Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Dan ben ik toch altijd wel blij met Philips als hoofdsponsor.
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat designs uit het vorige topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AFC staat toch voor Aegon Football Club?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.
Nu weet iedereen waar je werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!
Overigens, als mensen interesse hebben in producten van Aegon, PM me.![]()
Ik zie de spotjes al voor me:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Messenga het volgende:
Tsjah, Aegon. Ik zie niet direct de associatie met Ajax, maar voor 10 miljoen per jaar doe je het wel.
Hij is in elk geval gemotiveerd tot op het bot. Deze kans krijgt ie waarschijnlijk nooit van zn leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Tjongejonge zeg. Nu moeten we een jaar lang gaan posten over wie de nieuwe coach van Ajax wordt, én nog eens een jaar lang posten over hoe het shirt van Ajax er uit komt te zien.
Het is en blijft allemaal koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:47 schreef Pendri het volgende:
[..]
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).
Een mooi speculatiejaar voor alle Ajax- en voetbalfans.
Vet manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef Trancelocator het volgende:
Nog wat geexperimenteerd met het thuisshirt. Aegon met een rood randje.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kan Ajax wel gaan schaatsen. Levert misschien wel meer succes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |