Behalve Nadia.... ik zie hem ook steeds dichter naar d'r toe kruipen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
Echt lekker ouderwets genieten dit en Dennis weigert weer eens om ook maar beetje tv te maken en ontloopt alles
Ik heb in een deuk gelegen om deze actie maar ik moet wel zeggen dat ik dit het toppunt van vernederen vindt.quote:
Op zich ook wel weer begrijpelijk. Ik had toch gehoopt dat HJ&L ook Nadia door de mangel zouden gaan halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
Echt lekker ouderwets genieten dit en Dennis weigert weer eens om ook maar beetje tv te maken en ontloopt alles
Die zie ik straks nog wel naar het bed van Luc huppelen... heeft ze iig een goed excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Het woord 'ontloopt' is in dit geval niet helemaal goed gekozenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Ik voel een fotofuck aankomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Nadia de dominatrix.
Zie ik daar nou een dikke vette adamsappel?quote:
Whehe scherpquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Wat mij betreft mag nix nog een paar daagjes blijven....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...
Ik dacht dat hij vandaag sowieso, seker weten, 100 % helemaal los zou gaan. Z'n fucking mannelijke kant zou laten zien voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia durft zich tenminste te laten zien. Het sukkeltje verstopt zich diep achter haar brede rug .......
[ afbeelding ]
Dit is het... maar dat was toch al duidelijk... Hij had vandaag meteen in de aanval moeten gaan... nu is ie te laat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:00 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vandaag sowieso, seker weten, 100 % helemaal los zou gaan. Z'n fucking mannelijke kant zou laten zien voor iedereen.
Ja achter die rug past een heel voetbalelftalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia durft zich tenminste te laten zien. Het sukkeltje verstopt zich diep achter haar brede rug .......
[ afbeelding ]
Morgen........................................100& knallen boem boem boem lelelelele lalalalala dit en datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Wat komt nix voor z'n vrouwtje op he, 100% knallen, zeker weten![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:06 schreef akveor het volgende:
nix toch verliefd of Huub?
http://i195.photobucket.c(...)GK%20OKT/dgk0130.gif
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bukt ze nou vol voorover zonder string aan?
Belachelijk.... ze bemoeien zich ook overal mee... Kutfebo....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is teruggestuurd door de redactie. Ze mag niet in haar blote kont rondlopen ......
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bukt ze nou vol voorover zonder string aan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat vrijwillig weg???
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Dennix weg zal ook de nekslag voor z'n hoer 1% Nadia betekenen. Stel je voor, dan kan Nadia de aandacht alleen nog bij Amanda vandaan trekken. Amanda zal d'r dan snel laten vallen.
Nadia gaat achter Brian aan, dat kan nog leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Dennix weg zal ook de nekslag voor z'n hoer 1% Nadia betekenen. Stel je voor, dan kan Nadia de aandacht alleen nog bij Amanda vandaan trekken. Amanda zal d'r dan snel laten vallen.
Gister vroeg hij Nadia nog om hem weg te stemmen. Hij houdt het niet eens meer 2 weken vol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
( Gisteren zei hij nog dat hij er nog niet eerder aan gedacht had om vrijwillig te vertrekken)
Alleen vannacht omdat Naad hem niet beschermt tijdens zijn nachtrustquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat vrijwillig weg???
ja, laat haar der schoenen uittrekken.... ze loopt maar op der blote voeten... en niet zo rammelen met die ladesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:18 schreef Stupidisco het volgende:
Godver Lieke, hoe krijg je het toch voor elkaar om elkaar keer belangrijke gesprekken te storen. Niet de eerste keer dit.
Denk je dat Amanda het prettig vindt, dat zuigen van Nadia?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |