Jep de travelmate 5510quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:38 schreef Megumi het volgende:
Is het toevallig een Acer?
Mmm... het is een van de hoofdmerken van Paradigit, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:
OK, ik was gewoon even blijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
vorige week de mijne![]()
maar niet echt nodig om daar een topic over te openen
Had bezorgd moeten zijn, met nog ff wennen aan zo'n klein toetsenbordjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef bolletje_25 het volgende:
Bezocht is met ch.
Door mijn oudtante Petunia uit Stadskanaalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:57 schreef -SG- het volgende:
Door wie is hij bezogd?
Heuj, ik heb er ¤200 voor betaald, nu jijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Blij zijn met een Acer
* MASD pimpt met zijn Fujitsu AMILO Pi 2530
whehe, ik zie je binnekort wel in KLBquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:01 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Heuj, ik heb er ¤200 voor betaald, nu jij![]()
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
laat die jongen nou lekker blij zijn met z'n laptopje...
altijd wel weer een paar mensen die het weer af moeten kraken
btw ik ken wel meer mensen met een Acer en die hebben er nog nooit gezeik mee gehad
ik kom hier ook al een tijdje vriendquote:
als wij op tweakers zaten zat ik nu over mijn laptop heen te masturberen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik kom hier ook al een tijdje vriend
maar van die nerd-reacties doe je maar op tweakers
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef Poeke het volgende:
fiat126
Heel veel plezier met je nieuwe laptop.![]()
Laat de rest maar lekker zeiken, zij zijn gewoon jaloers want die paupers hebben geen centjes om een laptop te kopen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:01 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Heuj, ik heb er ¤200 voor betaald, nu jij![]()
met nadruk op paupersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:07 schreef Poeke het volgende:
fiat126
Heel veel plezier met je nieuwe laptop.![]()
Laat de rest maar lekker zeiken, zij zijn gewoon jaloers want die paupers hebben geen centjes om een laptop te kopen
hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:08 schreef MASD het volgende:
[..]
als wij op tweakers zaten zat ik nu over mijn laptop heen te masturberen!
dit is FOK!![]()
een paarsequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hoor ik daar een lama schijten?
ja dus..? de gemiddelde fokker heeft niet eens 200 ¤quote:
Dat laat ik aan je eigen oordeel over.. Voel je jezelf een pauper? Wil je erover praten?quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja dus..? de gemiddelde fokker heeft niet eens 200 ¤
meer zo'n lach van blijdschap toen ik zag dat ik als kutpuber meer geld heb dan de gemiddelde fokker...quote:
dat ja.. als 17 jarige werklozequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef MASD het volgende:
[..]
meer zo'n lach van blijdschap toen ik zag dat ik als kutpuber meer geld heb dan de gemiddelde fokker...
tijdelijk werkloos vanwege woonplaatswijziging dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:22 schreef Poeke het volgende:
[..]
dat ja.. als 17 jarige werkloze(ja zeg, kijk in je eigen profiel) vanwege personen als jou gaan ze die beurs afschaffen...
trek je luier aan en ga weer OT:
TS Heb je hem al geprobeerd? Hoe bevalt ie?
wat aan TS snapte je niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef MASD het volgende:
[..]
tijdelijk werkloos vanwege woonplaatswijziging duswerkte vorige maand nog wel...
verder heb ik naast deze laptop ook nog een travelmate en ik ben blij dat ik dit keer voor wat anders heb gekozen
ga slapenquote:
Jij staat al een tijdje droog merk ik?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:35 schreef MASD het volgende:
[..]
ga slapenik had het niet tegen jou.... ik gaf gewoon mijn mening over een kutmerk
[KLB] vrouwen die aan het menstrueren zijn en daardoor denken dat de hele wereld om hun draait...
Je hebt dan wel garantie maar als die kapot is dan ben je m gelijk 3 maanden kwijt en als je m dan terugkrijgt is hij vaak niet of half gemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:33 schreef fiat126 het volgende:
Pfff...ik heb de 3 jaar all-in garantie er bij genomen. Heb al met al nog voor nog geen ¤300 een niewe laptop (met AMD dual core met 2G geheugen) en na drie jaar is die toch verouderd en tijd voor een nieuwe![]()
Ik heb die garantie er toen ook bij genomen (niet nodig gehad trouwens) maar daar stond in dat ze de laptop thuis op komen halen en je een vervangende laptop krijgt waar dan je eigen harde schijf in geplaats wordt zodat je toch door kunt werken (mits het niet de harde schijf is die defect is, dan proberen ze om de gegevens te kopieren naar de harde schijf van de leen laptop)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Je hebt dan wel garantie maar als die kapot is dan ben je m gelijk 3 maanden kwijt en als je m dan terugkrijgt is hij vaak niet of half gemaakt.
Maar verder veel plezier ermee.
Ik had ook garantie erbij genomen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:00 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb die garantie er toen ook bij genomen (niet nodig gehad trouwens) maar daar stond in dat ze de laptop thuis op komen halen en je een vervangende laptop krijgt waar dan je eigen harde schijf in geplaats wordt zodat je toch door kunt werken (mits het niet de harde schijf is die defect is, dan proberen ze om de gegevens te kopieren naar de harde schijf van de leen laptop)
En wat ook beloofd wordt is dat de laptop binnen een week weer retour is (heb inderdaad wel eens gehoord bij radar ofzo dat Acer dat inderdaad niet na komt)
welkom op fok!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Jij staat al een tijdje droog merk ik?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:03 schreef crossover het volgende:
Geen ervaring met Acer, maar 'Travelmate' klinkt meer als een product van Fisher Price
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |