat voor'n laffe ruggegraatloze twat ben je dan? Knokken zullen we. Zoals altijd staan de beste stuurlui weer eens aan wal. In dit geval de wal aan de andere kant. Ssssssisssssssy......
Mensen met een dubbele nationalliteit kun je anders gerust het Nederlandschap afpakkken ja. Als mensen maar 1 nationaliteit hebben gaat dat wat moeilijk. Je kunt mensen niet statenloos maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten? Dat is een levensgevaarlijk precedent. En dan nog, je verplaatst het probleem allleen maar. Die mensen gaan echt niet weg, of je moet ze in kampen stoppen om ze systematisch uit te roeien (oeps, wat zeg ik nu)
Neehoor, je lost het probleem ook daadwerkelijk op door die lui uit te zetten. In Marokko schijnen ze namelijk wèl raad te weten met zulke lieden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten? Dat is een levensgevaarlijk precedent. En dan nog, je verplaatst het probleem allleen maar.
Hoe wil je dat doen zonder artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Iedereen met een Nederlands paspoort, en dus het Nederlands Staatsburgerschap, is voor de wet gelijk. Als je het Nederlands paspoort van Marrokanen wilt kunnen afpakken, dan moet je de wet zo veranderen dat je dat van IEDEREEN kunt afpakken. Ik zie het persoonlijk niet zo zitten dat de staat de macht krijgt om mij mijn staatsburgerschap te ontnemen wanneer het hun zo uitkomt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mensen met een dubbele nationalliteit kun je anders gerust het Nederlandschap afpakkken ja. Als mensen maar 1 nationaliteit hebben gaat dat wat moeilijk. Je kunt mensen niet statenloos maken.
ja er is niks tegen te doen, ze zijn er nu eenmaal... proest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen zonder artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Iedereen met een Nederlands paspoort, en dus het Nederlands Staatsburgerschap, is voor de wet gelijk. Als je het Nederlands paspoort van Marrokanen wilt kunnen afpakken, dan moet je de wet zo veranderen dat je dat van IEDEREEN kunt afpakken. Ik zie het persoonlijk niet zo zitten dat de staat de macht krijgt om mij mijn staatsburgerschap te ontnemen wanneer het hun zo uitkomt.
Ik geef aan dat uitzetten niet werkt. JIJ maakt daar van dat er NIETS tegen te doen valt. Het in het belachelijke doortrekken van het argument van je tegenstander geldt als een drogreden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja er is niks tegen te doen, ze zijn er nu eenmaal... proest.
kom eens met een paar andere oplossingen danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik geef aan dat uitzetten niet werkt. JIJ maakt daar van dat er NIETS tegen te doen valt. Het in het belachelijke doortrekken van het argument van je tegenstander geldt als een drogreden.
vertel? je bedoelt die persoon op zijn motor die die man doodschoot die genoeg had van die klootmarokkanen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:47 schreef Manono het volgende:
Het jammere is dat politieagenten die hardere aanpak dan meteen weer moeten misbruiken in andere situaties
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
vertel? je bedoelt die persoon op zijn motor die die man doodschoot die genoeg had van die klootmarokkanen?
of wat zijn jouw verhalen?
driss? bilal?
Nee, Bilal werd terecht doodgeschoten. Dat maakt het nog niet minder tragisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel? je bedoelt die persoon op zijn motor die die man doodschoot die genoeg had van die klootmarokkanen?
of wat zijn jouw verhalen?
driss? bilal?
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:47 schreef Manono het volgende:
Het jammere is dat politieagenten die hardere aanpak dan meteen weer moeten misbruiken in andere situaties
Ja, maar die bescherming tegen politiegeweld is er natuurlijk voor iedereen. Wie bepaalt anders wie de "goeien" en wie de "slechten" zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Mits ze de goeien aanpakken
dus de slechten![]()
heb ik er geen problemen mee
De gelijkheid voor de wet bestaat alleen voor gelijke gevallen. Het moet ook voor jou niet zo moeilijk zijn om te kunnen bedenken dat het hebben van 1 paspoort iemand in een andere situatie plaatst dan iemand met twee paspoorten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen zonder artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Iedereen met een Nederlands paspoort, en dus het Nederlands Staatsburgerschap, is voor de wet gelijk. Als je het Nederlands paspoort van Marrokanen wilt kunnen afpakken, dan moet je de wet zo veranderen dat je dat van IEDEREEN kunt afpakken. Ik zie het persoonlijk niet zo zitten dat de staat de macht krijgt om mij mijn staatsburgerschap te ontnemen wanneer het hun zo uitkomt.
Dat is een wassen neus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar die bescherming tegen politiegeweld is er natuurlijk voor iedereen.
Daar zit hem juist het probleem!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar die bescherming tegen politiegeweld is er natuurlijk voor iedereen. Wie bepaalt anders wie de "goeien" en wie de "slechten" zijn?
Nou, daarom hebben we dus bescherming tegen de politie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daar zit hem juist het probleem!
Kijk eh stel jij sjeest door het rode licht en een agent maant je tot stoppen, jij ziet hem niet rijd door en hij knalt bv ff een kogel door je achterruit heen...ja eh?
Bedoel maar..![]()
Wat maakt dat uit? Politie-agenten (zeker die uit kleine steden en dorpen) dekken elkaar allemaal als puntje bij paaltje komt. Een gearresteerde "per ongeluk" laten struikelen, in elkaar rossen, verbaal vernederen, bedreigen: het komt vaker voor dan je denkt en in 9 van de 10 gevallen komen ze er mee weg wegens gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onzin. Alle burgers zijn gelijk voor de wet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |