Misschien wel, maar m'n moeder hangt haar bedrijfslaptop nog wel eens aan ons netwerk. En aangezien er op die laptop (medische) persoonsgegevens staan...quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was iets aan het aanpassen, en daar had ik root rechten voor nodig.
Heb je wel 64-bits hardware? Exchange 2007 bestaat niet in een 32-bits uitvoering namelijk. (Afgezien van een testversie wat je simpelweg niet wilt)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:25 schreef Boschkabouter het volgende:
[...]
Als ik over een paar weken mijn schoollicenties krijg ga ik op 1 of 2 pc's Windows 2003 Enterprise server draaien met Exchange 2007. En deze dan ook nog DHCP/DNS op draaien en hem als Domain Controller instellen.
Heb je daar een linkje voor?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:25 schreef Boschkabouter het volgende:
RDP (getweakt zodat ik meerdere gebruikers kan aanmelden)
quote:
Klik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:24 schreef junkiesietze het volgende:
heeft iemand een link naar een .msi bestand voor apache? snap er geen reet van en kan t nergens vinden
En? Alsof WPA-EAS niet volstaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:27 schreef Weird- het volgende:
[..]
Misschien wel, maar m'n moeder hangt haar bedrijfslaptop nog wel eens aan ons netwerk. En aangezien er op die laptop (medische) persoonsgegevens staan...
De tweede variant of WPA2 van WPA-PSK (pre shared key).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:28 schreef dikkedorus het volgende:
Wat is EAS dan? WPA ken ik wel.
Een Freecom FSG met daarop:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:51 schreef junkiesietze het volgende:
Hebben jullie "servers" thuis en wat doen jullie ermee?
WPA is prima, en veilig genoeg. WEP is makkelijk te kraken, maar ik geloof dat zo'n beetje alle hardware van de afgelopen 5 jaar wel WPA praat, dus er is eigenlijk geen reden om nog WEP te gebruiken, tenzij je nog oude troep hebt die perse draadloos moet worden aangesloten.quote:
ik vind IIS persoonlijk ruk om te configureren en vind em relatief zwaar t.o.v. apache...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef RonaldV het volgende:
Waarom niet gewoon IIS als je windows draait?
Isdatzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
laat ik me eens melden hier
draait een america's army gameserver op
mailserver (amper gebruikt.. maar komen de geautomatiseerde meldingen op binnen)
fileservertje
webservertje
soms ftp..
downloaden van films etc
Ik vond het een eitje, maar hij is idd wat zwaarder dan Apache. Kwestie van smaak, denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind IIS persoonlijk ruk om te configureren en vind em relatief zwaar t.o.v. apache...
Ah, ok. Dat gebruik ik echter niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
apache is ook wat eenvoudiger te configureren met PHP.
heuhhhh vriend! pm me ff xsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef mschol het volgende:
zoo nieuwe functie voor me server: Bittorrent tracker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |