Dit kan gewoon met kraanwater. Als je water in een koker of pan verwarmd kookt eerst alleen de onderkant. Dit water stijgt op naam boven (warm water stijgt op, koud water zakt) en kan dan verdampen. In een magnetron kan dit effect niet plaatsvinden omdat het water overal even snel verwarmt. Met kookvertraging als gevolg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat kan toch alleen met schoon water. Dus geen kraanwater?
August Allebéplein om vollledig te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Allebeplein
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe heet het plein in Amsterdam waar het politiebureau aan ligt waar eergisteren twee agenten werden neergestoken door een gestoorde man?
VRooooMMMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Singapore Airlines
Internet viel weg, dus ik lees dit nu pas. Er zijn toch nog geen antwoorden, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb B.ertha gevraagd om te controleren op goede antwoorden want ik ga nu voedsel klaar maken. Hopelijk doet ze dat, en anders moeten jullie gewoon wachten tot ik weer terug ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |