Ja, dat viel me ook op, ik dacht 'nu al klaar?'. Met mezelf erbij is het 10 natuurlijk.quote:
Dit jaar op die manier naar Bucharest gekomen zonder problemen. Kon ik ook nog even lunchen in Wenen. En het is ook makkelijk meteen de juiste airlines te vinden voor multicityrondreistrips(c).quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ja maar, dat wil je niet... ik vlieg alleen directe vluchten of binnen allianties. Als er iets fout gaat, moet de airline het maar oplossen ipv ikzelf.
OK, als je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren extra incalculeerd op de transferluchthavens, dan kan het inderdaad. En voor een multicityrondreistrips(c) is het inderdaad wel ideaal, maar dan ben je ook dagen op de 'tussenstops' normaal gesproken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dit jaar op die manier naar Bucharest gekomen zonder problemen. Kon ik ook nog even lunchen in Wenen. En het is ook makkelijk meteen de juiste airlines te vinden voor multicityrondreistrips(c).
Pas sinds enkele maanden inderdaad...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
Tip: www.skyscanner.net geeft nu ook de mogelijk om met overstap van low cost airlin op low cost airline te zoeken.
Maar er is nog niemand geweest die dat hier gemeld had.quote:
Dat was post nummer 8.000quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:
Actief topic sinds gisteren ineens
Een beetje schoppen doe twonderen, zo af en toe.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:
Actief topic sinds gisteren ineens
Nog 10 werkuren en het is weekend.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef k_man het volgende:
Nou nou, poe poe, de week is weer doormidden. Bijna weekend.
Gaan jullie nog iets TRV-verantwoords doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |