Chicken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat maar, ben al genoeg afgezeken...
Ik leg je in alle standen neer.quote:
quote:'Een derde VVD stemt op Verdonks partij'
Hilversum, 16 okt. Als Rita Verdonk een eigen partij zou oprichten, dan zou een derde van de VVD-stemmers ook op die partij stemmen.
61 procent van de ondervraagden vindt dat Verdonk een nieuwe partij moet oprichten, blijkt uit een peiling die de actualiteitenrubriek EénVandaag dinsdag heeft gehouden onder 1500 mensen die bij de Tweede Kamerverkiezingen vorig jaar november op de VVD hebben gestemd. Van hen verwacht 83 procent dat Rita Verdonk ook daadwerkelijk met een eigen partij komt.
Ik ben niet onder de indruk van de woorden van een kip.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik leg je in alle standen neer.![]()
Whatever krullenbol.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van de woorden van een kip.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:39 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:
Nee nee neeeeeeee, oh mijn god waarom?
Mijn leven heeft geen zin meer het Armageddon is begonnen, Wilders heeft al kamervragen gesteld, we gaan er allemaal aan.
Of is weer iets te?
nu.nlquote:BRUSSEL - De Belgische Europarlementariër Antoine Duquesne kan niet meer in het parlement zitten, maar ook geen ontslag nemen.
Duquesne is getroffen door een ernstig herseninfarct, waardoor hij alleen nog met zijn ogen kan knipperen. Zijn handtekening is echter nodig voor het ontslag. Dit meldde Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Vorig jaar werd de 66-jarige parlementariër door het infarct getroffen. Hij heeft nog al zijn verstandelijke vermogens, maar werken gaat natuurlijk niet meer. Duquesne's vrouw, die gemachtigd is om zijn belangen te behartigen, kan kennelijk ook niet tekenen voor het ontslag.
In het ergste geval blijft hij parlementariër tot de Europese verkiezingen in 2008. Hij blijft dan wel maandelijks het loon opstrijken.
Dat lijkt me nou de enige activiteit waar scheren een voordeel voor oplevert.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef VraagHetDan het volgende:
[..]
Aha dit zijn de zinvolle reacties op dit forum!
Een hoop geld uit geven maar de echte problemen niet aanpakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Al ontgaat me de link met Bos en de files...
150 terrassen dicht, beperking op hotels, shortstay verboden, wallen op slot, parkeertarief weer omhoog en je druk maken om reclame op een fucking parasol. Goed bezig.quote:Binnenstad draaft door met aanpassen terrassenbeleid
De VVD Amsterdam maakt zich zorgen over de fnuikende regelzucht van het stadsdeelvoorzitter Centrum Els Iping (PvdA) ten aanzien van terrassen. Hoewel de VVD voorstander is van redelijke, duidelijke en vooral minder regels, verzetten de liberalen zich tegen de voorgestelde maatregelen waarvan nu al duidelijk is dat zij een desastreus effect hebben op de Amsterdamse terrassen. De VVD deelraadsfractie Amsterdam Centrum heeft de stadsdeelvoorzitter al vragen hierover gesteld tijdens afgelopen commissiebehandeling (Algemene Zaken).
Ook de VVD gemeenteraadsfractie wil weten wat precies het effect zal zijn voor de ondernemers van de voorgestelde nieuwe regels. De branche laat in een noodkreet weten dat zij zich grote zorgen maakt over de gevolgen van de bemoeienis van het stadsdeel. De VVD ziet meer in realistische en werkzame convenanten tussen gemeente en terrashouders waar dat nodig is.
De VVD wil dat de overheid zich onthoudt van onnodige bemoeienis. Amsterdam floreert onder andere juist vanwege de vele, gezellige en mooie terrassen. VVD gemeenteraadslid Huub Verweij zal bij wethouder Economische Zaken Lodewijk Asscher aandringen op maatregelen.
Huub Verweij: Onder de nu voorgestelde maatregelen zou het niet meer mogelijk zijn om reclame op een parasol te tonen. Dit soort maatregelen schieten door. Wij zien liever een chique parasol met een sfeermakende bierreclame, dan een lelijke en kille plastic parasol zonder. Ook mogen Amsterdammers van ons gewoon op een verwarmd terras een lekkere borrel drinken. Alleen als ie ijs- en ijskoud is, geldt wat de liberalen betreft wel voor een lekkere versnapering, maar niet voor het hele terras. Het is nota bene de gemeenteraad geweest die in heeft gestemd met een pilot hierover. Waarom het stadsdeel dat nu weer tegen wil houden is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |