abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:12:20 #51
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_54004618
Whehehe, wij verkopen zelfs Acer en ik zou niks van Acer willen al kreeg ik er geld bij toe.

Wanneer ( let op, ik zeg niet ALS maar WANNEER want dat komt toch wel ) er iets defect gaat, kun je weken wachten tot je het ding terug hebt, en dan is het maar afwachten hoe lang het duurt voordat er weer iets defect gaat.

Veel plezier met je Acer
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_54012809
Pfff...ik heb de 3 jaar all-in garantie er bij genomen. Heb al met al nog voor nog geen ¤300 een niewe laptop (met AMD dual core met 2G geheugen) en na drie jaar is die toch verouderd en tijd voor een nieuwe
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_54017059
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:33 schreef fiat126 het volgende:
Pfff...ik heb de 3 jaar all-in garantie er bij genomen. Heb al met al nog voor nog geen ¤300 een niewe laptop (met AMD dual core met 2G geheugen) en na drie jaar is die toch verouderd en tijd voor een nieuwe
Je hebt dan wel garantie maar als die kapot is dan ben je m gelijk 3 maanden kwijt en als je m dan terugkrijgt is hij vaak niet of half gemaakt.

Maar verder veel plezier ermee.
pi_54027337
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef -0- het volgende:

[..]

Je hebt dan wel garantie maar als die kapot is dan ben je m gelijk 3 maanden kwijt en als je m dan terugkrijgt is hij vaak niet of half gemaakt.

Maar verder veel plezier ermee.
Ik heb die garantie er toen ook bij genomen (niet nodig gehad trouwens) maar daar stond in dat ze de laptop thuis op komen halen en je een vervangende laptop krijgt waar dan je eigen harde schijf in geplaats wordt zodat je toch door kunt werken (mits het niet de harde schijf is die defect is, dan proberen ze om de gegevens te kopieren naar de harde schijf van de leen laptop)
En wat ook beloofd wordt is dat de laptop binnen een week weer retour is (heb inderdaad wel eens gehoord bij radar ofzo dat Acer dat inderdaad niet na komt)
pi_54028361
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:00 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ik heb die garantie er toen ook bij genomen (niet nodig gehad trouwens) maar daar stond in dat ze de laptop thuis op komen halen en je een vervangende laptop krijgt waar dan je eigen harde schijf in geplaats wordt zodat je toch door kunt werken (mits het niet de harde schijf is die defect is, dan proberen ze om de gegevens te kopieren naar de harde schijf van de leen laptop)
En wat ook beloofd wordt is dat de laptop binnen een week weer retour is (heb inderdaad wel eens gehoord bij radar ofzo dat Acer dat inderdaad niet na komt)
Ik had ook garantie erbij genomen.
Mijn laptop viel regelmatig vanzelf uit en het beeld begon soms aan een kant heel erg te trillen.
Kon hem opsturen, zou binnen een week terug zijn. Dan was het geen probleem maar daarna had ik die laptop echt nodig. Week later nog niks. Dus gebeld, nee hij werd nu pas opgestuurd naar Duitsland.
Vervangende laptop ge-eist, maar daar konden ze toch echt neit aan beginnen.
Gelukkig kon ik tijdelijk van iemand anders een laptop lenen.
Uiteindelijk 3 maanden later die laptop terug, met een dikke rekening.
Was garantie dus ik bellen. Nee de garantie was vervallen want de laptop had een beschadiging en het probleem was waarschijnlijk veroorzaakt doordat we hem hadden laten vallen. Hij was dus nog nooit gevallen. Of we die rekening maar even wilden betalen. Zonder verder overleg ofzo of hij dan nog wel gemaakt moest worden. .
Maar er zat inderdaad een deukje in de laptop, maar 100% zeker zat die er nog niet toen ik heb opstuurde.
Het zou inderdaad dus best kunnen dat die is gevallen maar dan wel door hun en het probleem met de harde schijf was er al., dus dat was de oorzaak niet.
Heb dus geweigerd te betalen, na meerdere brieven toch maar gezegd dat ik anders wel naar radar of kassa ging. Toen werd de rekening toch erg snel vernietigd.
Maar goed uiteindelijk was het harde schijf probleem wel opgelost maar het beelscherm was nog steeds niet gemaakt.
Nou kon je daar vaak vanaf komen door een tikje er tegen te geven dus heb hem maar niet nog een keer opgestuurd.

Vorig jaar een nieuwe laptop gekocht. Deze keer Packard bell, I know ook geen topmerk.
Maar heb daar alleen maar een kapotte stekker van gehad(doorgebrand) en de klantenservice was echt top.
Was eerst naar de winkel geweest, die zouden bellen naar Packard bell en dan mij bellen.
Hoorde niks meer, zelf maar eens de winkel gebeld. Na even denken zij die verkoper dat ze gebeld hadden en dat het echt geen garantie was.
Ik wilde het er niet bij laten zitten en heb zelf packard bell maar gebeld, 2 dagen later lag er een nieuwe stekker in de bus.
Die winkel had Packard bell dus ws nooit gebeld.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:45:55 #56
155616 Proximo
For god, king & country
pi_54031505
Toshiba!
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:50:27 #57
165512 MASD
Music is dead.
pi_54032679
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:37 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Jij staat al een tijdje droog merk ik?
welkom op fok!
Long live music.
pi_54067260
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:03 schreef crossover het volgende:
Geen ervaring met Acer, maar 'Travelmate' klinkt meer als een product van Fisher Price

Dit lijkt ook op een "Travelmate"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')