Overigens al flink wezen schijten, maar dat mocht niet baten.quote:
Haha, is ook geen probleem ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw ja dat weet ik toch allang niet meer man.
Eet je wel genoeg vis?quote:
Daaromquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies
maar goed doet er niet toe verder
Immer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg vis?
eerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
hoi
quote:
Goed idee. Ik heb hier een laptop, ook goed?quote:
Joquote:
Muckie....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef Muck het volgende:
zoooo
een paar uurtjes aan verslagen frummelen, dan nog 3 uur biologie en dan kan ik naar huis
veel handigerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo
Vanavond weer ja
En vanavond geen gestress met treinen en overstap en dergelijk quatsch
ga ik gelijk even doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie.... [ afbeelding ]
lieverd, lees dit ff... Zoals ik al voorspeld had, MM leest terug
[KSC #520] Nog tragere koffie
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
veel handiger
[..]
ga ik gelijk even doen
quote:
But offcourse!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hier een laptop, ook goed?
U neemt den auto?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo
Vanavond weer ja
En vanavond geen gestress met treinen en overstap en dergelijk quatsch
ik lees niet per se terugquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie.... [ afbeelding ]
lieverd, lees dit ff... Zoals ik al voorspeld had, MM leest terug
[KSC #520] Nog tragere koffie
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
Ik lag gister pas om half 4 in bed
Tot 2 uur achter de pc gezeten, toen wilde ik gaan slapen maar bedacht me dat ik nog honger had en nog fit was, dus ben ik maar ff gaan eten en studeren
Heldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef crossover het volgende:
Ik lag gister pas om half 4 in bed
Tot 2 uur achter de pc gezeten, toen wilde ik gaan slapen maar bedacht me dat ik nog honger had en nog fit was, dus ben ik maar ff gaan eten en studeren
Je hebt iig geen last van die zieke collega.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Collega opnieuw ziek.. Ben benieuwd hoelang deze soap nog aanhoudt
Jazeker. MPGmobiel heeft vanmorgen nog wat benzine gekregen, en staat nu even te rusten hier bijde TU/e. Vanmiddag tuf ik via de TU naar Didam en vannacht terug naar Venloquote:
OKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees niet per se terugwerd alleen hierop gewezen door iemand dat het over mij ging
ah, mooi zo, opgelostquote:
congratsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
gisteren rijbewijs gehaald trouwens
ik lees echt nooit terugquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees niet per se terugwerd alleen hierop gewezen door iemand dat het over mij ging
Dat zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij kan beter iets anders nemenflauwheid
OOK al mod?! Naniyate?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, mooi zo, opgelost
en ja, het ís ook snel gegaan, en natuurlijk is dat raar, ik zal de laatste zijn die dat ontkent.
het is heel vervelend hoe het gelopen is met lars, maar hij had gelijk, we gingen al langer veel meer als vrienden met elkaar om, dan als een stelletje. Natuurlijk was ik de eerste dagen finaal over de zeik, maar nadat ik heel, héél veel nagedacht heb, heb ik besloten dat hij gewoon geljk had en was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Feliquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
wat leuk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef shifto het volgende:
auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |