Ja, dat viel me ook op, ik dacht 'nu al klaar?'. Met mezelf erbij is het 10 natuurlijk.quote:
Dit jaar op die manier naar Bucharest gekomen zonder problemen. Kon ik ook nog even lunchen in Wenen. En het is ook makkelijk meteen de juiste airlines te vinden voor multicityrondreistrips(c).quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ja maar, dat wil je niet... ik vlieg alleen directe vluchten of binnen allianties. Als er iets fout gaat, moet de airline het maar oplossen ipv ikzelf.
OK, als je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren extra incalculeerd op de transferluchthavens, dan kan het inderdaad. En voor een multicityrondreistrips(c) is het inderdaad wel ideaal, maar dan ben je ook dagen op de 'tussenstops' normaal gesproken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dit jaar op die manier naar Bucharest gekomen zonder problemen. Kon ik ook nog even lunchen in Wenen. En het is ook makkelijk meteen de juiste airlines te vinden voor multicityrondreistrips(c).
Pas sinds enkele maanden inderdaad...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
Tip: www.skyscanner.net geeft nu ook de mogelijk om met overstap van low cost airlin op low cost airline te zoeken.
Maar er is nog niemand geweest die dat hier gemeld had.quote:
Dat was post nummer 8.000quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:
Actief topic sinds gisteren ineens
Een beetje schoppen doe twonderen, zo af en toe.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:
Actief topic sinds gisteren ineens
Nog 10 werkuren en het is weekend.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef k_man het volgende:
Nou nou, poe poe, de week is weer doormidden. Bijna weekend.
Gaan jullie nog iets TRV-verantwoords doen?

Hehe wat grappig. Die gemeente is hier om de hoek. Ik denk een kilometer of 10.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga volgende week naar Valencia, de week daarna waarschijnlijk naar de gemeente Aa en Hunze (of all places) en de week daarna naar omgeving Nijmegen (en tussendoor steeds naar Trondheim terug). Is dat TRV-gerelateerd genoeg?
Waarom wil je geld storen bij de bank?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef flipsen het volgende:
Ik ben naar het centrum afgereisd [ afbeelding ]
En heb daar vervolgens 5 kwartier in de rij gestaan om geld te storen bij de bank [ afbeelding ]
Biertje pakken? (het is nog niet helemaal zeker of ik ga...)quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hehe wat grappig. Die gemeente is hier om de hoek. Ik denk een kilometer of 10.![]()
Daar krijg ik een kick van, dan zie ik hoe goed het met Típica Reizen gaatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom wil je geld storen bij de bank?![]()
Heb nog geen hotel geboekt -ik weet niet eens zeker of ik ga-, maar ben van plan om in een stad dichtbij iets te boeken, zodat ik 's avonds tenminste een beetje keuze heb qua restaurants en cafes ipv uitsluitend de snackbar op de hoek en cafe Piet tegenover de kerk.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
Waar slaap je?
Je krijgt alleen contanten betaald?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar krijg ik een kick van, dan zie ik hoe goed het met Típica Reizen gaat
Ik kan het Martini hotel en het Mercure aanraden in Groningen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb nog geen hotel geboekt -ik weet niet eens zeker of ik ga-, maar ben van plan om in een stad dichtbij iets te boeken, zodat ik 's avonds tenminste een beetje keuze heb qua restaurants en cafes ipv uitsluitend de snackbar op de hoek en cafe Piet tegenover de kerk.
Ik ken nog een goede club daar.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef Fogel het volgende:
Ik ga volgende week naar Valencia,
Het is weer geluktquote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen vanuit Venray naar Den Haag, lijn 27 naar Helmond en dan de intercity naar Den Haag Centraal
TRV verantwoord genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |