Idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
De sigarenman!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
wat is het?quote:
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijdingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef ArTiC het volgende:
omg...ik ben net gewoon op mijn gsm gebeld door een of ander callcenter...ben ik dan nergens veilig gewoon...
En dan ook nog vragen: "komt het gelegen?"
wtf denk je? dat is een Helmonder..die zit toch kansloos thuis te bedenken waar ie zijn uitkering aan uit gaat geven
het komt me wel bekend voor...maar dat kan best wel eens ruim 27 jaar geleden zijn dat ik dat punt gepasseerd benquote:
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Omdat die heks van hem overal geld uit wil halen mbt haar overleden vent waar ze toch al van zou gaan scheiden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Ik heb over 4 weken een nieuw geheim nummer, kan ik weer met een schone lei beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijding![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.
Met je Nick en Simon
Naar huis gaan omdat je verkouden bent?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
ik ben verkouden ineens
Dan ga ik maar naar huis zo...dan is er niemand meer
Nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef amaranta het volgende:
ik voel me zooooooooooo verdomd alleeen
smartlappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon zijn de nieuwe Andre hoor SQ.
Bel dan eers tvoor jouw ketel, jij bent dan toch thuisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
ik ben verkouden ineens
Dan ga ik maar naar huis zo...dan is er niemand meer
Over een paar maanden gaat dat stoffen automagisch johquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:28 schreef amaranta het volgende:
Zeg mex, als jij dalijk thuiskomt en ik lig dood onderaan de trap is het jouw schuld
Ik ga de stofzuiger naar beneden dragen en OFFICIEEL mag dat niet want ik ben tenslotte enorm gehandicapt.
Hmmm, als ik de foto van A en M bekijk zal hun kind er niet echt zo uit komen te zien als het goed is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over een paar maanden gaat dat stoffen automagisch joh
[ afbeelding ]
Nee, maar helaas is dat kind nog niet geboren en kan ik dus geen foto posten van hun dochter in dat pakjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm, als ik de foto van A en M bekijk zal hun kind er niet echt zo uit komen te zien als het goed is.
Wat heb je met de oude gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb over 4 weken een nieuwe baby, kan ik weer met een schone luier beginnen.
Zal vast niet als een aziaat er uit zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar helaas is dat kind nog niet geboren en kan ik dus geen foto posten van hun dochter in dat pakje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal vast niet als een aziaat er uit zien.
ik luister geen radio op t werk jewaidsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
zit jij naar een andere zender te luisteren megooo?
Ik luister nu naar 3js
Ja ja ik weet het, de zinsopbouw is niet geheel correct. Maar ik had geen zin om de gehele zin weer eens te editten na al een paar veranderingen gedaan te hebben.quote:
Jij luistert naar klikker de klak hakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik luister geen radio op t werk jewaids
daar doelde ik ook niet op.... trouwens, laat maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het, de zinsopbouw is niet geheel correct. Maar ik had geen zin om de gehele zin weer eens te editten na al een paar veranderingen gedaan te hebben.
Dan moet je maar specifieker zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar doelde ik ook niet op.... trouwens, laat maar
Waar is die brompot van jou? Heeft hij het druk met werk of zo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stuit zo net op dat Trollbeads/Pandora gebeuren (armbanden waar je losse kralen voor koopt) maar wat is dat kansloos zeg! Vragen ze gewoon 30 tot 50 euro voor 1 kraal!Wat zou een volle armband je kosten? 2000 euro ofzo voor wat glas met zilver?
Net zoiets als die trieste naam/letter/dingetjes armbanden waar je schakels e.d. voor kunt kopen voor veel geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stuit zo net op dat Trollbeads/Pandora gebeuren (armbanden waar je losse kralen voor koopt) maar wat is dat kansloos zeg! Vragen ze gewoon 30 tot 50 euro voor 1 kraal!Wat zou een volle armband je kosten? 2000 euro ofzo voor wat glas met zilver?
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar is die brompot van jou? Heeft hij het druk met werk of zo?
Herkenbaarquote:
Opzij, opzij, opzij
Maak plaats, maak plaats, maak plaats
We hebben ongelofelijke haast
Opzij, opzij, opzij
Want wij zijn haast te laat
Wij hebben maar een paar minuten tijd
We moeten rennen, springen, vliegen
Duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan
We kunnen nu niet blijven
We kunnen nu niet langer blijven staan
Een andere keer misschien
Dan blijven we wel slapen
En kunnen dan misschien als 't echt moet
Wat over koetjes, voetbal
En de lotto praten
Nou dag tot ziens, adieu, het gaat je goed
En de lotto praten
En de lotto praten
En de lotto praten
En de lotto praten
Opzij, opzij, opzij
Maak plaats, maak plaats, maak plaats
Wij hebben ongelofelijke haast
Opzij, opzij, opzij
Want wij zijn haast te laat
Wij hebben maar een paar minuten tijd
Zelfs met nepschakels vind ik het nog een duur garpjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef amaranta het volgende:
ik heb een pandora, maar dan met veel nepschakels
Ja, dat lijkt me het makkelijkstquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
En die ga je dan om je nek dragen?
quote:Margot is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `Parel, dochter van de zee, kind van het licht`.
Mijn naam is afgeleid van Megan, parel van de zee.quote:
Maan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef amaranta het volgende:
Ow.... ik zal maar niet neerzetten wat de echte naam van ons chardell betekent.... want dan raad je de naam meteen
dan betekent het vast niet zoiets als "de sterke" ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef amaranta het volgende:
Ow.... ik zal maar niet neerzetten wat de echte naam van ons chardell betekent.... want dan raad je de naam meteen
Ik luister Veronicaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef amaranta het volgende:
Ow JUUP, het wordt alleen maar mooier...
Onderweg naar morgen wordt nu ten gehore gebracht
Ik ook niet.quote:
Ik ook niet, maar die hadden we wel meteen geraden.quote:
O ja, vijf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef amaranta het volgende:
Een trouwring bedoel je?
Emma was ons derde dochtertje geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef amaranta het volgende:
sterre vind ik ook mooi
en julia, en lucia, en lotte, en noa, en emma, en sofia, en sophie
Komt het dichtst bij Chardellaquote:Sharella is een Engelse meisjes naam.
De betekenis van de naam is `geliefde`.
Sharell, Sharyl, Sherill, Sherise, Sherita, Sherrell, Sherril, Sherrill, Sherryl, Sheryal, Sheryl
Hebben jullie samen de namen van je dochters bedacht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Emma was ons derde dochtertje geweest.
Nou, dat zal ze ook wel zijn.quote:
quote:* Although the name Juup© creates the urge to be reliable and responsible, we emphasize that it causes procrastination, lack of confidence, and the inability to realize your goals and ambitions.
* This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses in the fluid systems, and worry or mental tension.
* The name of Juup© has made you serious-minded, responsible, and stable.
* You love the security of a home and family, you are fond of children, and, as a parent you would be fair and understanding.
* Although you have good business judgment, you are not aggressive in your dealings because you do not like to create issues.
* You would be successful in any position dealing with the public as you have a diplomatic and tactful manner and possess a charming, easy-going nature which puts people at ease.
* People are drawn to you because they feel that you are patient, kind, understanding, and responsive.
quote:Chantelle is een Engelse meisjes naam.
De betekenis van de naam is `zang, steenachtige plaats'
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie samen de namen van je dochters bedacht?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef Mex_ het volgende:
De hond van een vriend van mij heet Sterre, een grote witte herder die ik ondertussen 2x in 'ongestelde' toestand heb gezien, likkend en welSterre gaat niet door dus
kalabarians naamanalysesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
M.b.t. mijn echte voornaam wel te verstaan toch zo'n beetje in de buurt eigenlijk wel.
Deze naam heeft de vader van rob bedacht...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie samen de namen van je dochters bedacht?
Mariaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef amaranta het volgende:
ik kan geen uitspraken doen over de betekenis...maar ik kan wel dit zeggen....
Ik verloot een taart aan dege die de naam kan raden.
Ik ga een paar tips geven.
Tip1. De naam bestaat uit klinkers en medeklinkers
Tip 2. Het is een korte naam
Tip 3. De naam wordt voornamelijk gebruikt in Italië, Spanje, Portugal, Engelstalige landen, Duitsland, Nederland, Scandinavië, Rusland en in Tsjechië.
Deelname alleen via pm. Een ieder van u heeft 3 kansen. De winnaar kijgt van mij een taart van de hema ter waarde van 15 euro (naar keuze) of een houwensvlaai.
Dus ze kloppen allemaal volgens jou? nooit-geenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kalabarians naamanalyses
Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen die van geen kanten klopte
quote:Mongkut is een Thaise jongens naam.
De betekenis van de naam is `kroon`.
En de mijne?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kalabarians naamanalyses
Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen die van geen kanten klopte
Mongkutquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Toch jammer dat jullie geen zoon krijgen.
[..]
Er klopt vaak wel veel van. Behalve dan dat gewauwel over ziektesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus ze kloppen allemaal volgens jou? nooit-geen
De laatste keer wat?quote:
Ik denk dat je mijn zin verkeert leest, ouwequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die zal ook wel nooit van geen kant kloppen
Dat bedoel ik nooit-geen is een klopt wel uitspraak in jouw posting.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er klopt vaak wel veel van. Behalve dan dat gewauwel over ziektes
*zoekt gretig*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef amaranta het volgende:
http://www.babynamen.nl/index.php
hier kun je het zien
Ik had je al gepmt, dan moet je niet ineens nog allemaal tips bijgeven!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef amaranta het volgende:
Laatste tip.
Er is een beroemd persoon, die deze naam ook heeft, maar dan de verkleinde vorm ervan.
Je wil wel graag dat we het radenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef amaranta het volgende:
Laatste tip.
Er is een beroemd persoon, die deze naam ook heeft, maar dan de verkleinde vorm ervan.
Marie (Antoinette)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef amaranta het volgende:
Laatste tip.
Dat weet ik, vond het alleen beetje omslachtig geformuleerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze bedoelt ook dat het wel klopt juup.
quote:
quote:De hond van een vriend van mij heet Sterre, een grote witte herder die ik ondertussen 2x in 'ongestelde' toestand heb gezien, likkend en welSterre gaat niet door dus
Geen Stijlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef r8ality het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)onnikmartelaars.html.
Ik heb 'm geraait. Moet ik de vlaai delen met JB?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:40 schreef amaranta het volgende:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 21 meisjes geboren die de naam Maria gekregen hebben.
valt dus af
Nee, jij leest omslachtigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik, vond het alleen beetje omslachtig geformuleerd
Die website moest ik voor Moderne Naamkunde ook telkens raadplegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef amaranta het volgende:
http://www.babynamen.nl/index.php
hier kun je het zien
Ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef amaranta het volgende:
ik heb een pandora, maar dan met veel nepschakels
Ik heb nog helemaal niet gezegd dat jij hem graaid hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm geraait. Moet ik de vlaai delen met JB?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gezegd dat jij hem graaid hebt.
Al heeft mijn moeder Lotte wel uti dat boek van Goethe en ik heet geen Charlotte... dus of de site klopt niet of het boek wat mn moeder las nietquote:Naam: Charlotte
Geslacht: V
Verwijzing: charles
Omschrijving: Vrouwelijke vorm van Charles. De naam werd het eerst gegeven aan Charlotte van Savoye, de vrouw van Lodewijk XI van Frankrijk. Hij komt voor in "Leiden des Jungen Werther" van Goethe (1774).
Herkomst:
Aantal: 103 meisjes
Ja, wat is het nou!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef JamesBrownie het volgende:
o, dan maak ik nog kans, maar ik was al helemaal niet meer aan het denken!
Dat gaat ze niet verklappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou!
Dan denk ik ook neit meer!![]()
Ik bedoelde niet wat de naam is, ik bedoelde of ik nu wel nog of niet meer moet raden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou!
Dan denk ik ook neit meer!![]()
En ik maar denken dat jij een jonge dame bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn dochters.
En dat isssssss... "gratis een poepluier mogen verschonen".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:05 schreef amaranta het volgende:
nou ja, je mag nog 1 keer raden jb. Maar dan krijg je ipv een taart de 2de prijs
een bossche bol?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:05 schreef amaranta het volgende:
nou ja, je mag nog 1 keer raden jb. Maar dan krijg je ipv een taart de 2de prijs
Daar komt haar naam ook vandaan, ik heb de pop, met Fizgig erbij!quote:
JB is daar behoorlijk ervaren in, schat ik inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat isssssss... "gratis een poepluier mogen verschonen".
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar komt haar naam ook vandaan, ik heb de pop, met Fizgig erbij!![]()
Ik zie de foto gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat kleine rooie kruisje is een kattenmepper?
Ik raad het toch niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:05 schreef amaranta het volgende:
Bossche bol + chocoladebol = hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef amaranta het volgende:
ja gewoon een lekkerneitje...maar geen hele taart in ieder geval..
bossche bol kan. tompouce kan... chocoladebol kan.... gewoon iets van de warme bakker
Ja, tis duidelijk juup!quote:
Ik jat wel een stuk vlaai van jou!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bossche bol + chocoladebol = hetzelfde toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, gewoon late reactie. Was aant multitasken met fok, ontbijt en koffie klaarmaken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:28 schreef amaranta het volgende:
wie wil mijn toetsenbord komen maken?
Ik ben grappig he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:31 schreef amaranta het volgende:
haha jjuuuuuuup
je rukt toch niet op mijn foto's he?quote:
Niet bepaald nee, maar ik dacht JB een plezier te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je rukt toch niet op mijn foto's he?![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet bepaald nee, maar ik dacht JB een plezier te doen.
verkeerde bronquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Geen enkele naam is 254 keer gegeven!!!
http://www.svb.nl/Images/(...)and_tcm47-158581.pdf
www.svb.nl
zou deze vrouw denken dat ze kan fotograferen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, maar dit is wel de site met de namen zoals die bij de kinderbijslag zijn binnengekomen.
Zou deze vrouw denken dat ze kan tekenen?
http://www.galeriekathehansen.com/melissa.htm
Mja, mijn ding is het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, maar dit is wel de site met de namen zoals die bij de kinderbijslag zijn binnengekomen.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou deze vrouw denken dat ze kan fotograferen?
www.fotogeluk.nl
Goede vlakverdeling, kleurgebruik en schaduwtintenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Jeuk: http://www.fotogeluk.nl/about.htmquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou deze vrouw denken dat ze kan fotograferen?
www.fotogeluk.nl
Is dat een jongen of een meisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me wat je denkt bij deze foto
Die ranzige gewoonte heeft mijn huisgenote ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Inu het volgende:
Mijn huisgenoten hier hebben de gore gewoonte om als ze iets gegeten of gedrinken hebben hun kopje/bakje/etc. gevuld met water in de gootsteen te zettenDan staat dus na een halve dag de gootsteen helemaal vol met met water gevulde zooi en kun je niet eens je handen wassen
Ben nu maar met de tactiek begonnen meteen het water eruit te gieten en het naast de gootsteen te zetten... Hoop dat ze de hint snappen..
V-a-a-t-w-a-s-s-e-r-!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef amaranta het volgende:
er zit een logica achter het vullen met water...
nee laten aankoeken op het aanrecht is beter?????
Ik weet niet wat jij allemaal in je glas gooit maar...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef amaranta het volgende:
Hitlerjügendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me wat je denkt bij deze foto
Dat is echt triest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.touchofglamour.com/Retouching%20Portfolio%208.htm
Eens. Maar ik stop het gelijk in de vaatwasser (tenzij deze vol zit).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef amaranta het volgende:
Vind het ding wat ze in d'r hand heeft niet echt gepast bij de leeftijd, als je de rest weg denktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maar heeft er niemand iets te zeggen over die foto die ik postte?
Preciesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Vind het ding wat ze in d'r hand heeft niet echt gepast bij de leeftijd, als je de rest weg denkt
Helmond, tuigquote:EINDHOVEN - Eindhoven en omgeving hebben van maandagmiddag tot en met dinsdagmiddag te kampen gehad met een storing in het netwerk voor digitale telefonie van UPC.
12.000 mensen konden niet bellen of gebeld worden. De storing ontstond in een centrale in Helmond.
Dinsdagmiddag was het probleem verholpen.
Ik heb heul geen minnar!quote:
Ik denk niet dat amaranta er gelukkig van wordt dat je dat hier bekend maakt...tactvol Juup..tactvolquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:12 schreef amaranta het volgende:
terecht
http://www.touchofglamour.com/Wedding%20Retouching%202.htm
Het is gewoon slecht, alles is scheef, de kleuren slaan nergens op, die gebruikt ze alleen maar omdat de echte kleuren te moeilijk zijn om te mengen ofzoiets en het is gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Goede vlakverdeling, kleurgebruik en schaduwtinten.
Lees mijn reactie boven die van jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maar heeft er niemand iets te zeggen over die foto die ik postte?
Wat hebben ze met dat kind gedaan?quote:
Ik ben nog tactvol. Maar hoezo, ben jij stiekem de minnaar van amaranta dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat amaranta er gelukkig van wordt dat je dat hier bekend maakt...tactvol Juup..tactvol![]()
Gephotoshoptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat hebben ze met dat kind gedaan?
Van zulke lelijke mensen ook kun je niets moois makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:12 schreef amaranta het volgende:
terecht
http://www.touchofglamour.com/Wedding%20Retouching%202.htm
Ja, dat zie ik nog wel...quote:
Zelfkennis is een mooi ietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef amaranta het volgende:
oftwel
al draagt de aap een gouden ring, hij blijft een gedrocht
Voor beauty pageants...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nog wel...
Waarom!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?
Die wimpers...
In het land van de onbegrensde mogelijk waar alles kan doch niets mag, vindt men het ouder laten kijken van deze kinderen normaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nog wel...
Waarom!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?
Die wimpers...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef amaranta het volgende:
oftwel
heb jij mij ooit horen zeggen dat ik mezelf lekker of mooi vind?quote:
Dat je het in het spaans zegt wil niet zeggen dat het een spaans gezegde isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef amaranta het volgende:
oftwel
Hij had het over zichzelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb jij mij ooit horen zeggen dat ik mezelf lekker of mooi vind?
Nee, want ik weet zelf ook wel dat niet een stuk ben.
Lelijk daarentegen vind ik mezelf ook niet...
Doen ze dat in Paint ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
ze noemen zichzelf "photo enhancers"
Zouden ze Spaanse ouders hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Maria, die kids hebben wel allemaal oorbellen
Beide foto's:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
wie geeft deze mevrouw een cursus PS?
Dit is nog erger dan kinderpornoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
O mijn GODquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
wie geeft deze mevrouw een cursus PS?
Wat is er mis met de eerste foto?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Niet plastic genoegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eerste foto?
weet je zeker dat je jezelf zo op het internet wil zetten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het ook
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
zo zie ik er nou eenmaal uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je zeker dat je jezelf zo op het internet wil zetten?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het ook
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je zeker dat je jezelf zo op het internet wil zetten?
praat ik dan eens een keer negatief over je (want dat schijn je te willen) is het wéér niet goedquote:
Je bent geweldig SQ.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het ook
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Go see the shrinkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
praat ik dan eens een keer negatief over je (want dat schijn je te willen) is het wéér niet goed![]()
Je kunt het toch ook gewoon ff uitspoelen als je het per se zonder muk in de vaatwasser wil zetten? Vaatwasser kunnen veel hebben hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:51 schreef Inu het volgende:
Die foto's waren toch een paar topics geleden ook al? Maar ze zijn idd nog steeds even erg
En ze hebben dat kind met die rooie bloem in der haar wel heel wanhopig laten kijkenMisschien toch die wenkbrauwen eens opnieuw doen
[..]
Je kunt het toch ook gewoon ff uitspoelen als je het per se zonder muk in de vaatwasser wil zetten? Vaatwasser kunnen veel hebben hoorEn als het niet schoon is, zet je het er toch gewoon nog een keer in?....
Mijn tante is ook al zo trots dat ze haar filtertje van de vaatwasser nog nooit schoon heeft hoeven te makenmaar dat is ook niet zo moeilijk als je het eerst afwast en het dan pas in de vaatwasser zet.... ze doen zo'n filter er niks voor niks in
...
En jij denkt dat wij dat willen weten omdat...?quote:
Wij willen ook niet meer zonder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij met de vaatwasser
het zo zeldzaam is dat Joost binnen een straal van 1m van een vrouw komt dat we ff de krant moeten bellen of ze er een journalist op af sturen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij dat willen weten omdat...?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij met de vaatwasser
Luiquote:
En hoelang was het geleden dat jij iets uitgespookt hebt met iets vrouwelijks?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zo zeldzaam is dat Joost binnen een straal van 1m van een vrouw komt dat we ff de krant moeten bellen of ze er een journalist op af sturen.
quote:
Is al uit de geschiedenis verdwenen zolang is het geleden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hoelang was het geleden dat jij iets uitgespookt hebt met iets vrouwelijks?.
week of 6quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
En hoelang was het geleden dat jij iets uitgespookt hebt met iets vrouwelijks?.
Reservevinger? Vibo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
week of 6![]()
Met mijn reservevinger dan he...niet die puber handelingen![]()
Ik ben ineens heel preuts nu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
week of 6![]()
Dus hij had niet mogen posten dat jullie geneukt hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ineens heel preuts nu.
Past er maar een pink in ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
week of 6![]()
En hoe!quote:
Rustig ouwe, voordat ik die worstvingers op je gezicht rammelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dan niets voor die worstvingers van jou
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
mijn Yankerige collega's hebben weer een briljante campagne op touw gezet hoor
http://www.reyrey.com/BrockmanOntheRecord.asp
Meet Uncle Bob
Uhuhquote:Focus on You, Not Wall Street
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus hij had niet mogen posten dat jullie geneukt hebben?
Make my dayquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rustig ouwe, voordat ik die worstvingers op je gezicht rammel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |