Kortenhorst zou eens naar The enemies of reason moeten kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is acupunctuur, homeopathie, en dat soort zwendel. Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Leuk, weer een wet die én nutteloos is (want symptoombestrijding in plaats van de oorzaak (ouders die niet kunnen opvoeden) aanpakken) én het bedrijfsleven indirect veel geld gaat kosten. Als ik het niet in de winkel mag kopen download ik het wel gewoon.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef MrX1982 het volgende:
Kamer wil verbod op gewelddadige games
Een keer in de zoveel tijd krijgen games weer de zwarte piet toegespeeld en wil men gewelddadige games verbieden. Is er ooit wetenschappelijk een verband gelegd tussen geweld en de mate waarin jongeren games spelen en of het geweld direct valt terug te leiden tot een bepaalde game.
Zijn de landen waar ze gewelddadige games hebben verboden samenlevingen geworden waarin geweld geen rol meer speelt? Het is onzinnig zeker in deze moderne tijd van het internet om dit soort symptoombestrijding te bezigen. Je lost er mijns inziens helemaal niets mee op.
Tot zover ook meteen het allerlaatste beetje liberaal wat in de VVD zat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef MrX1982 het volgende:
Kamer wil verbod op gewelddadige games
Hoeveel meer gelijk wil je hebben?:quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tot zover ook meteen het allerlaatste beetje liberaal wat in de VVD zat.
Wat een mafketels in de kamer.
(Bron)quote:DEN HAAG - Het CDA bestrijdt dat er een woningtekort is in Nederland. Dat heeft Tweede Kamerlid Ruud van Heugten van de partij dinsdag gezegd. "Er zijn voldoende woningen beschikbaar."
Volgens Van Heugten is het echte probleem dat mensen weigeren om in bepaalde typen woningen of in specifieke wijken te wonen. "Het is een kwaliteitsvraag", stelt hij. Volgens de CDA'er heerst in sommige regio's zelfs een overschot aan woningen.
"Om de zogeheten probleemwijken prettiger te maken voor de bewoners, wil het CDA samen met de ChristenUnie dat grote steden extra geld krijgen voor volkstuintjes. In de tuintjes maken mensen met een verschillende achtergrond gemakkelijker contact met elkaar."
Staf Depla van de PvdA wil dat Vogelaar wat doet aan randgemeenten van grote steden die te weinig sociale woningen bouwen. Op die manier zijn mensen met een laag inkomen gedwongen om naar de stad te trekken, waar de problemen zich vervolgens concentreren.
Depla wil randgemeenten en de daar actieve woningcorporaties dwingen woningen voor deze mensen te bouwen. Kamerlid Paulus Jansen van de SP denkt met een bonusregeling ervoor te zorgen dat meer mensen met een goed inkomen zich in de probleemwijken vestigen. "
Dat sowieso ja. Die VVD kan nu ook wel inpakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een nieuw kleurtje op het kozijn doet wonderenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ze moeten al die achterstandswijken gewoon platgooien, er nieuwe huizen opbouwen in een betaalbare startersklasse en daarnaast nog een paar honderdduizend extra woningen door het land bouwen. Maar nee hoor, laten we wat volkstuintjes bouwen, dan willen mensen vast tussen paupervolk in pauperbuurten wonen.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef en_door_slecht het volgende:
(Bron)
Gewoon nog meer overheid die nog meer gaat verklooien aan de huizenmarkt. En nog meer gaat kosten.
Ze zijn lekker bezig deze week. Gaan ze nu ook alle tuincentra sluiten waar je spullen kunt kopen om planten te laten groeien?quote:Een meerderheid in de Tweede Kamer steunt een voorstel van het CDA voor een verbod op growshops. In een growshop worden allerlei benodigdheden voor het telen van wiet verkocht.
Volgens CDA-Kamerlid Van Haersma Buma zijn de winkels onderdeel geworden van de georganiseerde wietteelt en -handel geworden en moeten ze daarom uit het straatbeeld verdwijnen. Zijn voorstel wordt gesteund door de VVD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP.
De belangenorganisatie van growshops ziet niets in een verbod. Daarmee zou de growshopondernemer alleen maar in de criminaliteit worden gedrukt.
troost je, je was blijkbaar niet de enige die deze fout heeft gemaakt ;pquote:Op woensdag 28 november 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
[..]
Echt he![]()
Ik schaam me met de week meer kapot dat ik m'n stem aan het CDA heb gegeven. Wat een belachelijk kut-kabinet en wat laat het CDA zich kennen als een pluche-partij. Eerst 8 jaar hameren op eigen verantwoordelijkheid en vervolgens 4 jaar lang alles verbieden wat maar een klein incident oplevertIk schaam me dood, sorry
hier nog eentje. spijt als haren op mijn kop en weet zo op het moment geen alternatief eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:29 schreef Brupje het volgende:
[..]
troost je, je was blijkbaar niet de enige die deze fout heeft gemaakt ;p
En dan te bedenken dat GL voortkomt uit o.a. de CPN en wat gristelijk spul. Alleen de PPR had nog iets progressiefs.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:39 schreef Xith het volgende:
Ik denk, dat als GL stopt met hun natuur en dieren gezeik, dat ze dan een goede liberale partij zouden zijn, ik hoor nooit van die communistische praatjes van hun, ze willen nooit iets verbieden (ook gouden handdruk maakte meisje halsema zich niet zo druk over), hebben respect voor iedereen, en flirten soms met de VVD als de VVD in een liberale stemming/sfeer is.
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:26 schreef Brupje het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C83167B7B82656.html
[..]
Growshops zijn juist in het het straatbeeld omdat het, omdat de rest verboden is, zo'n beetje de enige manier is om buiten de de georganiseerde wietteelt en op een eerlijke manier aan de benodigdheden te komen. Werkelijk...quote:Volgens CDA-Kamerlid Van Haersma Buma zijn de winkels onderdeel geworden van de georganiseerde wietteelt en -handel geworden en moeten ze daarom uit het straatbeeld verdwijnen.
Verder zijn het de SP en de PvdA die restricties willen als het om geld gaat.quote:Zijn (CDA) voorstel wordt gesteund door de VVD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP.
Er is dan ook weinig liberaals aan GL, Femke ziet graag een wat liberalere koers alleen wordt dat door de partij en kiezers niet erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat GL voortkomt uit o.a. de CPN en wat gristelijk spul. Alleen de PPR had nog iets progressiefs.
Alleen dan weer dat kritiekloze toontje van Pechtold richting de EUquote:Op woensdag 28 november 2007 10:45 schreef ethiraseth het volgende:
D66 is voor mij het enige alternatief nog waar ik niet zonder angst op durf te stemmen. Alle andere partijen vallen tot nu toe echt keihard door de mand.
Idd, en bij gebrek aan beter dus.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:45 schreef ethiraseth het volgende:
D66
Dat valt best mee. Alleen wil D66 de EU meer van binnen uit hervormen, in plaats van er van een afstand overheen te staan zeiken.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
Alleen dan weer dat kritiekloze toontje van Pechtold richting de EU![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |