abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:55:46 #201
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_55898564
De VS hebben nu ook het/een filmpje vrijgegeven, hier een link.

Maar eigenlijk niets nieuws, de VS speelt gewoon de grote huilie.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_55899012
Alsjeblieft geen TRU or BNW posts hier...
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:21:36 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_55899105
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:55 schreef Stupendous76 het volgende:

Iran Says U.S. Navy 'Fabricated' Video of Gulf Confrontation With Attack Boats

Propaganda, counter-propaganda..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:42:07 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55899605
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dan heb ik slecht nieuws voor je. Dit topic staat hoog op de nominatie om naar [BNW] te gaan.
De hele reeks dan he? 24 delen.

Ik zou zeggen open er dan een apart topic over. Want die filmpjes zullen wel weer 'vals' zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55901163
http://www.zeitgeistmovie.com/ Dit is een erg interressante site voor jullie hier. Vooral vanaf ongeveer de 37.00 min. Het kost je wel even tijd om te zien maar het laat zien hoe Amerika in zijn werk gaat als het om oorlogen gaat. Alles draait om geld en macht...
pi_55901615
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:42 schreef popolon het volgende:
Ik zou zeggen open er dan een apart topic over. Want die filmpjes zullen wel weer 'vals' zijn.
Maar geen witte dozen!
pi_55901907
De propagandamachines draaien weer op volle touren.
Het is afwachten tot er onomstootbaar 'bewijs' plots opduikt, zodat de westerse wereld er enigszins van overtuigd is dat Iran aangevallen moet worden.

Hey, déjà vu... weapons of mass destruction.
pi_55901916
quote:

en ik had gelijk ze gingen het phalanx geschut gebruiken

Overigens zijn die filmpjes zo onduidelijk dat het overal opgenomen kan zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_55901981
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar geen witte dozen!
daar valt dus geen zinnig woord over te zeggen want je ziet bijna niets op die filmpjes
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_55902061
Het is natuurlijk niet onwaarschijnlijk dat de Republikeinse Garde de Amerikanen aan het uitdagen was. Ze namen immers ook die Britten om niets gevangen. Een gespannen sfeer helpt de radicale elementen in Iran, net zoals het de radicale elementen in het Amerikaanse regime helpen, wat ervoor zorgt dat ik Amerika bijna zo veel wantrouw als Iran, hoewel die videobeelden zeer waarschijnlijk echt zijn en daadwerkelijk daar en toen opgenomen. En Amerika moet na de vele provocaties waar het zelf voor verantwoordelijk is, natuurlijk niet beginnen te huilen als Iran hetzelfde doet.

Overigens, zulke incidenten en de mogelijke gevolgen daarvan zijn nog een reden zo snel mogelijk die Irak-oorlog te beëindigen en redelijke relaties aan te gaan met het redelijke krachten binnen Iran.
pi_55902295
hoe zit het verkiezingstechnisch als de VS Iran aan zou vallen?

Worden die vooruitgeschoven of maakt dat allemaal niets uit?
Life sucks
pi_55902301
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef Monidique het volgende:
Het is natuurlijk niet onwaarschijnlijk dat de Republikeinse Garde de Amerikanen aan het uitdagen was. Ze namen immers ook die Britten om niets gevangen.
Ik mag dus als burger van welk willekeurig land altijd in de territoriale wateren van een land komen?

Ook vraag ik me dan meteen af hoe het zit buiten die territoriale wateren zit. Tijdens de drooglegging had men in de VS in die wateren allemaal drank schepen neergelegd. Zou dit tegenwoordig ook nog steeds kunnen?
Dan kunnen we daar ipv alcohol schepen, drugs schepen neerleggen voor de VS kust.
pi_55902352
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:34 schreef Monidique het volgende:
Het is natuurlijk niet onwaarschijnlijk dat de Republikeinse Garde de Amerikanen aan het uitdagen was. Ze namen immers ook die Britten om niets gevangen. Een gespannen sfeer helpt de radicale elementen in Iran, net zoals het de radicale elementen in het Amerikaanse regime helpen, wat ervoor zorgt dat ik Amerika bijna zo veel wantrouw als Iran, hoewel die videobeelden zeer waarschijnlijk echt zijn en daadwerkelijk daar en toen opgenomen. En Amerika moet na de vele provocaties waar het zelf voor verantwoordelijk is, natuurlijk niet beginnen te huilen als Iran hetzelfde doet.

Overigens, zulke incidenten en de mogelijke gevolgen daarvan zijn nog een reden zo snel mogelijk die Irak-oorlog te beëindigen en redelijke relaties aan te gaan met het redelijke krachten binnen Iran.
tja ok eigenlijk geloof ik de VS in deze wel vooral omdat beide iraanse persberichten elkaar tegenspreken
pi_55902440
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik mag dus als burger van welk willekeurig land altijd in de territoriale wateren van een land komen?
Ach, kom op. Dit was niet zomaar iemand die even zomaar ergens over zomaar een grens heen liep. Dit was de Britse marine, bekend bij Iran, waarvan leden gevangen werden genomen, als ware het een opzettelijke operatie, in discutabele wateren, waarna ze op televisie na bedreigd te zijn geweest werden geparadeerd. Dit heeft niets, helemaal niets met "als burger van welk willekeurig land altijd in de territoriale wateren van een land komen" te maken. Eén: Dit had de Republikeinse Garde niet hoeven doen, het had met een meer sissende sisser af kunnen lopen. Maar nee, Twee: De Iranïers besloten ze gevangen te nemen en op de internationale televisie te tonen. Heel wat anders, je vergelijking gaat gewoon niet op, ondanks alle mitsen en maren waren de Iraniërs in dat geval geen nonchalant bevelvolgende dienaars van de niet-discriminerende wet.
pi_55902449
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook vraag ik me dan meteen af hoe het zit buiten die territoriale wateren zit. Tijdens de drooglegging had men in de VS in die wateren allemaal drank schepen neergelegd. Zou dit tegenwoordig ook nog steeds kunnen?
Dan kunnen we daar ipv alcohol schepen, drugs schepen neerleggen voor de VS kust.
nee dat zijn landsgrenzen internationale wateren wel maar daar heb je wel minder rechtsdekking
pi_55902456
Maar moet het hier ook mee eens zijn: The Confrontation That Wasn't.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:28:25 #217
188877 Stupendous76
pi_55906596
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach, kom op. Dit was niet zomaar iemand die even zomaar ergens over zomaar een grens heen liep. Dit was de Britse marine, bekend bij Iran, waarvan leden gevangen werden genomen, als ware het een opzettelijke operatie, in discutabele wateren, waarna ze op televisie na bedreigd te zijn geweest werden geparadeerd. Dit heeft niets, helemaal niets met "als burger van welk willekeurig land altijd in de territoriale wateren van een land komen" te maken. Eén: Dit had de Republikeinse Garde niet hoeven doen, het had met een meer sissende sisser af kunnen lopen. Maar nee, Twee: De Iranïers besloten ze gevangen te nemen en op de internationale televisie te tonen. Heel wat anders, je vergelijking gaat gewoon niet op, ondanks alle mitsen en maren waren de Iraniërs in dat geval geen nonchalant bevelvolgende dienaars van de niet-discriminerende wet.
Iran heeft in het verleden al vaker laten zien hoe ze over dat gebied denken. Het is dus gewoon dom van de Britten. Of Iran het laat doen door de Republikeinse Garde of door de schoenpoetser van de president is geheel aan Iran.
Maar laten we eens kijken hoe de VS omgaan met diplomatiek personeel (dat weet je denk ik vast nog wel, die diplomaten die in Irak werden vastgezet).

Maar terug on-topic maar weer.
Repent, Pray, Forgive
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:32:26 #218
188877 Stupendous76
pi_55906733
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef Monidique het volgende:
Maar moet het hier ook mee eens zijn: The Confrontation That Wasn't.
De blogger post daar ook dit stukje tekst:
quote:
Mind you, I am not questioning the performance or patriotism of the sailors involved. They performed exactly as they’re supposed to. What I am saying is that something’s off about this on the Pentagon’s end.
Het is toch wel heel erg ver achteruit gegaan in de VS daar zeg.
Repent, Pray, Forgive
pi_55906999
Doet me denken aan de confrontatie met Noord Vietnam een aantal jaartjes terug.
Toen werd er zogenaamd een Amerikaanse kruiser aangevallen daar, zodat de oorlog los kon barsten. De stok om mee te slaan. Officieel toegegeven door Robert McNamara, toenmalig minister van de VS.

Ik vermoed dus dat er binnenkort een incident van gelijke strekking volgt, zodat de Amerikanen weer ongestoord aan kunnen vallen. Amerika in oorlogssituatie en Bush kan voorlopig aanblijven als president.

Uiteraard is dit propaganda van de bovenste plank. Of beter geformuleerd; je reinste leugens. Ik begrijp niet dat het nog in een mens' domme harses opkomt om berichten van Amerikaanse overheid (en dan met name defensie) te geloven.
pi_55907914
Mooi gezegd Chooselife, ik had ook geen ander bericht verwacht aan de hand jouw username.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_55908822
Het is wel weer slaapverwekkend typisch dat zoiets redelijk onschuldigs al vaker is voorgekomen, maar dat ze het nu wel openbaar maken, zodat George W. Bush, op zijn hopeloze reis door het Midden-Oosten, weer kan zeggen dat Iran "a threat to world peace" is.

.
pi_55909979
na dat NIE waarin stond dat Iran in 2003 gestopt was met het kernwapenprogramma zie ik Amerika echt niet beginnen aan een Iran-avontuur.

eerder denk ik dat Bush voor het einde van z'n presidentschap dankzij dat NIE een soort van verdrag met Iran wil sluiten net zoals met N-Korea gebeurd is door het zeslanden-overleg.

kan Bush toch zeggen dat hij de as van het kwaad heeft opgelost. Irak/N-Korea/Iran.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_55913682
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

mwah ze kunnen ook scherpstellen op raketten die mach 3 gaan dus dat moet het probleem niet zijn
Ik bedoelde: een kruisraket die geschikt is voor een doel 500 km verderop, is niet geschikt voor een klein bootje op 20 m afstand.
Inmiddels zag ik een opmerking van een opvarende, dat ze bijna het vuur wilden openen op die patrouillebootjes, dus er is ook op dat soort schepen voorzien in kleine doelen. Hetgeen mijn opmerking ontkracht.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_55914126
quote:

Ah leuk, een Iraanse site. ??

Sterke opmerking wel van de woordvoerder: "They shouldn't have been there."

In de Straat van Hormoez horen geen Iraanse patrouilleschepen te varen??
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 10 januari 2008 @ 02:14:34 #225
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_55914761
Grootdoenerrij van de VS.

ieder "incidentje" aangrijpen voor perceptie management voor de mediia uitgangen, het volk en wereld beeld.
Rendon Group.

No war just threats. met wat pech een paar "schiet" incidenten. No war.

de VS trekt dat militair en logistiek niet....zelfs niet als bush het wil.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  donderdag 10 januari 2008 @ 05:06:24 #226
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_55915249
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:28 schreef OldJeller het volgende:
De propagandamachines draaien weer op volle touren.
Het is afwachten tot er onomstootbaar 'bewijs' plots opduikt, zodat de westerse wereld er enigszins van overtuigd is dat Iran aangevallen moet worden.

Hey, déjà vu... weapons of mass destruction.
Iran aanvallen zou de VS nog wel eens flink tegen kunnen vallen.
Hun hele kust zit dicht met kleine speedbootjes met (kruis)raketten en torpedo's.

Als je wilt weten wat er dan gebeurt : de VS heeft zelf al eens een (live) simulatie gespeeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Challenge_2002

Ik zou me nog maar eens achter m'n oren krabben.
zzz
pi_55918498
Nou. Het filmpje van de Amerikanen gezien, en er blijkt weinig aan de hand te zijn. Het filmpje van de Iraniërs gezien en zij bevestigen het. Gewoon een politiek spelletje van het Amerikaanse regime dus.

Maar... de Iraniërs laten maar een klein fragmentje zien, niet dat gedeelte waar ze kennelijk iets over opblazen zeiden, . Iran is ongeveer net zo betrouwbaar, natuurlijk.
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:31:38 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_55918841
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 05:06 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hun hele kust zit dicht met kleine speedbootjes met (kruis)raketten en torpedo's.

Als je wilt weten wat er dan gebeurt : de VS heeft zelf al eens een (live) simulatie gespeeld.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_55919008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 05:06 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

haha, echt gaaf dat ze eerst zo erg verslagen worden dat ze het spel overnieuw doen en dat de spelers aan scripts moeten houden
pi_55919545
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Monidique het volgende:
Het filmpje van de Iraniërs
Iran shows video of navy standoff. "There is no sign of threatening behaviour by the Iranian boats, as alleged by US officials who said their actions were dangerous and provocative. However, the four-minute clip does not appear to show the whole incident in the Strait of Hormuz on Sunday. "
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:11:13 #231
8369 speknek
Another day another slay
pi_55919769
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Chooselife het volgende:
Ik vermoed dus dat er binnenkort een incident van gelijke strekking volgt, zodat de Amerikanen weer ongestoord aan kunnen vallen. Amerika in oorlogssituatie en Bush kan voorlopig aanblijven als president.
Want?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_55926997
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik bedoelde: een kruisraket die geschikt is voor een doel 500 km verderop, is niet geschikt voor een klein bootje op 20 m afstand.
Inmiddels zag ik een opmerking van een opvarende, dat ze bijna het vuur wilden openen op die patrouillebootjes, dus er is ook op dat soort schepen voorzien in kleine doelen. Hetgeen mijn opmerking ontkracht.
Dat zei ik ook ze hebben het phalanx systeem gebruikt, het anti raket systeem.
Overigens hebben veel van die schepen ook nog 1 gewoon kanon
pi_55927032
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:28 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Iran heeft in het verleden al vaker laten zien hoe ze over dat gebied denken.
Het is dus gewoon dom van de Britten. Of Iran het laat doen door de Republikeinse Garde of door de schoenpoetser van de president is geheel aan Iran.
Maar laten we eens kijken hoe de VS omgaan met diplomatiek personeel (dat weet je denk ik vast nog wel, die diplomaten die in Irak werden vastgezet).

Maar terug on-topic maar weer.
Dat maakt nog niet dat het hun gebied is de britten hadden alle rechten om in die internationale wateren te zijn
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:15:58 #234
188877 Stupendous76
pi_55929487
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat maakt nog niet dat het hun gebied is de britten hadden alle rechten om in die internationale wateren te zijn
Dat is juist de grap, volgens Iran is het niet internationaal.
Als Engeland daar al wil komen, moeten ze dat vooral doen met militairen uit hun bezettingsleger in Irak...
Repent, Pray, Forgive
pi_55930339
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:15 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is juist de grap, volgens Iran is het niet internationaal.
Als Engeland daar al wil komen, moeten ze dat vooral doen met militairen uit hun bezettingsleger in Irak...
Dat is dan jammer voor iran maar als het niet erkend wordt door de VN hebben ze weinig te zeggen en kun je het als oorlogsdaad oppakken
pi_55930726
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is dan jammer voor iran maar als het niet erkend wordt door de VN hebben ze weinig te zeggen en kun je het als oorlogsdaad oppakken
Ow moeten we nu opeens wel met de VN gaan schermen. De VS veegt met veel wat de VN doet zijn kont af , maar iran moet het opeens respecteren.
pi_55931242
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow moeten we nu opeens wel met de VN gaan schermen. De VS veegt met veel wat de VN doet zijn kont af , maar iran moet het opeens respecteren.
de VS net zo goed natuurlijk punt blijft dat iran wateren claimt die niet van haar zijn en daar buitenlandse militairen kidnapt.
pi_55932810
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Want?
De "national security and homeland security presidential directive" (de NSPD 51 en de HSPD-20) zorgen ervoor dat Bush mag blijven zitten als het land in een "crisissituatie" verkeert. En die crisissituatie omschrijft men als volgt;

"Catastrophic Emergency" means any incident, regardless of location, that results in extraordinary levels of mass casualties, damage, or disruption severely affecting the U.S. population, infrastructure, environment, economy, or government functions.

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/05/20070509-12.html

Deze wet heeft hij zelf geinstalleerd. Waarom zou iemand zoiets rigoureus' als deze wet installeren. Anticiperen op iets wat wellicht komen gaat?
pi_55933196
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De "national security and homeland security presidential directive" (de NSPD 51 en de HSPD-20) zorgen ervoor dat Bush mag blijven zitten als het land in een "crisissituatie" verkeert. En die crisissituatie omschrijft men als volgt;

"Catastrophic Emergency" means any incident, regardless of location, that results in extraordinary levels of mass casualties, damage, or disruption severely affecting the U.S. population, infrastructure, environment, economy, or government functions.

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/05/20070509-12.html

Deze wet heeft hij zelf geinstalleerd. Waarom zou iemand zoiets rigoureus' als deze wet installeren. Anticiperen op iets wat wellicht komen gaat?
nu dat is vooral gedaan na de aanslagen in spanje.
En op zich ook wel logisch dat je een nieuwe president niet gaat inwerken wanneer men in een thermo nucleaire oorlog zit
Echter zou daar een termijn aan moeten worden verbonden van bv 1 maand
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:27:39 #240
188877 Stupendous76
pi_55933240
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

de VS net zo goed natuurlijk punt blijft dat iran wateren claimt die niet van haar zijn en daar buitenlandse militairen kidnapt.
Ach, uiteindelijk is het toch echt de schuld van de Britten zelf -> link

En bij het zoeken naar meer informatie blijkt dat een aantal Amerikanen het dus echt niets uitmaakt hoe hun eigen regering over Iran denkt -> link
Repent, Pray, Forgive
pi_55933309
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nu dat is vooral gedaan na de aanslagen in spanje.
En op zich ook wel logisch dat je een nieuwe president niet gaat inwerken wanneer men in een thermo nucleaire oorlog zit
Echter zou daar een termijn aan moeten worden verbonden van bv 1 maand
Hoe weet jij dat de aanslagen in Madrid de aanleiding was om deze wet te installeren?
pi_55933398
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat de aanslagen in Madrid de aanleiding was om deze wet te installeren?
omdat gezegd is toen ze dat deden
Aanslag in spanje vlak voor verkiezingen -> enorme omkeer in de politiek en dat wil men dus tegenwerken
pi_55933414
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

omdat gezegd is toen ze dat deden
Aanslag in spanje vlak voor verkiezingen -> enorme omkeer in de politiek en dat wil men dus tegenwerken
Alsjeblieft zeg. En dat geloof jij?
pi_55933539
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:34 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. En dat geloof jij?
Ja wat het is niet dat ze er zelf zoveel profijt van hebben elke dag dat bush langer op de stoel zit hoe impopulairder hij wordt
Maar waarom denk jij het dan
pi_55933697
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja wat het is niet dat ze er zelf zoveel profijt van hebben elke dag dat bush langer op de stoel zit hoe impopulairder hij wordt
Maar waarom denk jij het dan
De toekomst zal wijzen of ze er profijt van krijgen. En met "ze" heb ik het met name over de befaamde "Bush-lobby".

Wat denk je nou zelf. Dat het iemand uit die hele Bush;obby een ene fuck kan schelen hoe popu- of impopulair Bush voor de Amerikaanse bevolking cq stemmer is? Gut wat ben jij naief zeg.

Ik denk dat, omdat bij Amerikanen niks toeval is. Dat is namelijk nooit zo geweest. En het is nou eenmaal zo dat de geschiedenis zich blijft herhalen. Niks nieuws onder de zon.
pi_55933973
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:45 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De toekomst zal wijzen of ze er profijt van krijgen. En met "ze" heb ik het met name over de befaamde "Bush-lobby".

Wat denk je nou zelf. Dat het iemand uit die hele Bush;obby een ene fuck kan schelen hoe popu- of impopulair Bush voor de Amerikaanse bevolking cq stemmer is? Gut wat ben jij naief zeg.

Ik denk dat, omdat bij Amerikanen niks toeval is. Dat is namelijk nooit zo geweest. En het is nou eenmaal zo dat de geschiedenis zich blijft herhalen. Niks nieuws onder de zon.
Daar had ik het ook over maar ik verwachte zo`n bnw reactie al
Doordat hij zo impopulair is hebben de republikeinen en dus ook de neocons de macht in de senaat en congres verloren feitelijk zijn ze vleugellam gemaakt omdat beide kamers alles kunnen blokkeren.

En natuurlijk moet je ze wantrouwen maar je moet niet overal een groot complot achter gaan zoeken.
Dat is namelijk hetgeen wat me het meeste tegenstaat van de tru adepten ze zijn niet realistisch
(val jij trouwens onder het clubje mensen die denkt dat het wtc ook door bush is georganiseerd )
pi_55934171
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Daar had ik het ook over maar ik verwachte zo`n bnw reactie al
Doordat hij zo impopulair is hebben de republikeinen en dus ook de neocons de macht in de senaat en congres verloren feitelijk zijn ze vleugellam gemaakt omdat beide kamers alles kunnen blokkeren.

En natuurlijk moet je ze wantrouwen maar je moet niet overal een groot complot achter gaan zoeken.
Dat is namelijk hetgeen wat me het meeste tegenstaat van de tru adepten ze zijn niet realistisch
(val jij trouwens onder het clubje mensen die denkt dat het wtc ook door bush is georganiseerd )
Dankzij een recent publiek optreden van dhr Robert McNamara zoek ik achter alles wat de VS uitvreet een complot. Hij gaf hierin namelijk toe dat de waarheid (vooral ten tijde van zijn ambtstermijn) namelijk meestal echt te bizar voor woorden is. En een verdere geschiedenis wijst namelijk uit dat het land buitengewoon huichelachtige regeringen kent.

Dat WTC verhaal? Het is natuurlijk niet georganiseerd, maar gewoon toegelaten. Het kwam even tè goed uit. Uiteraard is dit gebaseerd op mijn vermoedens en waarschijnlijkheden.
pi_55934346
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dankzij een recent publiek optreden van dhr Robert McNamara zoek ik achter alles wat de VS uitvreet een complot. Hij gaf hierin namelijk toe dat de waarheid (vooral ten tijde van zijn ambtstermijn) namelijk meestal echt te bizar voor woorden is. En een verdere geschiedenis wijst namelijk uit dat het land buitengewoon huichelachtige regeringen kent.

Dat WTC verhaal? Het is natuurlijk niet georganiseerd, maar gewoon toegelaten. Het kwam even tè goed uit. Uiteraard is dit gebaseerd op mijn vermoedens en waarschijnlijkheden.
bron

Maar als ik het goed heb waren die optredens ook allang bekend
pi_55934650
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

bron

Maar als ik het goed heb waren die optredens ook allang bekend
Och ga maar even kijken.

http://nl.youtube.com/watch?v=4noYdd4Ay4U
pi_55934751
Dit is wel een interessante 3 minuten tekst:

http://nl.youtube.com/watch?v=pbJLwk-bJaA