Hier ook niet, eBuddy gelukkig welquote:
ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, klein...
Ouders, breek me de bek niet open![]()
Gewoon boren en kabel trekken!
het scheelt dat ik een utptang kan lenen en zelf utp kan knippenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ook geen ramp toch??
Of gewoon dikke diamantboor erin en doorstampen
waaroverquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist een mooi artikel gekregen om door te lezen, eindelijk wat biologie in mijn opdracht
gewoon zwaaienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ah daar, weet waar ie zit, maar kan het vanaf hier niet zien
Host
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mondeling tentamen Zweeds als ik het goed onthouden heb
vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
* Deansensitized zwaait!
Zou ie het gezien hebben??![]()
ik wou gewoon vragen of hij nog iemand had zien zwaaien, maar ik wil het ook wel zo doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hey uh, chef, ook gezien dat er één of andere mongole hardrockende Fries naar u heet zitten zwaaien??
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
mijn ouders zijn zeurders
ik heb eindelijk een pc![]()
![]()
op m'n kamer. helemaal van mezelf. en wil uiteraard een utptje trekken. maar nu moet ik eerst een stuk eraf knippen, dan door het plafond heen jagen, en dan weer stekkertje eraan zetten
'ja het past niet hoor' hoe groot is zo'n stekkertje nou
![]()
had ik het toch redelijk goed begrepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ja uiteindelijk wel, maar dat is dan niet het doel van mijn opdracht, ik moet kijken hoe ik die modellen in een database krijg en welke chemische eigenschappen belangrijk zijn om op te slaan. Zodat deze eigenschappen gesimuleerd kunnen worden in de virtuele NMR die we aan het ontwikkelen zijn.
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogischquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik het toch redelijk goed begrepen
[..]
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogisch
dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doen
Foto's uploaden enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook welheb er wel wat voor over om eindelijk vanaf een snelle pc WoW of GuildWars te kunnen spelen. of eigenlijk om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen gamen. of films te kijken
WoW? DUDE.... kap ermee....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook welheb er wel wat voor over om eindelijk vanaf een snelle pc WoW of GuildWars te kunnen spelen. of eigenlijk om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen gamen. of films te kijken
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WoW? DUDE.... kap ermee....
Ik heb nog ergens een level 70 mage liggen... met heeul veel geld..
Maar ben echt blij dat ik dat spel niet meer speel, levensverpester...
Moet je is nagaan wat een tijd en geld erin gaat...
Vorige stage.. vorig jaar dus, was ik eraan verslaafd.. ofja.. niet echt verslaafd anders was ik niet zomaar gekapt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.
a) meisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
WoW? DUDE.... kap ermee....
Ik heb nog ergens een level 70 mage liggen... met heeul veel geld..
Maar ben echt blij dat ik dat spel niet meer speel, levensverpester...
Moet je is nagaan wat een tijd en geld erin gaat...
geen last vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hoe sommige mensen er verslaafd aan zijn.
Jaja dat weten we, muziekverkrachterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, ook niks voor mij hoor. Besteed ik die tijd liever aan gitaarspelen
Mijn band
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jaja dat weten we, muziekverkrachter
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Geen last van misschien, maar is wel zo, 3 keer 'beginnen', GM zijn, private server....
En dat gametalk de hele dag. Ken er ook twee die alleen maar commnucieren in leetspeak zowat... kansloosquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
pff.. WoW als er toch iets is waar ik een grafhekel aan heb...
Mijn huisgenoot heeft zijn stage vorig jaar erdoor verpest, en verder spelen allebei mijn huisgenoten het waardor gesprekken onmogelijk zijn. Elke avond raiden en allemaal die kutzooi. Heel gezellig iig.
oh dat is wel erg triest jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
pff.. WoW als er toch iets is waar ik een grafhekel aan heb...
Mijn huisgenoot heeft zijn stage vorig jaar erdoor verpest, en verder spelen allebei mijn huisgenoten het waardor gesprekken onmogelijk zijn. Elke avond raiden en allemaal die kutzooi. Heel gezellig iig.
leetspeakquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dat gametalk de hele dag. Ken er ook twee die alleen maar commnucieren in leetspeak zowat... kansloos
Jep... its echt gay.. Ik heb er lang over nagedacht..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, net of je daar uberhaupt behoefte aan hebt.
huisgenoot1: "Yo die arcane orbs kun je echt voor 4G verkopen bij het oebidoebiemarketplace "
huisgenoot2: "Nee man heb de hele dag lopen minen en shit ik verkoop ze bij jadajadamarket dan krijg ik gouden veren voor mijn vliegbees"
ik:![]()
whahahaha oh wat triestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, net of je daar uberhaupt behoefte aan hebt.
huisgenoot1: "Yo die arcane orbs kun je echt voor 4G verkopen bij het oebidoebiemarketplace "
huisgenoot2: "Nee man heb de hele dag lopen minen en shit ik verkoop ze bij jadajadamarket dan krijg ik gouden veren voor mijn vliegbees"
ik:![]()
Ja mijn huisgenoten zijn serieus echt goede gasten, ik mag ze ook graag en dom zijn ze ook niet, maar ja dat geWoW... Niet mijn ding, vreet gewoon teveel tijd. Maar ik ben dan denk ik ook niet echt een gamer, dus tja... Misschien gewoon niet mijn ding ofzo..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jep... its echt gay.. Ik heb er lang over nagedacht..
Maar ik moet concluderen dat ik ook ooit zo geweest ben..
Toch echt blij dat ik een beetje verstand in men harses heb..![]()
Ja maar dat is dan ook een wezelijk verschil, boeken die vergen echt alles van je fantasie en je hersenen. Bij een game is het gewoon een beeldprikkeling en reactie impuls.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
als ik WoW speel, dan kan ik nog steeds een gesprek voeren. als ik een boek lees echter, en het is een goed boek, dan moet je me soms even wakker schudden want dan krijg ik niks meer mee
Nou ja, ik kan het dan wel begrijpen.. Ik heb het zelf ook gedaan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mijn huisgenoten zijn serieus echt goede gasten, ik mag ze ook graag en dom zijn ze ook niet, maar ja dat geWoW... Niet mijn ding, vreet gewoon teveel tijd. Maar ik ben dan denk ik ook niet echt een gamer, dus tja... Misschien gewoon niet mijn ding ofzo..
Maar het is gewoon raar hoe iemand zich ineens zo kan afsluiten voor een sociale omgeving (lees onze huiskamer) en dan helemaal op te gaan in een vaag spel.
dat laatste zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook een wezelijk verschil, boeken die vergen echt alles van je fantasie en je hersenen. Bij een game is het gewoon een beeldprikkeling en reactie impuls.
Maarja misschien heb ik gewoon een aandachtsprobleem dat ik me niet zo kan inleven in een game.
CD is niet nodig.. ze komen er toch wel op de één of andere manier opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon hun CD'tje even ontvoeren en af laten kicken
op onze server was er ook een speelster die, nadat de chars waren weggegooid en iedereen weer overnieuw kon beginnen, zei dat ze vond dat wij meer rekening moesten houden met de thuissituatie van spelersquote:
Jajaja.. die "niet bestaande band" waarvan je denkt dat ie bestaat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat het is Trig, wat jij nou zegt over dat beter worden en met 40 man een baas pakken, is precies wat hun nog trekt. Dat zeiden ze laatst nog toen ik weer eens tegen hun begon te zeuren waarom het nou zo leuk was.
Maar ja, zij zitten ook in een Guild en volgens mij een best leuke en relaxe guild, zover ik weet zijn er geen verplichtingen dus dat scheelt ook wel weer. Maar zo was een van mijn huisgenoten zomaar bij een van die mensen van die guild gaan eten, terwijl hij hun alleen maar kent van een computerspelletje, die "niet bestaande band" bestaat dus blijkbaar wel bij hun.
Maarja ik denk dat het wel allemaal goed komt, een van mijn huisgenoten is iig de laatste tijd volgens mij aan het minderen terwijl die andere nog steeds fanatiek doorgaat.
Loopt wel los denk ik, maar ik heb nog nooit anderhalf jaar ofzo lang zó intensief aan een spel besteed.
Zo hoorde ik ooit van iemand dat een afspraak die hij online had gemaakt voor hem minstens zo belangrijk was dan een afspraak om samen een biertje te pakken in de kroeg. Niet een van mijn huisgenoten trouwens maar, ik snapte dat destijds niet en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je dat belangrijker gaat vinden dan je dagelijkse leven. 'ik kan niet naar de kroeg, ik moet WoWen'. dat idee
Nja het was niet echt "moeten" het was meer van.. ik vind het leuker dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ach, ik heb nu 2x met iemand van FOK! afgesproken. de eerste keer was dat niks, de tweede keer was het erg gezellig. en ik denk dat je dat wel kunt vergelijken, want in bv een SC topicreeks ontstaat ook een soort 'band' onderling
ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je dat belangrijker gaat vinden dan je dagelijkse leven. 'ik kan niet naar de kroeg, ik moet WoWen'. dat idee
Ik zou dus echt gek worden als iemand dat zo zeggen.. Bij mij is het meestal. Nee, ik ga niet mee naar de kroeg, ik heb morgenochtend een wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ach, ik heb nu 2x met iemand van FOK! afgesproken. de eerste keer was dat niks, de tweede keer was het erg gezellig. en ik denk dat je dat wel kunt vergelijken, want in bv een SC topicreeks ontstaat ook een soort 'band' onderling
wat hostimeister zegtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja het was niet echt "moeten" het was meer van.. ik vind het leuker dan...
Dit was dan niet het geval bij mij, maar bij mensen in die guild..
Één gast, de guildleader woonde samen met zijn vriendin..
Hij deed iedere dag niets anders dan WoW... en zijn vriendin zat maar alleen op de bank..
dat is toch te gek voor woorden..![]()
Ze zullen het niet zeggen, maar er omheen gaan draaien en het over school of wat dan ook hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou dus echt gek worden als iemand dat zo zeggen.. Bij mij is het meestal. Nee, ik ga niet mee naar de kroeg, ik heb morgenochtend een wedstrijd.
Gitaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Nou wat spelen jullie verder nog naast WoW, gaan we het daar lekker over hebben in plaats van een eenzijdige discussie te houden over mensen die zich hier toch niet kunnen verdedigen![]()
Ik verwacht als ik terugkom van mijn lunch/artikel bestudeer uurtje een levendige discussie!
NFS heb ik wel best veel gedaan inderdaad. Race spelletjes zijn tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
mijn lijstje van wat ik speel/gespeeld heb:
- WoW
- Guildwars
- BF2
- UT04
- COD United Offence ofzo
- NFS Most Wanted
- NFS Underground 2
Klassieker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik speel vooral shooters en racespelletjes.. NFS3: Hot Pursuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |