Daar zal ie wel op mikken.. net als vorig jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja maar er is dus geen duidelijkheid wanneer in november....mag toch echt hopen dat hij Feyenoord-uit gaat halen
Mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef patrickt37 het volgende:
Edgar Davids weer terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 18-10-07 om 08:44 door Johan Kroon
Edgar Davids (foto) heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van Ajax. De middenvelder zal het voorlopig rustig aan doen met wat looptrainingen.
Davids liep midden juli een ernstig blessure op tijdens een oefenduel tussen Ajax en Go Ahead Eagles. De 34-jarige speler liep een beenbreuk op omdat hij die dag zijn scheenbeschermers was vergeten om te doen. Davids revalideerde de afgelopen tijd in Amerika, maar is weer terug in Nederland om zich zo voorzichtig bij de groep te voegen.
Wanneer Davids weer wedstrijdfit zal zijn is nog niet bekend. Mogelijk zal hij in de maand november zijn rentree gaan maken.
Mag hopen dat ze dat bij Ajax ook door hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja maar er is dus geen duidelijkheid wanneer in november....mag toch echt hopen dat hij Feyenoord-uit gaat halen
Mag toch hopen dat hij speelt zodra hij wedstrijdfit is, niks overhaasten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
quote:Ajax traint vrijdag besloten
Amsterdam, 18 okt 2007
Ajax traint vrijdag 19 oktober in de Amsterdam ArenA. De oefensessie is niet toegankelijk voor pers en publiek.
Zondag 21 oktober traint de selectie van Adrie Koster weer op het trainingsveld naast de ArenA. Die training begint om 10.30 uur.
Ajax.nl
Tsja.. beursgenoteerd bedrijf he..quote:Zaakwaarnemer Jovetic meldt bod Ajax, Van Geel ontkent
Het Algemeen Dagblad meldt dat de zaakwaarnemer van Stevan Jovetic gisteren heeft gemeld dat Ajax een serieuze aanbieding heeft gedaan aan de 17-jarige Montenegrijn. Ajax zou de meest geïnteresseerde club zijn in de speler. Van Geel ontkende de interesse tegenover het AD, volgens de technisch directeur is Ajax momenteel met helemaal niemand bezig.
Het talent zou maar liefst 15 miljoen euro moeten kosten. De club wil hem echter pas op zijn vroegst komende zomer verkopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien in de winterstop
quote:De Mul: "Ik geef de strijd nog niet op"
Tom De Mul wil meer spelen bij Sevilla. De flankmiddenvelder moet na zes competitiewedstrijden nog steeds zijn debuut maken in de Primera División.
De Mul mocht wel een helft opdraven in de Champions League-voorronde tegen AEK Athene. Ook in de Spaanse Supercup speelde hij een half uur. "Dat was mijn hoogtepunt", vertelt de Belg in Sport/Voetbal Magazine. "Debuteren tegen de sterren van Real en winnen: een droom."
De flankspeler hoopt op een spoedig competitiedebuut. "Ik moet geduld hebben. Maar ik zou toch ook wedstrijden moeten spelen om te leren. Ik kwam niet alleen om te trainen", gaat hij verder.
Met Jesús Navas is de concurrentie voor De Mul niet mals. "Het niveau is hoog, maar ik geef de strijd zeker niet op. Als flankspeler moet ik het ook in een 4-4-2 kunnen maken", besluit de voormalige Ajacied.
Dan is de titel inmiddels als verspeeld toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien in de winterstop
Ik vind het ook nogal een rare. Hij wilde weg omdat de sfeer in de kleedkamer te hard was bij Ajax. Ik denk dat dat bij Sevilla even erg is zo niet erger.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef Roflbroek het volgende:
Reken er maar op dat het Marco wordt, het zou te triest voor woorden zijn. Maar het past perfect in het straatje van de 6 ontslagen coaches in 9 jaar.
dat heeft ook niks met de beurs te maken. Het is op dit moement alleen een last voor Ajax. Maarja je kan er niet zomaar af, dan moet iemand alle uitstaande aandelen kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zakenbelangen, sponsorafspraken, buitenlandse projecten ( china) etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |