Niet kijken dan ........quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg...
Gewoon te saai om naar te kijken/luisteren...
Gisteren zat ie al zo prakkizerend te kijken toen ze bezig waren... maar ja, toen was hij alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop toch dat Jaap dit volgende keer zo timed dat dit tijdens sex tussen D&N is. Als onderbreking.
Jaap doet een poging je verzoeknummer in te willigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
Als je over 4 uur je bed uit moet welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg...
Gewoon te saai om naar te kijken/luisteren...
Nope, eerste keer dat dat mokkelt (zeer terecht!) wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
Ze hebben je verzoekje gehoord blup blupquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
ik heb elke keer weer de vage hoop dat ze er snel mee zullen stoppen en dat er dan weer interessante gesprekken komen, maar het gaat nu al een paar dagen af en toe op het niveau van kleuterklas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet kijken dan ........
Toen ik dit las moest ik denken hoe dat liedje ook alweer ging. Twee seconden later hoor ik 't op de streamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
ik word er altijd zo fokking vrolijk van...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....
Ik zou ze iedere keer aanpakken als ze zo onfatsoenlijk luidruchtig gaan liggen neuken daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren zat ie al zo prakkizerend te kijken toen ze bezig waren... maar ja, toen was hij alleen.
Onzin voor het levenquote:
Zullen ze het nog 40 minuten volhouden? HJ&L kunnen beter ongezout gaan discussiëren over D&N naast hun bedje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Zeer zwakke reactie trouwens van Dennis en Nadia. Gelukkig hebben de anderen nog veertig minuten om hiermee door te gaan![]()
posts ?quote:
Ja ik hoor ook liever heerlijk stekende opmerkingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen ze het nog 40 minuten volhouden? HJ&L kunnen beter ongezout gaan discussiëren over D&N naast hun bedje.
Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Zeer zwakke reactie trouwens van Dennis en Nadia. Gelukkig hebben de anderen nog veertig minuten om hiermee door te gaan![]()
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.
Als het maar niet te luidruchtig is, zoals D&N dat toch dagelijk wel preseteren. Ik zeg, payback-time. Japie heeft een aantal dagen niet kunnen slapen door hun gehork diep in de nacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf weten![]()
Behalve Nadia.... ik zie hem ook steeds dichter naar d'r toe kruipen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
Echt lekker ouderwets genieten dit en Dennis weigert weer eens om ook maar beetje tv te maken en ontloopt alles
Ik heb in een deuk gelegen om deze actie maar ik moet wel zeggen dat ik dit het toppunt van vernederen vindt.quote:
Op zich ook wel weer begrijpelijk. Ik had toch gehoopt dat HJ&L ook Nadia door de mangel zouden gaan halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
Echt lekker ouderwets genieten dit en Dennis weigert weer eens om ook maar beetje tv te maken en ontloopt alles
Die zie ik straks nog wel naar het bed van Luc huppelen... heeft ze iig een goed excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Het woord 'ontloopt' is in dit geval niet helemaal goed gekozenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Ik voel een fotofuck aankomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Nadia de dominatrix.
Zie ik daar nou een dikke vette adamsappel?quote:
Whehe scherpquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Wat mij betreft mag nix nog een paar daagjes blijven....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...
Ik dacht dat hij vandaag sowieso, seker weten, 100 % helemaal los zou gaan. Z'n fucking mannelijke kant zou laten zien voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia durft zich tenminste te laten zien. Het sukkeltje verstopt zich diep achter haar brede rug .......
[ afbeelding ]
Dit is het... maar dat was toch al duidelijk... Hij had vandaag meteen in de aanval moeten gaan... nu is ie te laat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:00 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vandaag sowieso, seker weten, 100 % helemaal los zou gaan. Z'n fucking mannelijke kant zou laten zien voor iedereen.
Ja achter die rug past een heel voetbalelftalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia durft zich tenminste te laten zien. Het sukkeltje verstopt zich diep achter haar brede rug .......
[ afbeelding ]
Morgen........................................100& knallen boem boem boem lelelelele lalalalala dit en datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Wat komt nix voor z'n vrouwtje op he, 100% knallen, zeker weten![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:06 schreef akveor het volgende:
nix toch verliefd of Huub?
http://i195.photobucket.c(...)GK%20OKT/dgk0130.gif
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bukt ze nou vol voorover zonder string aan?
Belachelijk.... ze bemoeien zich ook overal mee... Kutfebo....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is teruggestuurd door de redactie. Ze mag niet in haar blote kont rondlopen ......
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bukt ze nou vol voorover zonder string aan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat vrijwillig weg???
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Dennix weg zal ook de nekslag voor z'n hoer 1% Nadia betekenen. Stel je voor, dan kan Nadia de aandacht alleen nog bij Amanda vandaan trekken. Amanda zal d'r dan snel laten vallen.
Nadia gaat achter Brian aan, dat kan nog leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Dennix weg zal ook de nekslag voor z'n hoer 1% Nadia betekenen. Stel je voor, dan kan Nadia de aandacht alleen nog bij Amanda vandaan trekken. Amanda zal d'r dan snel laten vallen.
Gister vroeg hij Nadia nog om hem weg te stemmen. Hij houdt het niet eens meer 2 weken vol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
( Gisteren zei hij nog dat hij er nog niet eerder aan gedacht had om vrijwillig te vertrekken)
Alleen vannacht omdat Naad hem niet beschermt tijdens zijn nachtrustquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat vrijwillig weg???
ja, laat haar der schoenen uittrekken.... ze loopt maar op der blote voeten... en niet zo rammelen met die ladesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:18 schreef Stupidisco het volgende:
Godver Lieke, hoe krijg je het toch voor elkaar om elkaar keer belangrijke gesprekken te storen. Niet de eerste keer dit.
Denk je dat Amanda het prettig vindt, dat zuigen van Nadia?quote:
Ik moest hier aan denken... vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'donkere man' zei gisteren dat Dennix beter naar het buitenland kon vertrekken. Dat zal na vanavond wel intercontinentaal zijn geworden .....
Het is gewoon nog een kindquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef Desii het volgende:
Nadia: ja maar ik zeg het toch niet concreet
Dennix trekt de dekens over zijn hoofd en een seconde weer half erboven..
Dat joch heeft echt geen ruggegraat
'k Denk dat Dennis herhaalde wat hij gisteren al heeft gezegd... stem me maar weg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
Ze mag iets niet zeggen van hem. Nadia: maar ik zeg het toch niet concreet.
Ik zie nog steeds geen probleem....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk je dat Amanda het prettig vindt, dat zuigen van Nadia?Wie blijft er dan over als backup voor Nadia? Amanda heeft haar backup al. 1% betekent gewoon opkrassen.
![]()
oh ja, zo! Nadia weg zou idd fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen probleem....![]()
jammer dat ze dat achteraf gedaan hebben en niet op het moment zelf...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Nadia vanmiddag ongenadig op haar #$#$@ gekregen, nu heeft ze wel een zender om !
Dat denk ik ook, en het zou focking hell eens tijd worden ook ..... Bedankt FEBO.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Nadia vanmiddag ongenadig op haar #$#$@ gekregen, nu heeft ze wel een zender om !
Ik zat het net ook op het toilet te zingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:24 schreef Desii het volgende:
De rust fokkies.......... het was genieten
en van je blub, blub, bluderdieblub... blub blub blub blub bluderdieblub
Trusttteeee
Ik vond het vanmorgen/vanmiddag ook heel apart dat ze Dennis wel 20 keer vroeg of hij weg zou willen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
Nadia vraagt of Dennis zich over het algemeen blijer voelt. Nee zegt Dennis, en dan iets onverstaanbaars.
Ze praat tegen hem als tegen een klein kindje terwijl ze over zijn voorhoofd aait.
Ik heb de redaktie vanochtend nog een mailtje gestuurd. Of ze geen brief de villa in konden brengen dat nix niet z'n eigen vertrek in gang mocht zetten. Na Ilona is er voor gewaarschuwd dat op straffe van een onmiddelijke exit en verlies van borg dit absoluut niet meer mocht. Had de hele groep meteen geweten dat nix heeft uitgesproken dat ie weg wou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:21 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Denk dat Dennis herhaalde wat hij gisteren al heeft gezegd... stem me maar weg!
Als we miet LL maar niet voor hem in de plaats krijgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen/vanmiddag ook heel apart dat ze Dennis wel 20 keer vroeg of hij weg zou willen.
Nadia mag niet zeggen dat Dennis weggestemd wilt worden, want dan komt zijn borg in gevaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
Ze mag iets niet zeggen van hem. Nadia: maar ik zeg het toch niet concreet.
Miljonairs kunnen niet meer vervangen worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als we miet LL maar niet voor hem in de plaats krijgen.![]()
't is allang 23 september geweest. Weg is weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als we miet LL maar niet voor hem in de plaats krijgen.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen/vanmiddag ook heel apart dat ze Dennis wel 20 keer vroeg of hij weg zou willen.
Hij kwam gisteren even leuk uit de hoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:29 schreef Lady-night het volgende:
En Brian doet weer niets.......................
En zo erg is het eigenlijk helemaal niet geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:34 schreef Clank het volgende:
Dennis helemaal gebroken na een weekje het pispaaltje te zijn geweest...![]()
was toch geen ballon ? volgens mij had ze gewoon 1 van de deksels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia rende met een ballon naar boven, effe knallen bij Japio's bed ......
De wraak van Japio is zoet : 3 kletterende deksels naast haar bed
Ja, het gaat echt buitengewoon beschaafd..... en dat maakt het TOP...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo erg is het eigenlijk helemaal niet geweest.
Hij stond steeds voor lul door zijn eigen stomme uitspraken.
Van echte terror is geen sprake geweest, het lijkt niet eens op wat ze bij Huub en Lieke flikten.
3x raden wat een egoïstisch kreng als nadia zal doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Nadia mag niet zeggen dat Dennis weggestemd wilt worden, want dan komt zijn borg in gevaar
Zeg dat wel, het kleine beetje geplaag dat hij over zich heen heeft gekregen is minder dan niets vergeleken bij de pest- en scheldpartijen die met name Lieke heeft moeten verduren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van echte terror is geen sprake geweest, het lijkt niet eens op wat ze bij Huub en Lieke flikten.
Maar iemand die wel sterk in zijn schoenen staat, kun je op deze manier niet zo snel wegkrijgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt buitengewoon beschaafd..... en dat maakt het TOP...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee idd dat wordt een heel ander verhaal.... Voor nix hoeven ze niets te doen.... beetje lachen en zingen en lol hebben blijkt genoeg te zijn....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar iemand die wel sterk in zijn schoenen staat, kun je op deze manier niet zo snel wegkrijgen.
Dennix is een makkie, en als ze dit bij Nada doen is ze ook zo weg.
Maar bij Brian en Amanda zal het zo niet lukken.
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak jij een denkfoutquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eingelijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.
Hij is geen goed DGK speler,maar als mens heb ik bewondering voor het in toom houden van zijn agressie, zijn geduld met Nadia en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Dacht ut niet. Tien keer meer reden om voor hem vliegtuigen te laten vliegen dan voor H en L. Niet omdat hij een goede speler is, wel omdat ik hem taai en sterk vind en ook nog eens zichzelf in bedwang weet te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak jij een denkfout![]()
Precies, en Huub en Lieke hebben niet alleen een fysieke maar ook metale bash gehad van die 5, ze zijn beiden alleen enorm veel sterker dan Nada en Nix.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak jij een denkfout![]()
Dennix roept alles zelf op zich af![]()
Hij zou nooit iemand zo maar op zijn bek slaan. Dat zit niet in hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eingelijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.
Hij is geen goed DGK speler,maar als mens heb ik bewondering voor het in toom houden van zijn agressie, zijn geduld met Nadia en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Vanaf het moment dat Dennis de villa binnen stapte nam Jaap hem al onder zijn hoede.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende.
Die, H en L, hadden elkaar, de streamers, de post, de vliegtuigen en ook regelmatig Jaap nog. Dennis had nooit echt iemand die hem volledig support gaf. Alleen Jaap voor een paar weken en dan ook alleen nog maar speltechnisch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:47 schreef KimiK het volgende:
[..]
Precies, en Huub en Lieke hebben niet alleen een fysieke maar ook metale bash gehad van die 5, ze zijn beiden alleen enorm veel sterker dan Nada en Nix.
idd, als ik dennix was had ik mezelf allang door me kop geschoten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht ut niet. Tien keer meer reden om voor hem vliegtuigen te laten vliegen dan voor H en L. Niet omdat hij een goede speler is, wel omdat ik hem taai en sterk vind en ook nog eens zichzelf in bedwang weet te houden.
Nee joh, de eerste weken stond hij op zichzelf. Jaap liet het gewoon begaan. Daarna een paar weken dat Jaap tussen hem en H en L in stond, alles doorbriefde voor de show, daarna een paar weken echt met Dennis. Ik denk maximaal drie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Dennis de villa binnen stapte nam Jaap hem al onder zijn hoede.![]()
Welke studie heb jij gedaan ? overdrijvings-kunde ? kom op zeg, weken en wekenlang het pispaaltje ? dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken omdat ie te laf is om ergens als een vent op te reageren, maar dat is absoluut geen zwaar bashen. Nu pas sinds zo'n 2 weken wordt ie wat harde aangepakt maar het is nog altijd een stuk minder dan wat bijvoorbeeld destijds Eric en later ook Lieke (en Huub) over zich heen kregen. De 6 tegen 1 is nu ook veel minder dan destijds tegen Lieke en Huub want toen had de groep van 5 echt dagelijks een groepsgepsrek over bash-aanvallen richting Lieke en Huub.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit lafheid....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.
Dat heet respect krijgen, en respect dwing je af.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die, H en L, hadden elkaar, de streamers, de post, de vliegtuigen en ook regelmatig Jaap nog. Dennis had nooit echt iemand die hem volledig support gaf. Alleen Jaap voor een paar weken en dan ook alleen nog maar speltechnisch.
Respect dwing je niet af, dat verdien jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heet respect krijgen, en respect dwing je af.
Het is onmogelijk voor Dennix om respect af te dwingen, want daar heb je een ander karakter voor nodig.
Fysiek mag niet meer he. Ik vond Dennis in aanvang goed. Hij ging geen meter aan de kant voor Huub. Hij vloog er vol in. Daarna, na het verbieden van enig contact, was het gedaan met Dennis. Hij is geen goed DGK speler, dat onderken ik, maar als mens staat hij bij mij redelijk hoog. Ik denk dat het minder een watje is dan mensen denken. Hij laat zichzelf niet gaan voor de camera, laat niet zichzelf open en bloot zien voor streamers. Dat maakt dat hij niet geliefd is. Geen goed speler dus. Maar absoluut geen slecht persoon wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Welke studie heb jij gedaan ? overdrijvings-kunde ? kom op zeg, weken en wekenlang het pispaaltje ? dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken omdat ie te laf is om ergens als een vent op te reageren, maar dat is absoluut geen zwaar bashen. Nu pas sinds zo'n 2 weken wordt ie wat harde aangepakt maar het is nog altijd een stuk minder dan wat bijvoorbeeld destijds Eric en later ook Lieke (en Huub) over zich heen kregen. De 6 tegen 1 is nu ook veel minder dan destijds tegen Lieke en Huub want toen had de groep van 5 echt dagelijks een groepsgepsrek over bash-aanvallen richting Lieke en Huub.
Dat Nadia een mes in de rug steekt is zegt veel over Nadia, maar heeft Dennix desondanks ook weer aan zichzelf te danken want hij laat het gewoon gebeuren.
Mentaal bashen is inderdaad zwaarder (zeker als je zo'n watje als Dennix bent) maar daarnaast ook de enige optie aangezien fysiek niets meer mag.
Het is inderdaad knap hoe die zijn agressie in toom weet te houden en dat siert hem dan misschien nog enigzins maar verder laat ie ook geen ene fuck zien.
Dennis had eerst Jaap (of dat speltechnisch was maakt niet uit) waar hij zich achter kon verschuilen en toen Jaap wegging kon hij zich achter Nada verschuilen. Dat is voor zijn gevoel pas vandaag verandert omdat Nada een 'eind achter hun relatie' heeft gezet. Hij is gewoon een zwakke speler, niets meer en niets minder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die, H en L, hadden elkaar, de streamers, de post, de vliegtuigen en ook regelmatig Jaap nog. Dennis had nooit echt iemand die hem volledig support gaf. Alleen Jaap voor een paar weken en dan ook alleen nog maar speltechnisch.
Dat vind ik eigenlijk van niemand. Behalve dhdngmw.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fysiek mag niet meer he. Ik vond Dennis in aanvang goed. Hij ging geen meter aan de kant voor Huub. Hij vloog er vol in. Daarna, na het verbieden van enig contact, was het gedaan met Dennis. Hij is geen goed DGK speler, dat onderken ik, maar als mens staat hij bij mij redelijk hoog. Ik denk dat het minder een watje is dan mensen denken. Hij laat zichzelf niet gaan voor de camera, laat niet zichzelf open en bloot zien voor streamers. Dat maakt dat hij niet geliefd is. Geen goed speler dus. Maar absoluut geen slecht persoon wat mij betreft.
Je verdient respect door de acties die je maakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Respect dwing je niet af, dat verdien je![]()
of niet![]()
Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.quote:
Na die 5 boetes werd Huub een beetje te duur voor hem. En Brian is te sterk, dat durft het sukkeltje niet !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
.......
en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dennis had eerst Jaap (of dat speltechnisch was maakt niet uit) waar hij zich achter kon verschuilen en toen Jaap wegging kon hij zich achter Nada verschuilen. Dat is voor zijn gevoel pas vandaag verandert omdat Nada een 'eind achter hun relatie' heeft gezet. Hij is gewoon een zwakke speler, niets meer en niets minder.
zou kunnen, want in real life kennen we hem inderdaad niet. Wij streamers beoordelen hem inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fysiek mag niet meer he. Ik vond Dennis in aanvang goed. Hij ging geen meter aan de kant voor Huub. Hij vloog er vol in. Daarna, na het verbieden van enig contact, was het gedaan met Dennis. Hij is geen goed DGK speler, dat onderken ik, maar als mens staat hij bij mij redelijk hoog. Ik denk dat het minder een watje is dan mensen denken. Hij laat zichzelf niet gaan voor de camera, laat niet zichzelf open en bloot zien voor streamers. Dat maakt dat hij niet geliefd is. Geen goed speler dus. Maar absoluut geen slecht persoon wat mij betreft.
hij is ook geen slecht persoon, hij is een mega sukkel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies.... en als Jaap hem die steun, in opdracht van achter, niet had gegeven was ie binnen die 3 weken al weg geweest. Zoals ik had voorspeld. Hij was nix, is nix, en wordt nix....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, de eerste weken stond hij op zichzelf. Jaap liet het gewoon begaan. Daarna een paar weken dat Jaap tussen hem en H en L in stond, alles doorbriefde voor de show, daarna een paar weken echt met Dennis. Ik denk maximaal drie.
Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Respect dwing je niet af, dat verdien je![]()
of niet![]()
Komt door die arrogante rotkopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
Nog even en je geeft de kijkers de schuld dat het nu zo slecht met nix gesteld is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.
Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou kunnen, want in real life kennen we hem inderdaad niet. Wij streamers beoordelen hem inderdaad
op wat we van hem zien in de kooi.....en dat zijn geen mooie beelden. Maar als je hem zo bezig ziet kan ik me toch niet voorstellen dat ie in het echte leven wel een echte vent is. Dan zou die nu wel meer uitstralen.....maar zelfs mijn dode goudvis straalt nog meer uit op dit moment.
Ken je Dennix in het echt ? want dat je hem sterk vindt omdat hij zich weet in te houden en niet bloot wil geven en in het echte leven heel anders is (zoals hij zelf zegt) zijn dingen die hij natuurlijk makkelijk kan zeggen....en die jij dus voor het gemak ook maar even gelooft begrijp ik. Uit niets is gebleken dat ie dat inderdaad in zich heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.
Bedoel je zijn binnenkomst waar hij Huub een duw gaf waardoor die zijn vinger brak en wist te vertellen dat hij beetje bij beetje de procenten van Huub zijn popoll af zou snoepen???quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
Nee.... in mijn ogen, omdat ie nu vermakelijk is....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.
Ik neem inderdaad de meeste kijkers absoluut niet serieus. Zes tegen twee is verwerpelijk, het hele land in rep en roer. Maar.....het is alleen verwerpelijk als H en L slachtoffer zijn. Bij Dennis, zes of zeven tegen één, zitten de meeste kijkers te kwijlen van genot. Hoe kan ik dat nu toch serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog even en je geeft de kijkers de schuld dat het nu zo slecht met nix gesteld is.
Bijna alle bewoners kotsen nix uit en dat heeft niets met kijkers te maken. Sterker nog nix was er van overtuigd dat ie het juist goed deed bij de kijkers.
De eerste maanden? Dat jong zit er net een maand of 3 in toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zozo, hij ging de attacks van huub vol aan.....nou ok, je hebt gelijk. Dennix heeft het inderdaad in zich een vent te zijn. Haha...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.
Al met al wel een foute cast, dat dan weer wel.
Misschien, zou kunnen. Maar zou het ook kunnen dat de streamers Jaap nu weer leuk vinden omdat hij met Huub en Lieke speelt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.
Ondermeer, Huub ving overigens aan met fysiek contact. Dennis reageerde fel, Huub liep achteruit en viel over dat blok. Maar dat is maar één van de momenten in die eerste week waarbij hij toonde wel karakter te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Bedoel je zijn binnenkomst waar hij Huub een duw gaf waardoor die zijn vinger brak en wist te vertellen dat hij beetje bij beetje de procenten van Huub zijn popoll af zou snoepen???
Ben ik met je eens... soms zelfs verbaal sterk. Maar hij had al gauw z'n kruit verschoten...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.
Al met al wel een foute cast, dat dan weer wel.
6 of 7? Ik zag drie kleutertjes een beetje zingen. Ja, dat is ècht erg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad de meeste kijkers absoluut niet serieus. Zes tegen twee is verwerpelijk, het hele land in rep en roer. Maar.....het is alleen verwerpelijk als H en L slachtoffer zijn. Bij Dennis, zes of zeven tegen één, zitten de meeste kijkers te kwijlen van genot. Hoe kan ik dat nu toch serieus nemen.
Jaap voelt zich ook meer thuis bij H en L, dat is wel zeker. Maar Jaap is nog steeds dezelfde Jaap met dezelfde streken. Dat verschuivingen vind ik dan erg raar in de pol. Het heeft meer te maken met de connectie met H en L en nog meer met H. Iedereen die met H speelt scoort hoog, tegen hem scoort laag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien, zou kunnen. Maar zou het ook kunnen dat de streamers Jaap nu weer leuk vinden omdat hij met Huub en Lieke speelt?
Joh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien, zou kunnen. Maar zou het ook kunnen dat de streamers Jaap nu weer leuk vinden omdat hij met Huub en Lieke speelt?
Het grote verschil is : Kleren van Lieke scheuren of blup, blup, blupperdieblup zingen aan de rand van z'n bed .....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad de meeste kijkers absoluut niet serieus. Zes tegen twee is verwerpelijk, het hele land in rep en roer. Maar.....het is alleen verwerpelijk als H en L slachtoffer zijn. Bij Dennis, zes of zeven tegen één, zitten de meeste kijkers te kwijlen van genot. Hoe kan ik dat nu toch serieus nemen.
eigenlijk moeten wij jou ook niet serieus nemen....zeker gezien je naam....maar ja, een beetje discussie is ook wel leuk. Dat de 6-2 alleen verwerpelijk is als H en L het slachtoffer zijn is gelul. Die situaties van toen waren een stuk extremer dan wat er nu gebeurd met Dennix. Tot nu toe heeft Dennix volgens mij slechts twee echte groepsdiscussies gehad waarop de aanval op hem was, verder zijn het wat kleine bashes die voornamelijk vanuit H/L/J en soms B komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat dennix het verdient en L & H nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het maar lang genoeg duurt, dag in dag uit, dan breek je vanzelf. Dan wordt het heel erg. Een druppel uit een kraan op je hoofd voel je niet. Ga maar eens een paar uur met je hoofd onder een druppelende kraan staan. Je hooft spat uiteen. Zoiets dus...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
6 of 7? Ik zag drie kleutertjes een beetje zingen. Ja, dat is ècht erg.![]()
Goed tegen kwaad, what else is new?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap voelt zich ook meer thuis bij H en L, dat is wel zeker. Maar Jaap is nog steeds dezelfde Jaap met dezelfde streken. Dat verschuivingen vind ik dan erg raar in de pol. Het heeft meer te maken met de connectie met H en L en nog meer met H. Iedereen die met H speelt scoort hoog, tegen hem scoort laag.
zou niet best zijn als je alleen karakter kan tonen door fel/agressief te zijn...maar zo te zien heb jij die mening wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ondermeer, Huub ving overigens aan met fysiek contact. Dennis reageerde fel, Huub liep achteruit en viel over dat blok. Maar dat is maar één van de momenten in die eerste week waarbij hij toonde wel karakter te hebben.
Ik vind agressie nou niet echt karakter tonen, of het daarbij om Huub of Nix of Brain of wie dan ook gaat. Ik vind Huub alleen een betere speler omdat hij verbaal erg sterk is en in de meeste gevallen erg open en eerllijk is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ondermeer, Huub ving overigens aan met fysiek contact. Dennis reageerde fel, Huub liep achteruit en viel over dat blok. Maar dat is maar één van de momenten in die eerste week waarbij hij toonde wel karakter te hebben.
Wat dacht van totale isolatie en niet gepikt worden binnen een groep? Je eigen vriendin die de benen neemt als hij weer eens onder vuur ligt of er het zwijgen toe doet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
eigenlijk moeten wij jou ook niet serieus nemen....zeker gezien je naam....maar ja, een beetje discussie is ook wel leuk. Dat de 6-2 alleen verwerpelijk is als H en L het slachtoffer zijn is gelul. Die situaties van toen waren een stuk extremer dan wat er nu gebeurd met Dennix. Tot nu toe heeft Dennix volgens mij slechts twee echte groepsdiscussies gehad waarop de aanval op hem was, verder zijn het wat kleine bashes die voornamelijk vanuit H/L/J en soms B komen.
Dennis begon door Lieke bij haar nek te grijpen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
6 of 7? Ik zag drie kleutertjes een beetje zingen. Ja, dat is ècht erg.![]()
Goh vraag ik me toch af hoe hij in deze positie is gekomen.... zo zit ie in een groep van 5 en nu staat ie zo goed als alleen.... en dan heb ik ook nog het idee dat Nadia hem daaruit moet redden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet ie zn mond eens een keer opendoen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat dacht van totale isolatie en niet gepikt worden binnen een groep? Je eigen vriendin die de benen neemt als hij weer eens onder vuur ligt of er het zwijgen toe doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |