Ja, een EK zonder Engeland zou toch wat kaal zijn, dus ook maar hup Engeland.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Hartenbreker, want ik zie Guus niet graag verliezen. Maar Engeland moet gewoon naar het EK, dus go England.
Datquote:
nee hij deed alleen de voorbeschouwingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Datkun je niet menen
Wat een drama is die vent.
Awel Sjefke.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hij deed alleen de voorbeschouwing
we krijgen een belg als verslaggever.
Nee om half vierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:51 schreef Jnk18 het volgende:
ow wist helemaal niet dat dit nu al op was, dalijk de 2e heklft maar kijken, begint weer om 6 uur?
Engeland speelt inderdaad briljant zonder hem. Blijkt maar dat de supporters gelijk haddenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef One_conundrum het volgende:
ze voetballen ook redelijk, die russen.
Lampard op de bank is trouwens een goede beslissing
Voorlopig heeft Guus nog niks geflikt. Maar Rusland speelt behoorlijk goed vind ik jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef Boyce het volgende:
Ongelooflijk, Guus flikt het weer
En volgens mij is het nog verdiend ook, afgaande op de meningen hier?
Rusland speelt veel sterker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef Boyce het volgende:
Ongelooflijk, Guus flikt het weer
En volgens mij is het nog verdiend ook, afgaande op de meningen hier?
Ik heb zo'n idee, dat ze dit niet gaan weg geven, maar we zullen zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Guus nog niks geflikt. Maar Rusland speelt behoorlijk goed vind ik ja.
Ik denk eerder aan PSV, Ajax kan hem nooit betalen zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:31 schreef BigFire het volgende:
wat is die Arshavin toch goed. roep al jaren dat Ajax die moet halen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan PSV, Ajax kan hem nooit betalen zo.
haha, ik had op jou reactie gerekendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Engeland speelt inderdaad briljant zonder hem. Blijkt maar dat de supporters gelijk hadden![]()
Daar heb ik mij ook altijd over verbaasd: Scholes, Lampard, Gerrard, Cole, Beckham, etc. zijn toch geen koekebakkers.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is niet te geloven dat ze maar geen lekker lopend middenveld kunnen boetseren bij de engelsen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:36 schreef One_conundrum het volgende:
kijk dit zijn wissels![]()
Marco, let je op ...
Het is wel zo grapjasquote:
Ehm het is nu:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:38 schreef Droopie het volgende:
Ehh..ik zie op UEFA 10 played 18 punten Rusland..11 played 26 punten voor Engeland.
Hoe kan Rusland dan nog het EK halen ?? Hebben ze het dan nog wel in eigen hand?
Tja vergeleken met Crouch is iedereen wel een tuinlaafquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:39 schreef alvarez het volgende:
Die Russen moeten wel een langere kerel naast Crouch zetten in hun eigen 16. Er staat nu zo'n tuinlaaf naast...
Viel mij ook al op, en ook op teletekst, ik dacht dat Rusland 2 punten achter stond op Engeland met gelijk aantal matches.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:38 schreef Droopie het volgende:
Ehh..ik zie op UEFA 10 played 18 punten Rusland..11 played 26 punten voor Engeland.
Hoe kan Rusland dan nog het EK halen ?? Hebben ze het dan nog wel in eigen hand?
uefa.com heeft de stand fout, vandaar denk ik. Die hebben Engeland op 26.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ehm het is nu:
Kroatie 26 uit 10
Engeland 23 uit 10
Rusland 18 uit 9
Het wordt als rusland wint:
Kroatie 26 uit 10
Engeland 23 uit 11
Rusland 21 uit 10
Als rusland dan de volgende wedstrijden winnen zijn ze door
Ja ok, maar deze kan met zn kruin nog net de onderkant van de zak van Crouch kriebelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:40 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tja vergeleken met Crouch is iedereen wel een tuinlaaf
Engeland heeft er 10 gespeeld en 23 punten. Rusland heeft 18 punten uit 9 wedstrijden. Blijft de stand zo, dan naderd Rusland op 2 punten, en heeft het nog een wedstrijd te spelen, waardoor ze de Engelsen voorbij kunnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:38 schreef Droopie het volgende:
Je hebt het toch niet over wat hij wil? Maar over wie hem kan betalen ja of nee? Beetje op blijven letten hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Het is wel zo grapjas. Arshavin speelt bij Zenith, ik neem aan dat hij daar liever blijft als hij voor het geld speelt. PSV speelt Champions League dus daarom zouden hun hem eerder kunnen halen. Bovendien zou PSV Guus Hiddink kunnen vragen een goed woordje te doen.
Engeland won thuis ook redelijk eenvoudig van Rusland. Het is nogal een verschil of je thuis speelt, of uit, in het verre koude en kille Moskou.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Sensation89 het volgende:
En dan hebben wij het hier in Nederland erover dat we niet meer meetellen op wereldniveau. Wij winnen van dit Rusland met 4-1 en zie dat 'grote' Engeland nou eens stuntelen.
uit-thuis wel een verschilletje he. Engeland won een paar weken terug met 3-0 van Rusland.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Sensation89 het volgende:
En dan hebben wij het hier in Nederland erover dat we niet meer meetellen op wereldniveau. Wij winnen van dit Rusland met 4-1 en zie dat 'grote' Engeland nou eens stuntelen.
Nee in Engeland is het 30 gradenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef Boyce het volgende:
[..]
Engeland won thuis ook redelijk eenvoudig van Rusland. Het is nogal een verschil of je thuis speelt, of uit, in het verre koude en kille Moskou.
Ik heb het erover of hij haalbaar is voor Ajax of PSV. En dan gaat het niet altijd over geld maar ook over de sportieve wensen van een speler.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over wat hij wil? Maar over wie hem kan betalen ja of nee? Beetje op blijven letten hoor.
Musequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef thloreg het volgende:
Hahahaha zag je die commentator zeggen: de tijd gaat dringen voor de engelsen en wat staat er op die virtuele reclamebanner? TIME IS RUNNING OUT..
20 á 21 graden is heerlijk voetbalweer. En de Engelsen zijn ook gewend om op echt gras te spelen.quote:
Meneer Lampard wordt er wel riant voor betaald hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Ach jah, als engeland het EK niet haalt krijgen de spelers ook es rust. Arme lampard met 80 wedstrijden per seizoen. Misschien gaat de CL dan weer naar de UK.
Het engelse team is toch altijd kut ...
CSKA Moskau is de enige ploeg in Rusland met kunstgras. En daar staan 11 Brazilianen in de basisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Boyce het volgende:
[..]
20 á 21 graden is heerlijk voetbalweer. En de Engelsen zijn ook gewend om op echt gras te spelen.
Hopelijk schieten de Engelsen de Kroaten er nog uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Ach jah, als engeland het EK niet haalt krijgen de spelers ook es rust. Arme lampard met 80 wedstrijden per seizoen. Misschien gaat de CL dan weer naar de UK.
Het engelse team is toch altijd kut ...
Kroaten hebben aan een puntje tegen Macedonie voldoende.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef Boyce het volgende:
[..]
Hopelijk schieten de Engelsen de Kroaten er nog uit.
Wat zijn volgens jou dan de redenen dat de Engelsen op Wembley de Russen met 3-0 van de mat spelen, en hier niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
CSKA Moskau is de enige ploeg in Rusland met kunstgras. En daar staan 11 Brazilianen in de basis
Toen was het al een gelijkwaardige wedstrijd. De Russen kwamen toen ook achter maar werden uitgecounterd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:50 schreef Boyce het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou dan de redenen dat de Engelsen op Wembley de Russen met 3-0 van de mat spelen, en hier niet?
Zoals ie Rusland vandaag liet voetballen. Ben wel onder de indruk van sommige spelers.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hiddink heeft het nou in eigen hand. Maar dan moet je het nog wel doen hoor.
dat zou echt een drama voor het gehele voetbal zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
als dit het olympisch stadion van moskou is vrees ik het ergste
En toen werd rusland een penalty onthouden, dat werd nu goedgemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was het al een gelijkwaardige wedstrijd. De Russen kwamen toen ook achter maar werden uitgecounterd.
Had ie zelf maar die open kans maar moeten maken, was het 0-2 geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:57 schreef Boyce het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jammer zijn als we deze held moeten missen op het EK.
Als je met 3-0 verliest ben je niet gelijkwaardig op dat moment, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was het al een gelijkwaardige wedstrijd. De Russen kwamen toen ook achter maar werden uitgecounterd.
Nou misschien leek het zo..omdat Rusland het koppie niet liet hangenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef Boyce het volgende:
[..]
Als je met 3-0 verliest ben je niet gelijkwaardig op dat moment, maar dat is mijn mening.
Nee, want Kroatie heeft nog wel een punt tegen Macedonie nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef blueangel_ het volgende:
Als Rusland 6/6 haalt liggen ze er sowieso uit
C'MON ENGLAND !
Het scheelt dat Israel zich niet meer kan plaatsen. Zullen minder gemotiveerd zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef raptorix het volgende:
Toch zou ik als Rusland niet te hard juichen, ik heb Israel-Engeland gezien, en die Israeliers speelden toch een potje afbraak voetbal, niet te geloven, ik wil nog wel zien of ze daar winnen.
Altijd lastig, uit in Skopje.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want Kroatie heeft nog wel een punt tegen Macedonie nodig.
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Of is er nog wat in petto voor als 3e geplaatsten?
Mwah als ze zich niet weten te plaatsen is het eigen schuld dikke bult en uithuilen maar met al die ster spelersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:25 schreef WeebI het volgende:
Hoewel ik het Guus ook wel gun, zou ik Engeland toch niet graag zien ontbreken op het EK.
Enkel omdat het 'Engeland' is? Je kan wel vast blijven klampen aan historisch sentiment maar elke 4 jaar een EK met dezelfde deelnemers is ook niet alles, het is juist goed als er eens andere landen een plaats afdwingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:25 schreef WeebI het volgende:
Hoewel ik het Guus ook wel gun, zou ik Engeland toch niet graag zien ontbreken op het EK.
I couldn't agree more!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Enkel omdat het 'Engeland' is? Je kan wel vast blijven klampen aan historisch sentiment maar elke 4 jaar een EK met dezelfde deelnemers is ook niet alles, het is juist goed als er eens andere landen een plaats afdwingen.
Is net zoiets als de kwestie ' topclub' in Nederland, waarin mensen menen dat enkel met 100 jaar succesvolle historie je dat kan zijn, maar op die manier zou er nooit plaats zijn voor een nieuwe topclub, ja in 100 jaar misschien.
Historie is belangrijk maar moet niet zorgen dat er geen plaats voor nieuwelingen is. Verandering is ook belangrijk. Kan niet zo zijn dat je alleen welkom bent als je er van begin af aan al bij was.
Dit is niet per se in reaktie op wat jij zegt maar meer gewoon iets algemeens waar ik net aan moest denken![]()
dankequote:
Joh van die paar wedstrijden wat ik tot nu toe heb gezien , vind ik het een stuk leuker om naar te kijken dan naar engelandquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Imperatore het volgende:
Wat heeft menigeen toch met Engeland. Ik begrijp dat echt niet. Ik vind Rusland prachtig puur door het feit wat Hiddink met mensen kan doen. Ok, dat is opportunistisch, maar in ieder geval te verklaren. Ik snap die voorliefde voor het Engelse nationale elftal dan weer niet. Kan iemand me dat uitleggen?
Eens. Ik vind het Engelse elftal ook zeer beperkt. Ik zal ze niet missen op dit EK.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Imperatore het volgende:
Wat heeft menigeen toch met Engeland. Ik begrijp dat echt niet. Ik vind Rusland prachtig puur door het feit wat Hiddink met mensen kan doen. Ok, dat is opportunistisch, maar in ieder geval te verklaren. Ik snap die voorliefde voor het Engelse nationale elftal dan weer niet. Kan iemand me dat uitleggen?
De randverschijnselen in de Engelse tabloids vind ik vaak erg vermakelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Imperatore het volgende:
Bedankt voor de servicequote:
Dat is het ook, voor de finale leggen ze er weer echt gras in. UEFA vindt nepgras wel goed voor kwalificatie maar niet voor de CL finale. Tenminste dat is wat ik gehoord heb.quote:
Tegen Italie tegen en nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
had de arbitrage weer eens mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |