het is traagquote:
Nu de rest nogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
True, maar goed dat je er bent!
Momenteel hier ook ff...quote:
had je niks beters te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel hier ook ff...
Maar de hele avond nee de hele dag was het huilen met de pet op![]()
BeeIxquote:
Jawel... college volgen, wat ik ook braaf gedaan heb.quote:
grapje schat, grapjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
BeeIx
[..]
Jawel... college volgen, wat ik ook braaf gedaan heb.
Overdag ook niet veel hier geweest
Vanavond was het me te traag![]()
Papierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga naar bed.
Slaap lekker koffie kindjes
truste papierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga naar bed.
ah come ooooooooonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zou M-M nu moeten binnenvallen en een opmerking maken over jullie kleffe gedoe!
Hehe, wanneer ga je mij zo noemen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ah come ooooooooon
ik zeg zelfs tegen erik weleens lieverd/schatje/weet ik veel
en nee, daar ga ik niet mee uit, heb ik niks mee en die komt ook niet bij me eten morgen
wat is het verschil?
Ik raak al een beetje ingeburgerd hier, geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wanneer ga je mij zo noemen dan?
Goede opmerking wel van DaMart!
lieve schat, jou ken ik niet zo goedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wanneer ga je mij zo noemen dan?
we houden al opquote:Goede opmerking wel van DaMart!
pffff.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk zou M-M nu moeten binnenvallen en een opmerking maken over jullie kleffe gedoe!
slaaplekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga naar bed.
awwwwquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raak al een beetje ingeburgerd hier, geloof ik.
I know, maar daar gaat verandering in komenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
lieve schat, jou ken ik niet zo goed
[..]
we houden al op
O, zo was die post anders niet bedoeld hoor! Ik bedoelde gewoon letterlijk wat er stondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know, maar daar gaat verandering in komen
En met die opmerking bedoelde ik dat DaMart op M-M afgeeft, heel goed!
Tofquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know, maar daar gaat verandering in komen
En met die opmerking bedoelde ik dat DaMart op M-M afgeeft, heel goed!
Ja, precies. Maar het went welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
awwww
we gaan vaak ook zo snel dat je geen andere keus hebt
Jazeker!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik raak al een beetje ingeburgerd hier, geloof ik.
Ik lees de achterliggende gedachte!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, zo was die post anders niet bedoeld hoor! Ik bedoelde gewoon letterlijk wat er stond.
Ja, die heb ik er via een edit even bijgezet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik lees de achterliggende gedachte!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know, maar daar gaat verandering in komen![]()
nou, dat is nou ook weer nergens voor nodig!quote:En met die opmerking bedoelde ik dat DaMart op M-M afgeeft, heel goed!
Ik kan dus niet begrijpen dat iemand er moeite mee heeft, als ik eerlijk moet zijn. Er moet toch wat te ouwehoeren zijn. Ik denk dat het jaloezie is, je reinste jaloezie! En ik vind ook dat het onwijs meevalt wat betreft 'geklef' hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
nou, dat is nou ook weer nergens voor nodig!
kijk, M en ik zijn helemaal blij en gelukkig at the moment, en ja, we hebben elkaar hier leren kennen en natuurlijk vinden we het heel leuk om met jullie te delen, maar ik kan me voorstellen dat iemand daar problemen mee heeft.
Ik vind MM echt heel tof, maar ik snap gewoon niet waar het probleem dat ze blijkbaar heeft met MPG en mij nou vandaan komt. Als ik van te voren had geweten dat ze zich er zo aan zou ergeren, hadden we het wel meer privé gehouden denk ik.
Ik denk meer dat je de juiste snaar geraakt heb. Het borrelt al wat langer. Maar ach, het loopt wel los :0quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ben wel weer wat gestart he, met mijn grapje.
ik weet het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan dus niet begrijpen dat iemand er moeite mee heeft, als ik eerlijk moet zijn. Er moet toch wat te ouwehoeren zijn. Ik denk dat het jaloezie is, je reinste jaloezie!
quote:En ik vind ook dat het onwijs meevalt wat betreft 'geklef' hoor!
Keep on goin'!
ja dat ja....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je de juiste snaar geraakt heb. Het borrelt al wat langer. Maar ach, het loopt wel los :0
Ik denk het ook maar hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet het niet
[..]
we redden ons wel met MSN/SMS/IRL
Ze moet gewoon niet zeiken, klaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat ja....
MPG en ik hebben het er gisteren ook over gehad hoor
zeker wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk het ook maar hè
Die vormen zijn ook het meest belangrijk
Ik ken de achterliggende gedachte van M-M natuurlijk ook niet, maar heb het zelf altijd als wat luchtige opmerkingen opgevat. Vandaar ook dat ik er aan refereerde, toen ik een semikleffe post zagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je de juiste snaar geraakt heb. Het borrelt al wat langer. Maar ach, het loopt wel los :0
nou ja, als ze er een probleem mee heeft, kan dat natuurlijk, maar zég dat dan gewoon'!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze moet gewoon niet zeiken, klaar.
vooral die laatste... morgen vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk het ook maar hè
Die vormen zijn ook het meest belangrijk
Dat had je niet moeten doen, gelukkig heb je dat niet gedaan, nu komt het er eindelijk een keer uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de achterliggende gedachte van M-M natuurlijk ook niet, maar heb het zelf altijd als wat luchtige opmerkingen opgevat. Vandaar ook dat ik er aan refereerde, toen ik een semikleffe post zag.
Als ik nou had geweten dat het zo gevoelig zou liggen, had ik het grapje wel voor me gehouden.
Dat natuurlijk ook, dan krijg je in ieder geval niet dit soort reacties!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja, als ze er een probleem mee heeft, kan dat natuurlijk, maar zég dat dan gewoon'!
ik ook, maar het werd op een gegeven moment gewoon een beetje te gek naar mijn ideequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de achterliggende gedachte van M-M natuurlijk ook niet, maar heb het zelf altijd als wat luchtige opmerkingen opgevat.
ik snap je, het is al dagen een running joke hierquote:Vandaar ook dat ik er aan refereerde, toen ik een semikleffe post zag.
maakt niet uit johquote:Als ik nou had geweten dat het zo gevoelig zou liggen, had ik het grapje wel voor me gehouden.
quote:
Zij zat er behoorlijk over te zeiken... maargoed.. Muck en ik doen het verder wel via MSN/SMS en uiteraard in IRLquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de achterliggende gedachte van M-M natuurlijk ook niet, maar heb het zelf altijd als wat luchtige opmerkingen opgevat. Vandaar ook dat ik er aan refereerde, toen ik een semikleffe post zag.
Als ik nou had geweten dat het zo gevoelig zou liggen, had ik het grapje wel voor me gehouden.
Mooi man! Geniet er lekker van!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prima!![]()
Tof land, erg mooi, lekker weer, etc...![]()
OAquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prima!![]()
Tof land, erg mooi, lekker weer, etc...![]()
Hèhè, ben je weer toegelaten?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
hoi
Ja mooi hè! Love is in the airquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:47 schreef OA het volgende:
Ik heb wat gemist dus...![]()
MPG & Muck...![]()
Het hing in de lucht...Leuk hoor!!
![]()
Jupquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:47 schreef OA het volgende:
MPG & Muck...![]()
![]()
5 uur vroeger.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA: hoe laat leef je daar nu eigenlijk?
Hehe, good luck driving!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef OA het volgende:
[..]
5 uur vroeger.![]()
Ik ben er weer vandoor. Morgen om 3 uur op. We gaan wat dingen bekijken bij zonsopgang, maar moeten 100 km over ongeasfalteerd rijden...![]()
Tofquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:50 schreef OA het volgende:
[..]
5 uur vroeger.![]()
Ik ben er weer vandoor. Morgen om 3 uur op. We gaan wat dingen bekijken bij zonsopgang, maar moeten 100 km over ongeasfalteerd rijden...![]()
Juist!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
Bedtijd... MOet morgen weer fris en fruitig in de wagen kunnen stappen![]()
das waarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten doen, gelukkig heb je dat niet gedaan, nu komt het er eindelijk een keer uit.
dank je!quote:
quote:En M, watch your head
ja, M & ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:47 schreef OA het volgende:
MPG & Muck...![]()
![]()
thanx mate!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist!
Have fun!
Slaap lekker!
Zoals je zelf al zegt: ik zag het vooral als running joke hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook, maar het werd op een gegeven moment gewoon een beetje te gek naar mijn idee
[..]
ik snap je, het is al dagen een running joke hier
[..]
maakt niet uit joh
Indd... MM zit er geloof ik om de een of andere reden mee, ze heeft me namelijk ook buiten fok om hiermee benaderdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt: ik zag het vooral als running joke hier.
Maar ik vind het dan weer wel lullig dat door mijn grap er nu wat kritisch over iemand wordt gepraat, zonder dat die persoon er zelf bij is om direct te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |