abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54841482
En de gristenhonden gaan lekker door met moraliseren. Nog even en de sharia is een vooruitgang.

edit:
Zie net dat er al een apart draadje loopt.

[ Bericht 16% gewijzigd door en_door_slecht op 26-11-2007 09:21:19 ]
pi_54842715
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat is acupunctuur, homeopathie, en dat soort zwendel. Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Kortenhorst zou eens naar The enemies of reason moeten kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54876273
Kamer wil verbod op gewelddadige games

Een keer in de zoveel tijd krijgen games weer de zwarte piet toegespeeld en wil men gewelddadige games verbieden. Is er ooit wetenschappelijk een verband gelegd tussen geweld en de mate waarin jongeren games spelen en of het geweld direct valt terug te leiden tot een bepaalde game.

Zijn de landen waar ze gewelddadige games hebben verboden samenlevingen geworden waarin geweld geen rol meer speelt? Het is onzinnig zeker in deze moderne tijd van het internet om dit soort symptoombestrijding te bezigen. Je lost er mijns inziens helemaal niets mee op.
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:31:50 #54
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_54876637
Grappig om te zien dat men zich opwindt over een gewelddadig spelletje, maar dat men de ogen sluit als er weer een gewelddadige tekenfilm is op Jetix of Cartoon network.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:51:23 #55
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54877061
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef MrX1982 het volgende:
Kamer wil verbod op gewelddadige games

Een keer in de zoveel tijd krijgen games weer de zwarte piet toegespeeld en wil men gewelddadige games verbieden. Is er ooit wetenschappelijk een verband gelegd tussen geweld en de mate waarin jongeren games spelen en of het geweld direct valt terug te leiden tot een bepaalde game.

Zijn de landen waar ze gewelddadige games hebben verboden samenlevingen geworden waarin geweld geen rol meer speelt? Het is onzinnig zeker in deze moderne tijd van het internet om dit soort symptoombestrijding te bezigen. Je lost er mijns inziens helemaal niets mee op.
Leuk, weer een wet die én nutteloos is (want symptoombestrijding in plaats van de oorzaak (ouders die niet kunnen opvoeden) aanpakken) én het bedrijfsleven indirect veel geld gaat kosten. Als ik het niet in de winkel mag kopen download ik het wel gewoon.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2007 @ 21:26:45 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54877776
quote:
Tot zover ook meteen het allerlaatste beetje liberaal wat in de VVD zat.

Wat een mafketels in de kamer.
Carpe Libertatem
pi_54879741
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoeveel meer gelijk wil je hebben?:
quote:
DEN HAAG - Het CDA bestrijdt dat er een woningtekort is in Nederland. Dat heeft Tweede Kamerlid Ruud van Heugten van de partij dinsdag gezegd. "Er zijn voldoende woningen beschikbaar."

Volgens Van Heugten is het echte probleem dat mensen weigeren om in bepaalde typen woningen of in specifieke wijken te wonen. "Het is een kwaliteitsvraag", stelt hij. Volgens de CDA'er heerst in sommige regio's zelfs een overschot aan woningen.
"Om de zogeheten probleemwijken prettiger te maken voor de bewoners, wil het CDA samen met de ChristenUnie dat grote steden extra geld krijgen voor volkstuintjes. In de tuintjes maken mensen met een verschillende achtergrond gemakkelijker contact met elkaar."
Staf Depla van de PvdA wil dat Vogelaar wat doet aan randgemeenten van grote steden die te weinig sociale woningen bouwen. Op die manier zijn mensen met een laag inkomen gedwongen om naar de stad te trekken, waar de problemen zich vervolgens concentreren.
Depla wil randgemeenten en de daar actieve woningcorporaties dwingen woningen voor deze mensen te bouwen. Kamerlid Paulus Jansen van de SP denkt met een bonusregeling ervoor te zorgen dat meer mensen met een goed inkomen zich in de probleemwijken vestigen. "
(Bron)

Gewoon nog meer overheid die nog meer gaat verklooien aan de huizenmarkt. En nog meer gaat kosten.
pi_54879946
quote:

[..]

Dat sowieso ja. Die VVD kan nu ook wel inpakken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:16:31 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54880038
Ze moeten al die achterstandswijken gewoon platgooien, er nieuwe huizen opbouwen in een betaalbare startersklasse en daarnaast nog een paar honderdduizend extra woningen door het land bouwen. Maar nee hoor, laten we wat volkstuintjes bouwen, dan willen mensen vast tussen paupervolk in pauperbuurten wonen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_54880105
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ze moeten al die achterstandswijken gewoon platgooien, er nieuwe huizen opbouwen in een betaalbare startersklasse en daarnaast nog een paar honderdduizend extra woningen door het land bouwen. Maar nee hoor, laten we wat volkstuintjes bouwen, dan willen mensen vast tussen paupervolk in pauperbuurten wonen.
Een nieuw kleurtje op het kozijn doet wonderen
  woensdag 28 november 2007 @ 02:34:24 #61
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_54883611
Dus deze week zijn definitief de belspelletjes van de buis, gaan de seksreclames op de late avond geheel van een rits Nederlandse netten en komt er een pooierverbod.

Weer een lekker verbodweekje geweest!

Een verbod op Zeeuwse Captain Iglo's met een wapenstok die scholieren met sadistisch genoegen in elkaar meppen, komt er dan weer niet.
pi_54884538
quote:

Echt he
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef en_door_slecht het volgende:
(Bron)

Gewoon nog meer overheid die nog meer gaat verklooien aan de huizenmarkt. En nog meer gaat kosten.
Echt he

Ik schaam me met de week meer kapot dat ik m'n stem aan het CDA heb gegeven. Wat een belachelijk kut-kabinet en wat laat het CDA zich kennen als een pluche-partij. Eerst 8 jaar hameren op eigen verantwoordelijkheid en vervolgens 4 jaar lang alles verbieden wat maar een klein incident oplevert Ik schaam me dood, sorry
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 28 november 2007 @ 08:26:54 #63
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54884544
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C83167B7B82656.html
quote:
Een meerderheid in de Tweede Kamer steunt een voorstel van het CDA voor een verbod op growshops. In een growshop worden allerlei benodigdheden voor het telen van wiet verkocht.

Volgens CDA-Kamerlid Van Haersma Buma zijn de winkels onderdeel geworden van de georganiseerde wietteelt en -handel geworden en moeten ze daarom uit het straatbeeld verdwijnen. Zijn voorstel wordt gesteund door de VVD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP.

De belangenorganisatie van growshops ziet niets in een verbod. Daarmee zou de growshopondernemer alleen maar in de criminaliteit worden gedrukt.
Ze zijn lekker bezig deze week. Gaan ze nu ook alle tuincentra sluiten waar je spullen kunt kopen om planten te laten groeien?

Volgende kabinet heeft alleen al 4 jaar nodig om alle aangerichte schade van dit jaar op te lossen
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  woensdag 28 november 2007 @ 08:29:08 #64
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54884562
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt he
[..]

Echt he

Ik schaam me met de week meer kapot dat ik m'n stem aan het CDA heb gegeven. Wat een belachelijk kut-kabinet en wat laat het CDA zich kennen als een pluche-partij. Eerst 8 jaar hameren op eigen verantwoordelijkheid en vervolgens 4 jaar lang alles verbieden wat maar een klein incident oplevert Ik schaam me dood, sorry
troost je, je was blijkbaar niet de enige die deze fout heeft gemaakt ;p
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
pi_54884979
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:29 schreef Brupje het volgende:

[..]

troost je, je was blijkbaar niet de enige die deze fout heeft gemaakt ;p
hier nog eentje. spijt als haren op mijn kop en weet zo op het moment geen alternatief eigenlijk.
pi_54885566
tvp,

al zijn al die CDA/PVDA/VVD stemmers dit gewoon allemaal weer vergeten bij de volgende verkiezingen, want dan gaat het weer om of balkenende op HP lijkt, of of Bos een draaikont is.... Net als de verkiezingen ervoor.

Ik denk, dat als GL stopt met hun natuur en dieren gezeik, dat ze dan een goede liberale partij zouden zijn, ik hoor nooit van die communistische praatjes van hun, ze willen nooit iets verbieden (ook gouden handdruk maakte meisje halsema zich niet zo druk over), hebben respect voor iedereen, en flirten soms met de VVD als de VVD in een liberale stemming/sfeer is.
pi_54885686
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:39 schreef Xith het volgende:
Ik denk, dat als GL stopt met hun natuur en dieren gezeik, dat ze dan een goede liberale partij zouden zijn, ik hoor nooit van die communistische praatjes van hun, ze willen nooit iets verbieden (ook gouden handdruk maakte meisje halsema zich niet zo druk over), hebben respect voor iedereen, en flirten soms met de VVD als de VVD in een liberale stemming/sfeer is.
En dan te bedenken dat GL voortkomt uit o.a. de CPN en wat gristelijk spul. Alleen de PPR had nog iets progressiefs.
pi_54885873
quote:
quote:
Volgens CDA-Kamerlid Van Haersma Buma zijn de winkels onderdeel geworden van de georganiseerde wietteelt en -handel geworden en moeten ze daarom uit het straatbeeld verdwijnen.
Growshops zijn juist in het het straatbeeld omdat het, omdat de rest verboden is, zo'n beetje de enige manier is om buiten de de georganiseerde wietteelt en op een eerlijke manier aan de benodigdheden te komen. Werkelijk...

Overigens is dit wel zo'n beetje de harde kern van dit soort verboden:
quote:
Zijn (CDA) voorstel wordt gesteund door de VVD, de PVV, de ChristenUnie en de SGP.
Verder zijn het de SP en de PvdA die restricties willen als het om geld gaat.
pi_54886165
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:46 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat GL voortkomt uit o.a. de CPN en wat gristelijk spul. Alleen de PPR had nog iets progressiefs.
Er is dan ook weinig liberaals aan GL, Femke ziet graag een wat liberalere koers alleen wordt dat door de partij en kiezers niet erg gewaardeerd.
pi_54886551
Dit is echt de laatste keer dat ik mn stem geef aan een stel gristenhonden.

Ik heb nou echt geen idee meer waar ik op moet stemmen, hopelijk wordt er snel een anarchistische partij opgericht.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:45:10 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54886902
D66 is voor mij het enige alternatief nog waar ik niet zonder angst op durf te stemmen. Alle andere partijen vallen tot nu toe echt keihard door de mand.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:56:32 #72
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54887181
pi_54887257
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:45 schreef ethiraseth het volgende:
D66 is voor mij het enige alternatief nog waar ik niet zonder angst op durf te stemmen. Alle andere partijen vallen tot nu toe echt keihard door de mand.
Alleen dan weer dat kritiekloze toontje van Pechtold richting de EU

Maar sinds de laatste beschouwingen houd ik D'66 ook goed in de gaten. Vlammend betoog voor eigen verantwoordelijkheid en het als maatschappij moeten accepteren dat er met enige regelmaat incidenten zijn die je niet kunt uitsluiten en dat je als overheid dus niet moet proberen om dat wel te doen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54887281
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:45 schreef ethiraseth het volgende:
D66
Idd, en bij gebrek aan beter dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54887591
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
Alleen dan weer dat kritiekloze toontje van Pechtold richting de EU
Dat valt best mee. Alleen wil D66 de EU meer van binnen uit hervormen, in plaats van er van een afstand overheen te staan zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')