Ja, dat merk je nu ook als je met een verdediger naast je naar voren rent, en opeens stopt of kapt. Op precies hetzelfde moment reageert de verdediger daar al op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:16 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Stiekem was dat bij PES6 ook al bijna zo. Als je goed vrij liep kon je de schietpower vrij ver in gedrukt hebben.
Ook dat spinnenzintuig wat jij noemt ervaar ik meer andersom dat je dribblet het niet uitmaakt wat je doet de cpu kiest toch altijd de juist kant, terwijl tegen een persoon moet de verdediger op een gegeven moment een keuze maken wat soms natuurlijk de foute kant is.
En gisteren had je hem in de download?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:55 schreef Snackbar79 het volgende:
zojuist de ps3 versie gekocht in rdam
Zijn usernamequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:25 schreef endr0me het volgende:
[..]
En gisteren had je hem in de download?![]()
Nope, althans, hij zal vast wel al in sommige winkels liggen, maar die verkopen het nog niet. Mocht je er een weten, vertel het onsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:24 schreef andre347 het volgende:
Is hij al ergens voor de PC in Nederland te verkrijgen?
mensen die proberen te corrigeren en zichzelf pwnenquote:
ik zou ze wat doen als dat weer niet konquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Geen last van bij de 360 versie
Je kan trouwens wel je replays saven nu op de 360 versie
niceeequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:00 schreef MaxC het volgende:
Je kan met ML-team onlineWel gewoon de normale waarden maar toch eindelijk met je dreamteam
![]()
Hadden ze ook de PC versie? Ik kom NET van het Buikslotermeerpleinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:54 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb de PS3 versie!!, Bart Smit in Amsterdam Noord(buisklotermeerplein)
Nee. Kone bij PSV, Koevermans bij AZ.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:44 schreef endr0me het volgende:
Hoe zit het met de transfers? kloppen die nu wel allemaal tot aan 31 augustus ?
Iemand die ik ken via een forum heeft hem gewoon voor de pc hoor..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:47 schreef endr0me het volgende:
PC versie nog niet geloofik, op verschillende fora nog niemand met pc versie..
Volgens mij wel, ik vroeg of ze em hadden en toen riep die gozer naar iemand 'Is ie ook voor de ps3 binnen?''quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hadden ze ook de PC versie? Ik kom NET van het Buikslotermeerplein
Ik heb geen HDTV maar ik neem morgen mijn PS3+PES08 mee naar mijn broer en die heeft wel een HDTV, maar die haperingen zijn alleen de eerste wedstrijden irritant daarna wen je eraan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
BTW, ik hoorde nog iemand over een soort van lag op de ps3, heb je wel een HD tv?
Online werkt ook nog niet, dus misschien ligt het daar aan? Probeer woensdag of donderdag nog eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:36 schreef brotherlouie98 het volgende:
Heb hem vandaag ook gehaald, speelt heerlijk!![]()
MAAAAAAR!!!!
Ik wil dus online gaan gamen, dus moet ik m'n registratiecode melden.
En wat denk je dat er gebeurt? REGISTRATION CODE ALREADY IN USE
Ik ontplof zowat. hoe kan dat nou gebeuren?
Ik heb het spel vandaag gloedjenieuw gekocht!
Iemand die het spel ook heeft en dit probleem erkend? Of enige tips?
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Online werkt ook nog niet, dus misschien ligt het daar aan? Probeer woensdag of donderdag nog eens.
Kan mij best voorstellen dat ze geen andere foutmelding ingebakken hebben en dus standaard deze geven. Zou even de berichten afwachten. Damn, ik had vandaag dus PES kunnen hebben als ik even de BS in was gelopen.. damnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:56 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Maar waarom dan die already in use melding. Ik vind dat toch behoorlijk schrikken.
Ook om het feit dat ik de game alleen nog maandag kan omruilen.
Ik hoop graag van meerdere mensen te horen of ze deze melding ook krijgen, en zoniet, dan weet ik genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |