Vond ik helemaal niet. Heb gister de demo van FIFA gedownload voor de Xbox. Erg matig, het voelde gewoon niet goed aan. Dat heb ik bij de demo van PES wel (al heb ik wel de nodige kritiek erop, maar volgens de reviewers is er veel positief veranderd in de eindversie).quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
De demo viel tegen, vond hem veel op Fifa lijken...
stom is dat hequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iets wat ik wel erg leuk vond is dat 1 op 1 gedoe tijdens het laden bij FIFA, dat speelde ik meer dan de wedstrijden.....
Nog even oefenen dus, 1-1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef gday het volgende:
Goh, ik dacht: laat ik eens kijken hoe het niveau is op Amateur ipv Top Player. Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Waarom zijn vrije trappen trouwens nog steeds zo kut? Als ik rond de middellijn een vrije trap krijg wil ik echt niet die bal blind naar voren rossen. Ik wil gewoon de vrije trap kort nemen, maar al je spelers staan dan vaak gedekt zodat je niet veel anders kunt.Is het testteam echt zo fucking suf dat ze die input niet eens geven?
Je kan er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef gday het volgende:
Goh, ik dacht: laat ik eens kijken hoe het niveau is op Amateur ipv Top Player. Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Kan kan ookquote:
Van de Taalunie.quote:Antwoord
Beide vormen zijn mogelijk. Je/jij kunt, je/jij wilt en je/jij zult zijn de gewone vormen. Je/jij kan, je/jij wil en je/jij zal zijn informeler.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:29 schreef Rieleks het volgende:
[..]
Nog even oefenen dus, 1-1![]()
Wanneer komt-ie overigens precies uit? Op elk platform of zit daar ook weer verschil tussen?
Tja, de wedstrijd daarna op niveau Top Player won ik gewoon met 3-1 hoor.quote:
Dat niveau is eigenlijk ook een beetje overbodig, gewoon overslaan als je vanaf regular hoger wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond altijd dat op het op 1 na hoogste niveau moeilijker was dan top player. Bij top player valt de tegesntander wat meer aan en krijg je dus meer ruimte terwijl op 1 minder ze zichzelf ingraven
Stiekem was dat bij PES6 ook al bijna zo. Als je goed vrij liep kon je de schietpower vrij ver in gedrukt hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef gday het volgende:
Ik heb de demo nu een tijdje zitten spelen maar ik vind het meer een verslechtering dan een verbetering. Waar ik me voornamelijk aan stoor is dat de PC nog steeds het magische spinnenzintuig heeft om tackles te ontwijken. Precies op het moment dat ze ingezet worden wijkt ie uit.
Verder wordt er niet goed gelopen op through balls en wordt er heel vaak gepasst naar een speler waar ik helemaal niet naar wil passen. En oja, tegenwoordig kun je de schietknop bijna altijd zo lang ingedrukt houden als je wilt?WTF dit is toch geen FIFA?
De kans is groot dat ik dit jaar eens geen PES koop.
haha ook van de taalunie en beter voorbeeld:quote:
BOEIEND, 'kan' kan ook, dus niet zeikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef Gstyles het volgende:
[..]
haha ook van de taalunie en beter voorbeeld:
Je kan en je kunt zijn allebei correct, maar het gebruik verschilt: je kan is informeler dan je kunt. Voor een directe aanspreking heeft je kunt de voorkeur ...
In Nederland of?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:28 schreef Snackbar79 het volgende:
hij is idd in sommige winkels al te koop
But they have cookies!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef MaxC het volgende:
Fifa té realistisch?![]()
Het is gewoon een kutspel waardoor je niet veel doelpunten/kansen krijgt en dat is realistisch.
De keepers zijn slechter dan PES 1, doorgebroken speler is nooit rood, responsetijd voelt alsof iedereen reuma heeft. De spelers van teams als Ajax, PSV etc. zijn echt totaal niet te herkennen(geen verschil tussen Gabri & Stam!) Vrije trappen van de CPU gaan er voor 90% van de tijd in en als je hard naast schiet stuitert de bal terug en duikt de keeper er nog is op als een redding(ziet er heel amateuristisch uit)
PES blijft de realistische hoor, Lyzio don't go to the dark-side!
Wat een stel kleuters zijn dat toch. PES ziet eruit als een spel uit '98quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:44 schreef Lyzio het volgende:
Review stond vandaag in de PU van beide games. FIFA08 is voor het eerst in tijden realistischer dan PES. Ik geloofde het niet toen ik het las. FIFA schijnt dus nu uitgevallen te zijn naar de verkeerde kant van de meter, realisme over the top. PES daarintegen is veel sneller geworden, meer ruimtes, en meer scoringskansen. Daarbij schreven ze dat PES eruit zag als in game uit 1998 en FIFA (uiteraard) ware eye-candy is. Dus..resumerend. FIFA08 is realistisch, heeft alle officiele licentes en is daarnaast grafisch nog eens moddervet, maar speelt traag en misschien té realistisch terwijl PES meer fun biedt, weinig offciele licenties waarborgd en er zwak uitziet. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik dit jaar voor FIFA kies....
Ja flink wat uren. Er zitten wel leuke dingen bij maar ik vind PES toch een stuk beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
But they have cookies!
Nee, oké..ik neem aan dat je gespeeld hebt met FIFA08 dan?
Waar?!?!:Dquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:28 schreef Snackbar79 het volgende:
hij is idd in sommige winkels al te koop
of hoe die spelers uberhaubt bewegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:56 schreef endr0me het volgende:
Wie FIFA realistischer noemt heeft echt geen verstand.. alleen die balaanname al..
uhh ? pc versie ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef Snackbar79 het volgende:
zo in de download, ben benieuwd ...
KIjkend naar deze omschrijving: wat een enorme bullshit. Allle logica de deur uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:44 schreef Lyzio het volgende:
Review stond vandaag in de PU van beide games. FIFA08 is voor het eerst in tijden realistischer dan PES. Ik geloofde het niet toen ik het las. FIFA schijnt dus nu uitgevallen te zijn naar de verkeerde kant van de meter, realisme over the top. PES daarintegen is veel sneller geworden, meer ruimtes, en meer scoringskansen. Daarbij schreven ze dat PES eruit zag als in game uit 1998 en FIFA (uiteraard) ware eye-candy is. Dus..resumerend. FIFA08 is realistisch, heeft alle officiele licentes en is daarnaast grafisch nog eens moddervet, maar speelt traag en misschien té realistisch terwijl PES meer fun biedt, weinig offciele licenties waarborgd en er zwak uitziet. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik dit jaar voor FIFA kies....
denk dat t wel zo is.. net wat iemand hierboven ook al aangeeft: hij is gewoon te bestellen bij play.. dus waarom zouden andere winkels hem niet hebben?ik ga misschien morgen toch ook maar ff rondkijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:02 schreef endr0me het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja, ik gaf FIFA08 een kans met de demo, binnen 10 seconden zat ik weer in Windows..
Overigens geloof ik niet dat PES al te koop is in Griekenland omdat 1 iemand he toevallig roept op evo-web
Wat heb je in de download?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef Snackbar79 het volgende:
zo in de download, ben benieuwd ...
Ja, dat merk je nu ook als je met een verdediger naast je naar voren rent, en opeens stopt of kapt. Op precies hetzelfde moment reageert de verdediger daar al op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:16 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Stiekem was dat bij PES6 ook al bijna zo. Als je goed vrij liep kon je de schietpower vrij ver in gedrukt hebben.
Ook dat spinnenzintuig wat jij noemt ervaar ik meer andersom dat je dribblet het niet uitmaakt wat je doet de cpu kiest toch altijd de juist kant, terwijl tegen een persoon moet de verdediger op een gegeven moment een keuze maken wat soms natuurlijk de foute kant is.
En gisteren had je hem in de download?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:55 schreef Snackbar79 het volgende:
zojuist de ps3 versie gekocht in rdam
Zijn usernamequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:25 schreef endr0me het volgende:
[..]
En gisteren had je hem in de download?![]()
Nope, althans, hij zal vast wel al in sommige winkels liggen, maar die verkopen het nog niet. Mocht je er een weten, vertel het onsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:24 schreef andre347 het volgende:
Is hij al ergens voor de PC in Nederland te verkrijgen?
mensen die proberen te corrigeren en zichzelf pwnenquote:
ik zou ze wat doen als dat weer niet konquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen last van bij de 360 versie
Je kan trouwens wel je replays saven nu op de 360 versie
niceeequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:00 schreef MaxC het volgende:
Je kan met ML-team onlineWel gewoon de normale waarden maar toch eindelijk met je dreamteam
![]()
Hadden ze ook de PC versie? Ik kom NET van het Buikslotermeerpleinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:54 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb de PS3 versie!!, Bart Smit in Amsterdam Noord(buisklotermeerplein)
Nee. Kone bij PSV, Koevermans bij AZ.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:
Hoe zit het met de transfers? kloppen die nu wel allemaal tot aan 31 augustus ?
Iemand die ik ken via een forum heeft hem gewoon voor de pc hoor..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:47 schreef endr0me het volgende:
PC versie nog niet geloofik, op verschillende fora nog niemand met pc versie..
Volgens mij wel, ik vroeg of ze em hadden en toen riep die gozer naar iemand 'Is ie ook voor de ps3 binnen?''quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hadden ze ook de PC versie? Ik kom NET van het Buikslotermeerplein
Ik heb geen HDTV maar ik neem morgen mijn PS3+PES08 mee naar mijn broer en die heeft wel een HDTV, maar die haperingen zijn alleen de eerste wedstrijden irritant daarna wen je eraan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
BTW, ik hoorde nog iemand over een soort van lag op de ps3, heb je wel een HD tv?
Online werkt ook nog niet, dus misschien ligt het daar aan? Probeer woensdag of donderdag nog eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:36 schreef brotherlouie98 het volgende:
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Online werkt ook nog niet, dus misschien ligt het daar aan? Probeer woensdag of donderdag nog eens.
Kan mij best voorstellen dat ze geen andere foutmelding ingebakken hebben en dus standaard deze geven. Zou even de berichten afwachten. Damn, ik had vandaag dus PES kunnen hebben als ik even de BS in was gelopen.. damnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:56 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Maar waarom dan die already in use melding. Ik vind dat toch behoorlijk schrikken.
Ook om het feit dat ik de game alleen nog maandag kan omruilen.
Ik hoop graag van meerdere mensen te horen of ze deze melding ook krijgen, en zoniet, dan weet ik genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |