Idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
De sigarenman!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Arnol is gaaf, bijna net zo gaaf als die zonnebankbruine kale kerel + sigaar in dat electro karretje die de vuilnisbakken leeg maakt, die kerels horen gewoon bij Eindhoven![]()
wat is het?quote:
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijdingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef ArTiC het volgende:
omg...ik ben net gewoon op mijn gsm gebeld door een of ander callcenter...ben ik dan nergens veilig gewoon...
En dan ook nog vragen: "komt het gelegen?"
wtf denk je? dat is een Helmonder..die zit toch kansloos thuis te bedenken waar ie zijn uitkering aan uit gaat geven
het komt me wel bekend voor...maar dat kan best wel eens ruim 27 jaar geleden zijn dat ik dat punt gepasseerd benquote:
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Omdat die heks van hem overal geld uit wil halen mbt haar overleden vent waar ze toch al van zou gaan scheiden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom heeft Andre nou weer een hit met zn zoon??
Ik heb over 4 weken een nieuw geheim nummer, kan ik weer met een schone lei beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word op mijn GSM godzijdank alleen gebeld door KPN, Vodafone en de kankerbestrijding![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat er genoeg kansloze paupers zijn die daar op zitten te wachten.
Met je Nick en Simon
Naar huis gaan omdat je verkouden bent?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
ik ben verkouden ineens
Dan ga ik maar naar huis zo...dan is er niemand meer
Nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef amaranta het volgende:
ik voel me zooooooooooo verdomd alleeen
smartlappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon zijn de nieuwe Andre hoor SQ.
Bel dan eers tvoor jouw ketel, jij bent dan toch thuisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
ik ben verkouden ineens
Dan ga ik maar naar huis zo...dan is er niemand meer
Over een paar maanden gaat dat stoffen automagisch johquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:28 schreef amaranta het volgende:
Zeg mex, als jij dalijk thuiskomt en ik lig dood onderaan de trap is het jouw schuld
Ik ga de stofzuiger naar beneden dragen en OFFICIEEL mag dat niet want ik ben tenslotte enorm gehandicapt.
Hmmm, als ik de foto van A en M bekijk zal hun kind er niet echt zo uit komen te zien als het goed is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over een paar maanden gaat dat stoffen automagisch joh
[ afbeelding ]
Nee, maar helaas is dat kind nog niet geboren en kan ik dus geen foto posten van hun dochter in dat pakjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm, als ik de foto van A en M bekijk zal hun kind er niet echt zo uit komen te zien als het goed is.
Wat heb je met de oude gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb over 4 weken een nieuwe baby, kan ik weer met een schone luier beginnen.
Zal vast niet als een aziaat er uit zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar helaas is dat kind nog niet geboren en kan ik dus geen foto posten van hun dochter in dat pakje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal vast niet als een aziaat er uit zien.
ik luister geen radio op t werk jewaidsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
zit jij naar een andere zender te luisteren megooo?
Ik luister nu naar 3js
Ja ja ik weet het, de zinsopbouw is niet geheel correct. Maar ik had geen zin om de gehele zin weer eens te editten na al een paar veranderingen gedaan te hebben.quote:
Jij luistert naar klikker de klak hakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik luister geen radio op t werk jewaids
daar doelde ik ook niet op.... trouwens, laat maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het, de zinsopbouw is niet geheel correct. Maar ik had geen zin om de gehele zin weer eens te editten na al een paar veranderingen gedaan te hebben.
Dan moet je maar specifieker zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar doelde ik ook niet op.... trouwens, laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |