Meer kat dan eend?quote:
het kan nooit zo duur zijn als mijn rijbewijsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:06 schreef shifto het volgende:
net trug van stadhuis, volgende week me rijbewijs ophalen. duur grapje alles bij elkaar btw.
Is dat een capibara?quote:
Moet je opletten wat het kost om auto te rijdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:06 schreef shifto het volgende:
net trug van stadhuis, volgende week me rijbewijs ophalen. duur grapje alles bij elkaar btw.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je opletten wat het kost om auto te rijden![]()
Goeie postquote:
Toffe beesten zijn datquote:
Whehe....quote:
quote:
nog net niet...quote:
zo'n hele krop andijve *krunsj* wegquote:
Coolquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
zo'n hele krop andijve *krunsj* weg
ik ben naar wiskunde
tot straks
--> FBquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker traag kut forumkut databases
kut danny wanker
tot 12.00 uur jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
mja, fok is wel goed de laatste paar dagen
Is niet de eerste keer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi dat MOD's gedeleted worden. Weten ze ook eens hoe dat is.![]()
Whehe....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef crossover het volgende:
Naam nieuwe partij Verdonk bekendHoe triest! "Trots Op Nederland"
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
EensIk ben onschuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Eensgeef jij polly een 48 uurs ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Ik ben onschuldig!quote:
jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
geef jij polly een 48 uurs ban?
H.quote:
Hoe kan dat? Kater?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |