quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:56 schreef SaskiaR het volgende:
bouwbesluit?
Dit kan gewoon met kraanwater. Als je water in een koker of pan verwarmd kookt eerst alleen de onderkant. Dit water stijgt op naam boven (warm water stijgt op, koud water zakt) en kan dan verdampen. In een magnetron kan dit effect niet plaatsvinden omdat het water overal even snel verwarmt. Met kookvertraging als gevolg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat kan toch alleen met schoon water. Dus geen kraanwater?
August Allebéplein om vollledig te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Allebeplein
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe heet het plein in Amsterdam waar het politiebureau aan ligt waar eergisteren twee agenten werden neergestoken door een gestoorde man?
VRooooMMMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Singapore Airlines
Internet viel weg, dus ik lees dit nu pas. Er zijn toch nog geen antwoorden, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb B.ertha gevraagd om te controleren op goede antwoorden want ik ga nu voedsel klaar maken. Hopelijk doet ze dat, en anders moeten jullie gewoon wachten tot ik weer terug ben
ff gecheckt, ondankts de bemoedigende smiley is het toch niet wat de vragensteller in gedachten had ..quote:
Uhm... Pikachu is een Pokémon...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
ff gecheckt, ondankts de bemoedigende smiley is het toch niet wat de vragensteller in gedachten had ..
De 2 bestaande merken die Wiki geeft komen mij niet bekend voor, maar dit terzijde..
steekbal + 1quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:41 schreef steekbal het volgende:
de NMB (denkt met u mee)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Patton?
Die had ongetwijfeld echte, deze bril is één van de twee meest geïmiteerde zonnebrillen ter wereld. Oh en het is een Ray-ban, dat kan ik ook wel verklappen.quote:
quote:I can see you
Your brown skin shining in the sun
You got that hair slicked back and
Thoseon, baby
eerste couplet is dat het geval, later in de song zingt hij iets anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef slaveloos het volgende:
dacht dat Don gewoon sunglasses on baby zong....
Dat is een mooie hintquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
en een albumtitel van Nightwish.
zover kom ik nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
eerste couplet is dat het geval, later in de song zingt hij iets anders.
Nee, staat op plek 2. al met al met internationale sites zoals .nl .de etc zijn ze dan wel de grootste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |