Niets .. een stomme plaatsnaam-fout.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat is het verschil met King of California?![]()
Films kijken op youtube.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef Logician het volgende:
Kung Fu Hustle![]()
![]()
![]()
De film in 10 delen op youtube
Goh, wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:24 schreef Gillingham het volgende:
Bring it on: All or Nothing (Steve Rash, 2006) 2.5
[ afbeelding ]
Even een volledig hersenloze film als tussendoortje voor het leren van mijn tentamen. Té hersenloos, zo bleek al snel. Walgelijke stereotypes, gebrek aan creativiteit en zowel slechte humor als slecht drama. Verder wat Lambiekje zegt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toplijstje van oktober:
4. The Thin Blue Line
Er staat toch heel duidelijk wat ik verwacht had? Maar dan nog had de film iets minder slecht en onderhoudender kunnen zijn.quote:
Ergens hoop je nog dat er geflashed gaat worden, maar dat gebeurd ook niet eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:24 schreef Gillingham het volgende:
Bring it on: All or Nothing (Steve Rash, 2006) 2.5
[ afbeelding ]
Even een volledig hersenloze film als tussendoortje voor het leren van mijn tentamen. Té hersenloos, zo bleek al snel. Walgelijke stereotypes, gebrek aan creativiteit en zowel slechte humor als slecht drama. Verder wat Lambiekje zegt.
Lyrisch is wellicht een groot woord, maar populair was deze film welquote:Op zondag 4 november 2007 13:32 schreef JelleS het volgende:
Volgens mij was niemand ooit lyricsch over Blue Movie. Het ging de makers ook alleen maar om de 'vernieuwing' en vooral het geld. En het is inderdaad een gigantische 'kut'film.
Hoe een plot-uitleg zo slecht de lading kan dekken zonder onjuistheden te melden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef Lambiekje het volgende:
Maria Full of Grace
Twee columbiaanse grietjes van jaar of 18, die wat krap bij kas zijn, worden drugskoeriers. 50+ Bolletjes en dan met vliegtuig naar New York.
cijfer 7 / imdb 7.7
Het is een kunst ik weet het. Maar ik weet van mezelf dat ik nog wel eens de boel kan verklappen. Dan maar zo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe een plot-uitleg zo slecht de lading kan dekken zonder onjuistheden te melden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |