Vertel, vertel.... ik heb donderdagavond vrij daar en vlieg pas vroeg in de middag op vrijdag terug.quote:
Stap een taxi in en zeg de volgende woorden: El mejor club de Valencia. Geheid dat je in de juiste club terecht komt.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef Fogel het volgende:
Vertel, vertel.... ik heb donderdagavond vrij daar en vlieg pas vroeg in de middag op vrijdag terug.
Er staat me iets bij dat dit juist geen goed plan was...quote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stap een taxi in en zeg de volgende woorden: El mejor club de Valencia. Geheid dat je in de juiste club terecht komt.
Dat heb ik ook wel eens in Barcelona gedaan. Was denk ik net zo'n groot succesquote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stap een taxi in en zeg de volgende woorden: El mejor club de Valencia. Geheid dat je in de juiste club terecht komt.
Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal. dat was dus wat er gebeurde.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Fogel het volgende:
Er staat me iets bij dat dit juist geen goed plan was...
Nee, ik ga eerst naar het pin-apparaat en trek m'n hele zakelijke rekening leeg. Vervolgens stop ik het in een kussensloop, slaap er een nachtje op en stort het dan de volgende dag weerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt alleen contanten betaald?
Oh, dat deel van het verhaal had ik nog niet gelezen. In Barcelona kwamen we uit in een lege disco, waar de taxichauffeur geld kreeg van de portier toen we eenmaal binnen warenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal. dat was dus wat er gebeurde.
Volgende keer gewoon zelf afdrukkenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef flipsen het volgende:
Nee, ik ga eerst naar het pin-apparaat en trek m'n hele zakelijke rekening leeg. Vervolgens stop ik het in een kussensloop, slaap er een nachtje op en stort het dan de volgende dag weer
Laatste post:quote:Op donderdag 8 november 2007 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal. dat was dus wat er gebeurde.
Dat soort clubs wil ik dus niet heen, maar het wordt wel tijd dat je je verslag eens verder schrijft.quote:Op maandag 3 september 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja. Zoals het er nu staat, zitten we nog bij de hoeren van El Romani.
Ik hoop dat je dit niet meent...quote:Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst naar het pin-apparaat en trek m'n hele zakelijke rekening leeg. Vervolgens stop ik het in een kussensloop, slaap er een nachtje op en stort het dan de volgende dag weer
Een plaats als Dinant, Wuppertal of Trier misschienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand een leuk plaatsjes in Bel, Dld of Lux met een goed, maar niet te duur hotel dat te bereiken is per trein. Liefst een plaatsje met veel natuur goede mogelijkheden om foto's te maken
Geinigquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:13 schreef DutchTrain het volgende:
Je mag het nu zelf proberen van SAS =>
Dash & Crash
Neequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:05 schreef Thetallguy het volgende:
Gisteren naar de film geweest, deed nog iemand van hier mee
[ afbeelding ]
lijkt ie een beetje?
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:19 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier nu al de hele dag.
Voor de jonge Nederlanders: Sneeuw is dat witte spul wat eens per 15 jaar ofzo uit de wolken komt en dan eventueel een paar uur op de grond en op de wegen blijft liggen (en daardoor het hele land lam legt)
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:19 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier nu al de hele dag.
Voor de jonge Nederlanders: Sneeuw is dat witte spul wat eens per 15 jaar ofzo uit de wolken komt en dan eventueel een paar uur op de grond en op de wegen blijft liggen (en daardoor het hele land lam legt)
Natte sneeuw? Sneeuw die meer dan enkele uren blijft liggen komt in ieder geval niet zo heel veel (meer) voor in Nederland.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren sneeuwt het hier elk jaar de laatste week van november en de eerste week van maart. De beste tijden om op vakantie te gaan (wel oppassen dat het vliegveld niet gesloten is dan)
Ook leuk = > http://www.airsouthwest.com/ gaat volgend seizoen vanaf Rotterdam Airport naar London Gatwick vliegen.... met een Dash 8
Nee, echte sneeuw die een paar dagen blijft liggen is er toch altijd wel 2x per jaar hier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:53 schreef Fogel het volgende:
Natte sneeuw? Sneeuw die meer dan enkele uren blijft liggen komt in ieder geval niet zo heel veel (meer) voor in Nederland.
Een -400 zo te zien.quote:Een Dash8-400? Da's de enige onveilige in de serie, de kleinere 300 is niks mee aan de hand (behalve dat ze nog meer herrie maken en trager zijn)
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
Air Southwest vliegt niet met -400s voor zover ik weet hoorgeloof alleen -200 en/of -300
Foutje op een andere websitequote:What type of aircraft does Air Southwest operate?
Air Southwest operate a single type fleet of Bombardier DHC8-311 aircraft each powered by two Pratt and Whitney Canada PWC123 turboprop engines. These pressurised aircraft are equipped with ACAS and EGPW systems and operate to CAT 2 weather limits. Each aircraft can accommodate up to 50 passengers.
Kleine, trage herriebakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
Air Southwest vliegt niet met -400s voor zover ik weet hoorgeloof alleen -200 en/of -300
Volgens skyscanner.net duurt een enkele reis Rotterdam - Friedrichshafen 25 uur en 40 minuten met dat dingquote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Fogel het volgende:
Kleine, trage herriebakken.
Daar moet ik binnenkort mee naar Singaporequote:Op zondag 11 november 2007 00:41 schreef Thetallguy het volgende:
Maar een A340 is ook niet alles
[ afbeelding ]
gisteren in Quito, geen ernstig gewonden
Cathay?quote:Op zondag 11 november 2007 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar moet ik binnenkort mee naar Singapore![]()
Lufthansa.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef Thetallguy het volgende:
Cathay?
Dat zijn iig geen -600s zoals deze van Iberia
Overdag is het probleem minder. 's Avonds heb je meestal last van de opkomende mist. Ik boek in ieder geval geen vluchten naar Quito meer waarbij de aankomst in de avond is. Aan één keer tig rondjes om Quito heen blijven cirkelen inclusief een halfslachtige poging tot landen om vervolgens maar door te vliegen naar Guayaquil en daar de nacht moeten doorbrengen heb ik wel voldoende gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef flipsen het volgende:
Die 340-600 zit ik regelmatig in, geen probleem. Het probleem hier is het vliegveld in Quito, één van de moeilijke vliegvelden om te landen, door de hoge ligging en de omliggende bergen. Wil het toch maar liever niet meemaken trouwens.
Zou dus goed bij je passenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef k_man het volgende:
Ontzettend lomp, maar het heeft wel wat.
Ach, dat lligt aan je definitie van 'slow'quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef k_man het volgende:
Als we het aan jou overlaten is er hier überhaupt geen slowchat. Prutser.
Beter één post in deze SC, dan géén post in deze SC.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Zit ik nou weer in de PTA slowchat
Kost ook wat ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef k_man het volgende:
Ontzettend lomp, maar het heeft wel wat.
Ik had op dat moment alleen de mooie gebieden gezien (de drooggelegde rivier voor een groot stuk doorgewandeld, in het 'betere deel' van het centrum geweest en bij het museumgebied geweest in de rivier). Woensdag heb ik ook delen gezien die bijna vervallen zijn... Desondanks is Valencia toch een mooie stad waar genoeg te zien is voor een paar dagenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:23 schreef k_man het volgende:
Valencia is geen mooie stad. Wel een leuke stad.
Alles was mooi verlicht, maar dat zou ermee te maken kunnen hebben dat er een of andere delegatie daar was. Eerst werd ik door beveiligingpersoneel (ala Securitas) weggestuurd toen ik wat dichterbij het blauw verlichtte gebouw wilde gaan kijken om vervolgens 50 meter verderop door de guardia civil staande gehoude worden... ik moest laten zien wat ik in mijn jaszakken had en moest mijn paspoort laten zien. Alles bleek na verificatie van mijn ID-kaart nummer OK en ik mocht verder, iets wat niet het geval was voor twee "wat donkerder getinte" personen die ook toevallig voorbij liepen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:16 schreef k_man het volgende:
Lucky bastard. Ik heb ook gewacht op de duisternis, maar mooie verlichting ho maar! Alleen het concertgebouw was aangelicht.
Maar daar mocht ik dus niet bij in de buurt komen omdat er een hele club mensen in donkere pakken (zeker 100 personen) in het gebied tussen het witte gebouw en de bioscoop stond, met champagneglazen en al.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef k_man het volgende:
Dat blauw verlichte pand is de bioscoop.
Groot contrast met hoe het er maandag uit zag:quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:43 schreef k_man het volgende:
Alleen deze was mooi verlicht:
[ afbeelding ]
www.hertz.nlquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:07 schreef Douwe het volgende:
BTW, heeft iemand énig idee waar ik kan zien hoeveel een retourtje met de trein Enschede - Münster kost? Kan het echt nergens vinden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Douwe het volgende:
Als ik Jag zn MSN naam mag geloven reed hij 329 in een Porsche 996 Turbo![]()
Hertz is vreselijk, die moeten hun auto's altijd zo volplakken met stickers en logo's... Doen dan Avis maarquote:
In PTA staat een aardig topic, met foto's van een Lambo en een Porsche die gecrashed zijn nadat ze met snelheden tot 320 km/u een straatrace hadden gehouden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt ja. En nee, ik reed zelf niet, lijkt me nog niet echt veilig om zulke snelheden te rijden.![]()
Je koopt zo'n auto niet om keurig 120 te rijden als er geen snelheidsbeperking geldt. Lijkt me nou tamelijk saai als je een auto nooit uitlaat. Een snelle BMW die 280-300 kan is net zo gevaarlijk als een Porsche hoor. Gelukkig dat dit geen race was.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef k_man het volgende:
[..]
In PTA staat een aardig topic, met foto's van een Lambo en een Porsche die gecrashed zijn nadat ze met snelheden tot 320 km/u een straatrace hadden gehouden.
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je zo snel op een openbare weg gaat rijden. Dat is geen kwestie van nog niet veilig. Dat is altijd onveilig. Ik vind het tamelijk dom van je Jag.
Ja, ben ik daar in de buurt dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
Staat er op station Glanerbrug/Enschede geen DB automaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |