Ja, een EK zonder Engeland zou toch wat kaal zijn, dus ook maar hup Engeland.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Hartenbreker, want ik zie Guus niet graag verliezen. Maar Engeland moet gewoon naar het EK, dus go England.
Datquote:
nee hij deed alleen de voorbeschouwingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Datkun je niet menen
Wat een drama is die vent.
Awel Sjefke.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hij deed alleen de voorbeschouwing
we krijgen een belg als verslaggever.
Nee om half vierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:51 schreef Jnk18 het volgende:
ow wist helemaal niet dat dit nu al op was, dalijk de 2e heklft maar kijken, begint weer om 6 uur?
Engeland speelt inderdaad briljant zonder hem. Blijkt maar dat de supporters gelijk haddenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef One_conundrum het volgende:
ze voetballen ook redelijk, die russen.
Lampard op de bank is trouwens een goede beslissing
Voorlopig heeft Guus nog niks geflikt. Maar Rusland speelt behoorlijk goed vind ik jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef Boyce het volgende:
Ongelooflijk, Guus flikt het weer
En volgens mij is het nog verdiend ook, afgaande op de meningen hier?
Rusland speelt veel sterker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef Boyce het volgende:
Ongelooflijk, Guus flikt het weer
En volgens mij is het nog verdiend ook, afgaande op de meningen hier?
Ik heb zo'n idee, dat ze dit niet gaan weg geven, maar we zullen zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Guus nog niks geflikt. Maar Rusland speelt behoorlijk goed vind ik ja.
Ik denk eerder aan PSV, Ajax kan hem nooit betalen zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:31 schreef BigFire het volgende:
wat is die Arshavin toch goed. roep al jaren dat Ajax die moet halen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan PSV, Ajax kan hem nooit betalen zo.
haha, ik had op jou reactie gerekendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Engeland speelt inderdaad briljant zonder hem. Blijkt maar dat de supporters gelijk hadden![]()
Daar heb ik mij ook altijd over verbaasd: Scholes, Lampard, Gerrard, Cole, Beckham, etc. zijn toch geen koekebakkers.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is niet te geloven dat ze maar geen lekker lopend middenveld kunnen boetseren bij de engelsen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:36 schreef One_conundrum het volgende:
kijk dit zijn wissels![]()
Marco, let je op ...
Het is wel zo grapjasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |