quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:00 schreef hilliebillie het volgende:[..]
Ik heb die garantie er toen ook bij genomen (niet nodig gehad trouwens) maar daar stond in dat ze de laptop thuis op komen halen en je een vervangende laptop krijgt waar dan je eigen harde schijf in geplaats wordt zodat je toch door kunt werken (mits het niet de harde schijf is die defect is, dan proberen ze om de gegevens te kopieren naar de harde schijf van de leen laptop)
En wat ook beloofd wordt is dat de laptop binnen een week weer retour is (heb inderdaad wel eens gehoord bij radar ofzo dat Acer dat inderdaad niet na komt)
Ik had ook garantie erbij genomen.
Mijn laptop viel regelmatig vanzelf uit en het beeld begon soms aan een kant heel erg te trillen.
Kon hem opsturen, zou binnen een week terug zijn. Dan was het geen probleem maar daarna had ik die laptop echt nodig. Week later nog niks. Dus gebeld, nee hij werd nu pas opgestuurd naar Duitsland.
Vervangende laptop ge-eist, maar daar konden ze toch echt neit aan beginnen.
Gelukkig kon ik tijdelijk van iemand anders een laptop lenen.
Uiteindelijk 3 maanden later die laptop terug, met een dikke rekening.
Was garantie dus ik bellen. Nee de garantie was vervallen want de laptop had een beschadiging en het probleem was waarschijnlijk veroorzaakt doordat we hem hadden laten vallen. Hij was dus nog nooit gevallen. Of we die rekening maar even wilden betalen. Zonder verder overleg ofzo of hij dan nog wel gemaakt moest worden.
![]()
.
Maar er zat inderdaad een deukje in de laptop, maar 100% zeker zat die er nog niet toen ik heb opstuurde.
Het zou inderdaad dus best kunnen dat die is gevallen maar dan wel door hun en het probleem met de harde schijf was er al., dus dat was de oorzaak niet.
Heb dus geweigerd te betalen, na meerdere brieven toch maar gezegd dat ik anders wel naar radar of kassa ging. Toen werd de rekening toch erg snel vernietigd.
![]()
Maar goed uiteindelijk was het harde schijf probleem wel opgelost maar het beelscherm was nog steeds niet gemaakt.
Nou kon je daar vaak vanaf komen door een tikje er tegen te geven dus heb hem maar niet nog een keer opgestuurd.
Vorig jaar een nieuwe laptop gekocht. Deze keer Packard bell, I know ook geen topmerk.
![]()
Maar heb daar alleen maar een kapotte stekker van gehad(doorgebrand) en de klantenservice was echt top.
Was eerst naar de winkel geweest, die zouden bellen naar Packard bell en dan mij bellen.
Hoorde niks meer, zelf maar eens de winkel gebeld. Na even denken zij die verkoper dat ze gebeld hadden en dat het echt geen garantie was.
Ik wilde het er niet bij laten zitten en heb zelf packard bell maar gebeld, 2 dagen later lag er een nieuwe stekker in de bus.
Die winkel had Packard bell dus ws nooit gebeld.