Idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
De sigarenman!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
wat is het?quote:
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijdingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef ArTiC het volgende:
omg...ik ben net gewoon op mijn gsm gebeld door een of ander callcenter...ben ik dan nergens veilig gewoon...
En dan ook nog vragen: "komt het gelegen?"
wtf denk je? dat is een Helmonder..die zit toch kansloos thuis te bedenken waar ie zijn uitkering aan uit gaat geven
het komt me wel bekend voor...maar dat kan best wel eens ruim 27 jaar geleden zijn dat ik dat punt gepasseerd benquote:
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Omdat die heks van hem overal geld uit wil halen mbt haar overleden vent waar ze toch al van zou gaan scheiden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Ik heb over 4 weken een nieuw geheim nummer, kan ik weer met een schone lei beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijding![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.
Met je Nick en Simon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |