Niet kijken dan ........quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg...
Gewoon te saai om naar te kijken/luisteren...
Gisteren zat ie al zo prakkizerend te kijken toen ze bezig waren... maar ja, toen was hij alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef tipsch het volgende:
Ik hoop toch dat Jaap dit volgende keer zo timed dat dit tijdens sex tussen D&N is. Als onderbreking.
Jaap doet een poging je verzoeknummer in te willigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
Als je over 4 uur je bed uit moet welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg...
Gewoon te saai om naar te kijken/luisteren...
Nope, eerste keer dat dat mokkelt (zeer terecht!) wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
Ze hebben je verzoekje gehoord blup blupquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
ik heb elke keer weer de vage hoop dat ze er snel mee zullen stoppen en dat er dan weer interessante gesprekken komen, maar het gaat nu al een paar dagen af en toe op het niveau van kleuterklas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet kijken dan ........
Toen ik dit las moest ik denken hoe dat liedje ook alweer ging. Twee seconden later hoor ik 't op de streamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
ik word er altijd zo fokking vrolijk van...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....
Ik zou ze iedere keer aanpakken als ze zo onfatsoenlijk luidruchtig gaan liggen neuken daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren zat ie al zo prakkizerend te kijken toen ze bezig waren... maar ja, toen was hij alleen.
Onzin voor het levenquote:
Zullen ze het nog 40 minuten volhouden? HJ&L kunnen beter ongezout gaan discussiëren over D&N naast hun bedje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Zeer zwakke reactie trouwens van Dennis en Nadia. Gelukkig hebben de anderen nog veertig minuten om hiermee door te gaan![]()
posts ?quote:
Ja ik hoor ook liever heerlijk stekende opmerkingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zullen ze het nog 40 minuten volhouden? HJ&L kunnen beter ongezout gaan discussiëren over D&N naast hun bedje.
Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Zeer zwakke reactie trouwens van Dennis en Nadia. Gelukkig hebben de anderen nog veertig minuten om hiermee door te gaan![]()
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.
Als het maar niet te luidruchtig is, zoals D&N dat toch dagelijk wel preseteren. Ik zeg, payback-time. Japie heeft een aantal dagen niet kunnen slapen door hun gehork diep in de nacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |