uurtje of 5 dan maar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm, de tijd die jij me zegt plus of min een kwartiertje
Nee, ik wilde jou quotenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eer-ik is gefrust omdat een nummer wat goed is eigenlijk bijna goed is?
neequote:
5 uur sta ik wel daar danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
uurtje of 5 dan maar?
het OV van Anrhem naar Didam kennende heb ik wel even nodig om van school aar huis te komen
whehequote:
Was je morgenmiddag maar vrij, dan was ik al vroeg daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
want dat zou betekenen dat ik al om 4 uur naar huis mag en morgenmiddag vrij ben
maar helaas....
quote:
Effe zijn bankrekening gehacked... snap er weinig van... staat iets van...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer, waar kreeg je ineens loon van dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Was je morgenmiddag maar vrij, dan was ik al vroeg daar![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Effe zijn bankrekening gehacked... snap er weinig van... staat iets van...
"beloning gouden tip Bilal" ofzoiets
Een grote orgie jonge!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
al dat gedate hier![]()
eer-ik doet het met frits....
muck met mpg
inda met een bruine doos
enzo enzo
vergeet je niet iets?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
al dat gedate hier![]()
muck met mpg
inda met een bruine doos
enzo enzo
ja, nog van dat uitzendbureau ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer, waar kreeg je ineens loon van dan?
Ik krijg ook weer zin!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
al dat gedate hier![]()
muck met mpg
inda met een bruine doos
enzo enzo
jij zit een beetje in andere SC's...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:50 schreef crossover het volgende:
Dag muck
Is hier nog wat te beleven of vinden jullie het wel gezellig zonder mij?
quote:
Wel, jullie zijn zonder mij aan het pratenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij zit een beetje in andere SC's...![]()
dus je mist ons niet![]()
![]()
Ik las op de FP een reactie over dat bericht: "Wie de Bilal kaatst kan 'm terug verwachten"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:52 schreef Frutsel het volgende:
"ik ben dom, lomp en famous, bitches zitten aan me penis..."
Welke Agent wil deze hele tering Bilal bende zo snel mogelijk kapotschieten zeg...
godsklere wat een kutmuziek zeg...
jij ging aarti toch daten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer zin!![]()
succes... dag liefiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:46 schreef Muck het volgende:
ik heb over 5 minuten weer les
eerst wiskunde![]()
![]()
en dan botanie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Wel, jullie zijn zonder mij aan het praten![]()
[..]
Ik las op de FP een reactie over dat bericht: "Wie de Bilal kaatst kan 'm terug verwachten"![]()
ja jongequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Wel, jullie zijn zonder mij aan het praten![]()
[..]
Ik las op de FP een reactie over dat bericht: "Wie de Bilal kaatst kan 'm terug verwachten"![]()
Ja sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zei net nog.. "Waar is Crossover eigenlijk? "
dus dat is niet zonder je!!!
Alleen heeft MPG dat bericht gemod/ge-edit ofzo
Nee, nu ben je er welquote:
Ze wonen niet voor niets bij elkaar in de straat hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |