In principe 4-3-3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gehoord dat Adrie Koster gister ook gezegd heeft te willen blijven spelen met vleugelspelers in een 4-3-3 klopt dit of heeft hij toch nog een beetje verstand?
Voetbalvisie heeft die man wel, maar ik betwijfel of hij het kan laten donderen in de kleedkamer. En dat laatste is bij Ajax toch meer dan eens nodig geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
quote:ProtestMarsch; Jaakke & Fonteijn eruit!
Verzamelen vrijdag 12:30 bij het supportershome,waarom vrijdag heeft zo zijn redenen!
Geef het aan iedereen door via alle mogelijke vorm van communicatie,jarenlange wanbeleid,we zijn het zat!
Probeer vrij te krijgen bij je werk en sommige mensen hebben vakantie!
Meer info volgt op de diverse grotere sites!
Ze mogen eerst eens leren spellen. Een zelfstandig naamwoord met 'dt' schrijven is wel heel ernstig. Om nog maar niet te spreken van al die andere idiote grammaticale fouten, foutieve interpunctie en (daardoor) slecht lopende zinnen.quote:
Ik wanbeleid, hij wanbeleidt, wij wanbeleiden?quote:
Gelukkig is Amstel van Heineken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zou Amstel blij mee geweest zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig is Amstel van Heineken.
oke ik hap
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
We bevinden ons op glad ijs.
Neuh.. doe mij gewoon het voetbalsfeertje maar (KNVB beker sfeer, maar dan 90 min lang!!)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Kleintje Pils in de ArenAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Strik erom en héél snel weg doen!quote:AS Roma heeft concrete interesse in Emanuelson
16/10/2007 08:22
AS Roma heeft verregaande interesse in Urby Emanuelson. De Italiaanse club meldde zich deze zomer al bij de zaakwaarnemer van de 21-jarige international.
'AS Roma is een prachtige club en dat ze me al een tijdje volgen streelt me zeker. Ik weet dat ze zeer concreet zijn', zegt Emanuelson deze week in Voetbal International.
In tegenstelling tot afgelopen zomer zou Emanuelson na het vertrek van coach Henk ten Cate nu wél open staan voor een transfer. De achtvoudig international heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2011. AS Roma heeft naar verluidt acht miljoen euro over voor de Amsterdammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |