quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:19 schreef Fogel het volgende:
Het sneeuwt hier nu al de hele dag.
Voor de jonge Nederlanders: Sneeuw is dat witte spul wat eens per 15 jaar ofzo uit de wolken komt en dan eventueel een paar uur op de grond en op de wegen blijft liggen (en daardoor het hele land lam legt)
Natte sneeuw? Sneeuw die meer dan enkele uren blijft liggen komt in ieder geval niet zo heel veel (meer) voor in Nederland.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren sneeuwt het hier elk jaar de laatste week van november en de eerste week van maart. De beste tijden om op vakantie te gaan (wel oppassen dat het vliegveld niet gesloten is dan)
Ook leuk = > http://www.airsouthwest.com/ gaat volgend seizoen vanaf Rotterdam Airport naar London Gatwick vliegen.... met een Dash 8
Nee, echte sneeuw die een paar dagen blijft liggen is er toch altijd wel 2x per jaar hier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:53 schreef Fogel het volgende:
Natte sneeuw? Sneeuw die meer dan enkele uren blijft liggen komt in ieder geval niet zo heel veel (meer) voor in Nederland.
Een -400 zo te zien.quote:Een Dash8-400? Da's de enige onveilige in de serie, de kleinere 300 is niks mee aan de hand (behalve dat ze nog meer herrie maken en trager zijn)
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
Air Southwest vliegt niet met -400s voor zover ik weet hoorgeloof alleen -200 en/of -300
Foutje op een andere websitequote:What type of aircraft does Air Southwest operate?
Air Southwest operate a single type fleet of Bombardier DHC8-311 aircraft each powered by two Pratt and Whitney Canada PWC123 turboprop engines. These pressurised aircraft are equipped with ACAS and EGPW systems and operate to CAT 2 weather limits. Each aircraft can accommodate up to 50 passengers.
Kleine, trage herriebakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
Air Southwest vliegt niet met -400s voor zover ik weet hoorgeloof alleen -200 en/of -300
Volgens skyscanner.net duurt een enkele reis Rotterdam - Friedrichshafen 25 uur en 40 minuten met dat dingquote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Fogel het volgende:
Kleine, trage herriebakken.
Daar moet ik binnenkort mee naar Singaporequote:Op zondag 11 november 2007 00:41 schreef Thetallguy het volgende:
Maar een A340 is ook niet alles
[ afbeelding ]
gisteren in Quito, geen ernstig gewonden
Cathay?quote:Op zondag 11 november 2007 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar moet ik binnenkort mee naar Singapore![]()
Lufthansa.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef Thetallguy het volgende:
Cathay?
Dat zijn iig geen -600s zoals deze van Iberia
Overdag is het probleem minder. 's Avonds heb je meestal last van de opkomende mist. Ik boek in ieder geval geen vluchten naar Quito meer waarbij de aankomst in de avond is. Aan één keer tig rondjes om Quito heen blijven cirkelen inclusief een halfslachtige poging tot landen om vervolgens maar door te vliegen naar Guayaquil en daar de nacht moeten doorbrengen heb ik wel voldoende gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef flipsen het volgende:
Die 340-600 zit ik regelmatig in, geen probleem. Het probleem hier is het vliegveld in Quito, één van de moeilijke vliegvelden om te landen, door de hoge ligging en de omliggende bergen. Wil het toch maar liever niet meemaken trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |