quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Heb ik nu iets gewonnen??
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat je dit prachtige OUD-topic in je AT hebt staan de komende tijd!
Wel elke dag op dezelfde tijd temp opnemen, ook in het weekend. Anders geeft je curve misschien valse waardes... En heb je een temperatuurmeter met 2 cijfers achter de komma? Dat geeft namelijk een duidelijker beeld. wat erg handig is, is een meter met een geheugen. Zo hoef je niet helemaal wakker te worden... Ding erin, piep, ding eruit, en doorslapen. Als je opstaat kijk je even wat de temperatuur was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:45 schreef Nijo het volgende:
Ik ben net terug van de huisarts en die kan ook niet veel voor me betekenen. Heb wel een verwijzing meegekregen voor een echo-onderzoek. Woensdag (volgende week) om 13.00.
Verder moet ik nu 3 maanden mijn temp bijhouden en als er dan nog niets (zwangerschap) is, mag ik terugkomen.
Bla, wat ontzettend spannend maak je het!
Dat ik een pil vergeet? Dat weet je idd nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:07 schreef Vivi het volgende:
Ik ben helemaal niet vijandig hoor, ik vergeet alleen niet zo snel. Ook positieve dingen niet, dus het werkt twee kanten op.
Maar ik vroeg het me af omdat ik een jompel zag, zo "out of the blue"...je weet het nooit toch!
Verdoriequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
welkom sense en succes met je 2e strreepje zoeken
haha en nee ik ga niet pas aan t einde van de dag testen
Bij mij was er na welke anticonceptie ook direct een gewone menstruatiecyclus, maar dat kan heel erg verschillen. Gewoon vast bijhouden dus, kwaad kan het zeker niet!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Sense het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier![]()
Ik ben eergisteren gestopt met de pil (![]()
![]()
) en wacht nu op - denk ik - een gewone pilmenstruatie, die je krijgt in je stopweek. Kan ik vanaf de eerste dag van deze menstruatie mijn cyclus gaan tellen, of heeft dat pas zin als ik de eerste keer 'echt' ongesteld ben geworden?
Nog twee uur en dan is het zaterdag. Zal ik op blijven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
is nog steeds geen zaterdag hier he
Haha je moet me niet gek gaan maken hequote:
Zie je wel! Dat water van mij is zo gek nog niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja het is zaterdag![]()
Euhm hoe vaag mag een streepje zijn??![]()
Ik zie wel heel duidelijk een streepje, maar we zijn alletwee een beetje sceptisch doordat we int begin wel eens genept zijn door een kruitvat test.....
ik ga eens kijken of t me lukt een foto te plaatsen![]()
--------
juiste formaat zo?
[ afbeelding ]
Zo was mijn eerste streep ook ongeveer... en daar kan je nu echt niet meer omheen hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi echt?![]()
ow ik zit hier echt met een hartslag dat wil je niet weten hahaha![]()
Zie je nou wel dat je eerder had moeten testenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja het is zaterdag![]()
Euhm hoe vaag mag een streepje zijn??![]()
Ik zie wel heel duidelijk een streepje, maar we zijn alletwee een beetje sceptisch doordat we int begin wel eens genept zijn door een kruitvat test.....
ik ga eens kijken of t me lukt een foto te plaatsen![]()
--------
juiste formaat zo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |